מה הוא עיסוי רקמות עמוק?

עיסוי רקמות עמוק הוא סוג של עיסוי המתמקד בעיסוי השכבות העמוקות יותר של השרירים ורקמות החיבור. סוג כזה של עיסוי מועיל במיוחד לאזורים מתוחים ומכווצים באופן כרוני כמו צוואר נוקשה, מתיחות בגב התחתון וכתפיים כואבות. אם אתם מזדהים עם הכתוב לעיל, אין לנו ספק שאתם זקוקים למעסה מקצועית שתשחרר אתכם כמו שצריך. 

 

טכניקת העיסוי

בניגוד לטכניקות עיסוי פופולריות אחרות המתמקדות בהרפיה, עיסוי רקמות עמוק עוזר לטפל בכאבי שרירים ובשיפור את הנוקשות. במהלך עיסוי רקמות עמוק, המעסה משתמשת בתנועות איטיות ולחץ אצבעות חזק וזאת בשביל ליישר מחדש את סיבי השרירים והגידים. עיסוי כזה עוזר להפחית את הכאב ואף משפר את הגמישות.

עיסוי רקמות

מה מטרת העיסוי הזה

המטרה העיקרית של עיסוי רקמות עמוק היא לשבור רקמת צלקת ולפרק פיזית “קשרים” או הידבקויות שרירים (מקרים בהם ישנן רצועות של רקמות כואבות ונוקשות) שעלולות לשבש את זרימת הדם ולגרום לכאב, טווח תנועה מוגבל ואפילו לדלקת מקומית.

כאמור, עיסוי רקמות עמוק פועל על ידי פירוק פיזי של ההידבקויות הללו כדי להקל על הכאב ולהחזיר תנועה נורמלית. לשם כך, המטפלת בעיסוי משתמשת לעתים קרובות בלחץ עמוק או חיכוך ישיר המופעל על פני השרירים. הלחץ והחיכוך עוזרים לפרק את ההידבקויות וליישור מחדש את סיבי השרירים ורקמת החיבור.

 

המטפלת בעיסוי

במהלך העיסוי, המעסה תקשיב למה שהלקוח רוצה וצריך. המטפלת תתאים את עבודת העיסוי שלה לעבודה עמוקה יותר לתוך הרקמה, לפי הצורך, כדי לטפל באזורים ספציפיים של מתח או כאב. המטפלת עשויה להשתמש גם בטכניקות מיוחדות אחרות לבקשת הלקוח, אשר יסייעו לו בתחושת שחרור, פריקת לחצים ותחושה ריפיון.

עיסוי רקמות

עיסוי מותאם אישית

היתרונות של עיסוי רקמות עמוק כוללים פחות מתח שרירים, שיפור בגמישות, שיפור בזרימת הדם ותחודת ריפיון כללית. העיסוי יכול גם לעזור לשפר את היציבה, להפחית מתח, ולהגביר את הרפיה. חשוב לציין שעיסוי רקמות עמוק לא אמור לגרום לכאב. אם אתה חווה כאב כלשהו במהלך העיסוי, חשוב ליידע את המטפלת כדי שהיא תוכל להתאים את הטכניקה שלה להנאה מקסימלית מצידך.

 

ידיים טובות

עיסוי רקמות עמוק משמש לעתים קרובות בשילוב עם טכניקות עיסוי אחרות. ניתן להשתמש בו בשילוב עם עיסוי שוודי או עיסוי ספורט, למשל. חשוב למצוא מטפלת בעלת ידע וניסיון בעיסוי רקמות עמוק, בנוסף, חשוב לזכור שידיים טובות חשובות לא פחות מתעודת מקצוע. זכרו להיות פתוחים מול המעסה שלכם ולא להתבייש לבקש התאמות אישיות, עד שתצאו מרוצים במקסימום.

 

אז מה היה לנו כאן?

לסיכום, אם אתם מחפשים עיסוי להפחתת כאב ומתח בשרירים, עיסוי רקמות עמוק עשוי להיות הבחירה הנכונה עבורכם. עיסוי מהסוג הזה יכול ללא ספק לעזור להקל על מתח כרוני, לשפר את טווחי התנועה, להפחית את הכאב וכמובן לספק לכם עונג מספק ביותר שיוביל לתחושת הרפיה ושחרור שאין כמותם. להזמנת עיסויים מקצועים ומענגים במיוחד הכנסו עוד עכשיו לאתר מיאמור.

עיסוי רקמות

DateMe

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *