איך לגוון את חיי המין בזוגיות לאחר החתונה

אז התחתנם, מזל טוב! אבל זוהי רק תחילתו של הקשר הזוגי שלכם. תחזוק קשר זוגי, דורש מאמץ, השקעה וחיי מין פוריים. אבל, לאחר שנים של מפגשים מיניים, היצר, הנסתר, הצפייה וכו’ יכולים לדעוך, שכן דברים שחוזרים על עצמם באופן קבוע נעשים שכיחים ולכן פחות מעניינים ופחות מושכים. אך, לא הכל אבוד, במאמר הקרוב נראה לכם כיצד תוכלו לעורר מחדש את חיי המין שלכם בדרכים מיוחדות מעניינות ומגוונות.

 

החתונה שינוי אמיתי ביחסים בינכם

אז, סגרתם אולם אירועים גדול ויפה עם מנות טעימות ויקרות, אפילו הזמנתם את הזמר המצליח ביותר בישראל, שמלות איפור, מסיבת רווקים.

כל אלו נכנסים לתמונה, השמחה, האהבה באוויר והברית הזוגית שנרקמה בינכם ביום המאושר בחייכם באולם חלומותיכם. אך, לאחר שהתעסקתם לא מעט עם אירועים ועם בחירת אולמות אירועים במרכז, מתחילים החיים, ואיתם גם סטגנציה בדברים מסוימים גם כן בחיי המין שלכם.

 

שיעור בחינוך מיני – נשים

הצעד הראשון בשיפור חיי המין הוא כמו כל דבר בחיים – אינפורמציה. הכנסו לאתרים, שמעו הרצאות ונסו לדלות מידע מהמכרים והחברים הקרובים שלכם. מין הוא עניין מורכב במיוחד, לנשים לדוגמא ישנם מספר מקומות שונים בהם הן ירגישו הנאה גדולה יותר, חלקן אוהבות מגע באזור הרגליים, חלקן בגב.

אולם, לכולן שתי נקודות מרכזיות בהן יש לגעת ללטף ואף ללקק. החלק הבעייתי ביותר אליו תרצו להגיע הוא תקרת צוואר הרחם, שם ישנו חלק בעל מספר רב מאוד של עצבים כאשר כל נגיע בו תגרום לתחושה נעימה אצל האישה. בנוסף, החלק הידוע והמוכר ביותר הוא הדגדגן. שימו לב, שנגיע חזקה מידי יכולה להכאיב לכן במהלך יחסי המין בדקו אם בת הזוג שלכם נהנית מעוצמת המגע.

חיי מין בזוגיות

 

שיעור בחינוך מיני – גברים

גברים הם ייצור קל יותר מנשים. החלק החשוב ביותר אצל גברים הוא כ-1 ס”מ מתחת לכיפה. שם, ישנו ריכוז העצבים הגבוהה ביותר באיבר המין.

לכן, נסו להקדיש תשומת לב יתרה לאזור זה. בנוסף, ישנו אזור בו גברים רבים לא ירשו לגעת, אך אם בן הזוג שלכן מאפשר זאת נסו לגעת במקום הנקרא פרוסטטה הנמצא כ-3 ס”מ בתוך הרקטום. לחיצה בנקודה זו, תגרום לבן הזוג לאורגזמה עוצמתית.

 

שיח אמיתי ופתוח

יכול להיות שאתם מקיימים יחסי מין מלאים כבר שנים רבות. אולם, לא הגבר ולא האישה בהכרח לומדים על חיי מין. מה זאת אומרת אתם שואלים?. בקצרה, לכל אחד ואחד מאיתנו יש תשוקות שונות, יצרים שונים, דחפים שונים כאשר את חלקם אנו לא מוכנים לחלוק אפילו לא אם בן או בת הזוג שלנו.

לכן, הצעד הראשון הוא לשאול ולדבר באופן פתוח וגלוי על הפנטזיות המיניות שלכם. במהלך השיחה אל תתבישו לומר כלום, ונסו לקבל את מה שבן או בת הזוג שלכם אומרים. לאחר מכן, נסו להגשים חלק מהפנטזיות הללו.

 

לגוון את החיי המין באמצעות משחקים

ישנם עשרות משחקים שונים אותם תוכלו לרכוש מהאינטרנט ומחנויות יעודיות. חלקם, משחקי קלפים בהם כל קלף מסמל תנוחה או כל דבר הקשור לחיי מין.

לדוגמא שליפה של קלף המחייב את בן או בת הזוג להשתמש בקצפת. ישנם עוד עשרות סוגים שונים של משחקים מהם ניתן ללמוד ולהתנסות בדברים חדשים. אז, אם אתם רוצים להתחיל במשהו זול ומעניין משחק הוא הדבר בשבילכם.

 

צעצועים בחיי המין שלאחר החתונה

כמו המשחקים ישנם המון צעצועים המוצעים בשוק לכל מין. למשל, קיימת טבעת שבן הזוג שם על איבר מינו, ובמהלך החדירה הטבעת רוטטת, כך למעשה היא מעצימה את התחושה ששני הצדדים מקבלים ממנה וזו יכולה להיות תוספת מעולה לחדר המיטות.

בנוסף, ניתן לרכוש עוד מספר רב של צעצועים המתאימים לסגנון שלכם ולמה שאתם אוהבים. נסו לקנות צעצועים מיצרנים מוסמכים, שכן צעצוע לא תקין יכול לגרום לנזק וליצור תחושה לא נעימה.

DateMe

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *