איך לשכנע את אשתך ללכת לחילופי זוגות

חילופי זוגות מציעים אפשרות להגשים פנטזיות, לתדלק את הזוגיות ולבלות במקומות פרטיים, אקסקלוסיביים ומשוחררים. הם מתאימים כמובן רק לזוגות שמנהלים קשר יציב וכן מאוד. אז מה עושים כשאתה מת להשתתף אבל היא ממש לא בעניין? בכתבה הזו תבין איך לשכנע את אשתך ללכת לחילופי זוגות, אבל גם מתי צריך לשחרר:

חילופי זוגות – דרך לשפר את הזוגיות שלכם

מעבר לכל הקשיים והאתגרים שהחיים בשניים מביאים איתם, נושא הסקס בפני עצמו עומד. גם זוגות שנשואים פחות מעשור מבינים היטב שאם הם לא יתחילו לפלפל את העניינים בחדר השינה ולצאת מאזורי הנוחות, הם נידונים לחיים של קיפאון מיני מתסכל ומדכדך. אז מה עושים? מגוונים. או במקרה שלנו, מגוונים עם חברים.

אם אתם לא מחפשים ריגושים מסוכנים ודרכים לפרק את הזוגיות האוהבת שלכם, אין שום סיבה שתעשו דברים מאחורי הגב של הפרטנרית. אבל אם אתם מפנטזים על סקס עם אחרים או על סקס של בת הזוג עם אחרים, על מערכת יחסים פתוחה, על חוויות מיניות וריגושים מאנשים שונים, יכול להיות שחילופי זוגות יתאימו לכם. וכעת נותר רק לבדוק האם אשתך בעניין משום שללא הסכמה הדדית, זה לא יעבוד.

לפני שתשכנעו אותה, ענו לעצמכם על כמה שאלות

חילופי זוגות הוא עולם שלא מתקיים רק כמקום לסקס. זאת מערכת חברתית שלמה ובטוחה שבה יש הקשבה, כבוד הדדי והתחשבות. בעולם חילופי הזוגות, הסווינגרס, יש צורת התנהגות וכללים פנימיים, כך שגם אם תצליח בסופו של דבר לשכנע את אשתך לנסות חילופי זוגות, מישהו מכם עשוי שלא להתחבר לרעיון, לאנשים או למערכת החוקים במקום. והמישהו הזה הוא לאו דווקא היא. מכיוון שאתם רוצים להתנסות אבל במקביל לשמור על הזוגיות שלכם, עליכם לקחת בחשבון מצבים כמו: “מה יקרה אם אשנא את זה והיא תעוף על זה בענק?” “האם אוכל לקבל את העובדה שיהיה לה פרטנר שסיפק אותה בטירוף, זמן שלי הייתה חוויה פחות מוצלחת עם פרטנרית אחרת?” “האם נוכל לשתף זה את זו בחוויות המיניות עם אחרים ללא קנאה?” “האם אני רוצה את זה רק כי בא לי לטעום מהצד אבל שזה יתקבל אצלה כמעשה לגיטימי?” כפי שאתם מבינים, לפני שתשכנעו אותה, תצטרכו לבדוק כמה וכמה דברים לגבי עצמכם.

תסביר לה שאין צורך להתחייב

מועדוני חילופי זוגות הם אפשרות טובה להתחיל ממנה, משום ששם תוכלו לרקוד, לשתות קצת וליהנות מאווירה טובה ומעוררת. זה בסיס טוב להכיר בו עוד זוגות כמוכם, בלי מחויבות. לשוחח איתם, להכיר אותם ולבדוק אם זה מתאים לכל הארבעה. ייתכן שאם בת הזוג שלכם תיחשף לפרט הזה, היא תסכים להגיע ו”לרחרח”. אם לא יימצא חיבור מושלם עם אף זוג, ברור שאפשר לסיים את הערב גם בלי לעשות דבר.

תציג את החוקים של מסיבות חילופי זוגות

מסיבות פרטיות של סווינגרס בדרך כלל מתקיימות במקומות כמו וילות או פנטהאוזים מפוארים עם כמה חדרי שינה ואמבטיות. לכאן אפשר להגיע רק בתיאום מראש ולפי הזמנה ועליכם להתנהג לפי כללים מאוד מסודרים כמו כיבוד כל המשתתפים (היא תוכל תמיד לסרב להצעה ממישהו שניגש אליה והוא חייב לכבד זאת), פיקוח על האלכוהול, שימוש בקונדום ועוד. כל אחד רשאי להגיע עם מוצרי ההיגיינה האישיים שלו כמו מגבת/ חלוק, קונדומים, צעצועי מיטה אהובים, שמנים, סבון וכד’. בשעה הראשונה נהוג לקיים היכרות עם כל המשתתפים והסבר על הכללים ולכן אסור לאחר. לפעמים גם הכניסה נסגרת בשעה מסוימת. כל הכללים והחוקים הללו יכולים לעזור לה לקבל ביטחון ולחזק את העובדה שמדובר במקום בטוח, שאתם בודקים יחד בלי מחויבות.

תבטיח שלא תעשה אם היא לא תרצה. ותעמוד בזה.  

אחד הדברים שמהם אשתך בוודאי הכי חוששת, הוא מה יקרה אם אתה תרצה להיכנס לחדר עם פרטנרית כלשהי, בזמן שהיא נשארת בחוץ לחכות. לכן יהיה נכון, אחראי ומתחשב מצידך לסכם איתה שכל עוד היא לא תהיה מוכנה להשתתף, כך גם אתה. הסיכום הזה יהיה קשה אם כבר פינטזת על עצמם בסיטואציה מינית עם אחרים ואתה ממש להוט, אבל הבטחה זו הבטחה ואשתך הייתה כאן קודם. אתה אוהב אותה, חשוב לך לכבד את דעותיה ותחושותיה ולשמור על הזוגיות שלכם לא משנה מה. אם תיצור איתה סיכום שכזה ובאמת תעמוד בו, ייתכן שהיא אפילו תסכים ללכת למסיבה פעם נוספת. מי יודע, אולי בסוף היא תתחבר לזה ותגלה שהאיפוק מצידך היה שווה.

ספר לה איך חילופי זוגות ישפרו את חיי המין שלכם

עולם חילופי הזוגות מבטא תפיסת עולם שונה בנוגע לזוגיות. הבסיס לרעיון הוא הרצון דווקא להטיב עם הזוגיות הקיימת, ליצור בה אש ואקשן, להוסיף אליה רעיונות חדשים ויצירתיים. אם אתה פועל מתוך תפיסה שבה אתה רוצה לראות אותה מסופקת יותר, שלמה יותר עם גופה ועם עצמה, אפילו מממשת פנטזיות שהיא סיפרה לך עליהם, חשוב להעביר לה את המחשבות הללו. המטרה היא לפתוח את הזוגיות ולראות אותה משגשגת. אם שניכם מסכימים על זה, יהיה קל יותר להסביר למה חילופי זוגות הם אופציה טובה בעיניך.

DateMe