מותר ואסור בדיאטה קטוגנית

מחפשים אחר מידע הקשור בדיאטה הקיטוגנית? תזונת קיטו מיועדת עבור מי שמעוניין להפחית בכמויות הפחמימות שהוא אוכל במהלך היום, אבל במקביל גם להעלות בכמויות השומן הטבעי. כיצד כל זה יגרום לנו להוריד במשקל, מה מותר לנו לאכול ומה אסור? כל המידע!

רוצים לעבור לדיאטת קיטו? בעוד שתצטרכו להעלות בכמויות השומן הטבעי שאתם אוכלים ביום (בערך 75% מהתזונה שלכם תהיה מבוססת שומן טבעי), אתם תצטרכו להקטין כמויות של פחמימות, סוכרים, חלבון, פירות ועוד. אז מה בדיוק מותר לאכול כשעוברים לתזונת קיטו? מה אסור? בואו נדבר על זה, במקביל אתם יכולים לחמם את מחבת הברזל היצוק עבור חימום וצלייה של סטייק טוק.

 

אז מה אסור לנו לאכול כשעוברים לדיאטה קטוגנית?

אם אתם מתכננים לעבור לתזונת דיאטת קיטו בקרוב, אנחנו חייבים קודם כל לדבר על סויה. אנחנו לא רוצים סויה בתפריט שלנו, ממש עדיף להימנע ממנה. למעשה, סויה עשויה לגרום לחסימה של עיכול חלבון ולחסימת עיכול של מינרלים בגוף.

המטרה העיקרית בדיאטת הקיטו היא לעבור לחיות בגוף בריא, ורק אז למעשה יהיה ניתן לעבור למצב של שריפת שומן. לכן, מסויה אתם נמנעים אם התחלתם דיאטה קיטוגנית. הכנסתם לגוף סויה? אתם עשויים לחבל בתהליך של תזונת הקיטו.

 

מה עוד אסור לאכול כשעוברים לתזונה קיטו?

סוכרים אנחנו מורידים מהתפריט שלנו באופן משמעותי, עד כדי כמעט לחלוטין. ככה רלוונטי גם לגבי פחמימות (בערך 40 גרם פחמימה ביום). ובנקודה זו חשוב להדגיש, אתם חייבים לעבור תהליך עם ליווי מקצועי, מאחר ודיאטת קיטו גם עשויה להיות מסוכנת אם עושים אותה לא נכון.

מאחר ואנחנו מונעים מהגוף שלנו פחמימות וסוכרים וכל מיני פירות ומאכלים אחרים, חשוב לעשות זאת באופן הדרגתי ובליווי של רופא או מומחה קיטו. וכשמדברים על דברים שאסור לאכול בתזונת קיטו, מדברים על אלכוהול. רוצים תוצאות טובות ובריאות? בלי אלכוהול בכלל. לגבי בטטות ותפוחי אדמה – שימו לב אלו פחמימות עם המון סוכרים! הם עשויים לחבל בתהליך של הקיטו גם כן. חטיפים? לצערנו, גם הם לא. זאת ועוד, שמן קנולה ושמני חמניות או סויה הם גם לא מומלצים.

 

באילו שמנים נשתמש? ומה נאכל בדיאטה קיטוגנית?

אם אתם רוצים לדבר על שמנים בריאים שמומלצים בדיאטת קיטו, חובה לציין שמן זית, שמן קוקוס או שמן חמאה. אילו שמנים מומלצים, בניגוד לשמנים שציינו כאן למעלה. מעבר לשמנים, כמובן שאתם צריכים גם לאכול אוכל, וכאן מגיע החלק הכיפי.

אתם עוברים לתזונה המבוססת על 70% ועד 80% שומן טבעי. אתם מוזמנים לבנות תפריט בליווי מקצועי יחד עם מומחה דיאטה קטוגנית, מאחר והדיאטה משתנה מאדם לאדם. בעוד שאדם אחד יצרוך 40 גרם פחמימה ביום, אדם אחר יצרוך פחות מכך. כך רלוונטי גם לגבי סוגי השומנים הטבעיים שתצרכו. בהצלחה!

בטן

DateMe

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *