תרגילים שאפשר לעשות על הליכון לחיזוק הגוף

אלו מאיתנו שמחזיקים הליכון בבית וודאי מודעים לנוחות הרבה שאימון בבית מספק ולקלות שבבניית אימון מדויק וכבישת יעדים חדשים. עם זאת, לא רבים מאיתנו יודעים כי מעבר לריצה והליכה הליכונים מספקים מגוון רחב של אפשרויות אימון נוספות. אם אתם רוצים להפיק את המקסימום מההליכון שלכם, הכתבה הבאה היא בדיוק בשבילכם, שלושת התרגילים הבאים ידגימו לכם את הוורסטיליות של השימוש בהליכון:

 

הליכת כריעה

לעשות הליכת כריעה עלוה להיות אתגר מרחבי לא פשוט. בבית לא תמיד יש מקום בין כל הרהיטים ובחדר כושר אנשים עם הראש בטלפון לא תמיד שמים לב לאן הם הולכים. ההליכון הוא הפתרון המושלם שיאפשר לכם לעשות סט מושלם ללא הפרעות או מכשולים מיותרים.

איך עושים את התרגיל? עמדו עם רגליים ברוחב האגן והפעילו את ההליכון במהירות נמוכה, סביב ה-5 קמ”ש. הצליבו את הידיים על החזה וקחו צעד קדימה עם הרגל הימנית שלכם עד אשר הזווית הנוצרת בין השוק לירך שלכם היא 90 מעלות. לאחר מכן הביאו את הרגל השנייה קדימה ולקחו צעד נוסף של 90 מעלות. המשיכו לצעוד כך בהתאם לכמות החזרות שיש לכם בסט. כדי לחזק במיוחד את שרירי הישבן ניתן להעלות את רמת השיפוע בהליכון.

 

הליכת סרטן

זהו תרגיל שקרוב לוודאי יצא לכם לעשות בשיעור התעמלות בבית הספר. אבל אל תתנו למקורות הצנועים שלו להטעות אותכם, זהו תרגיל נהדר, תרגלו אותו על ההליכון ותזכו באימון יסודי של שרירי הישבן והליבה.

איך עושים את התרגיל?  הפעילו את ההליכון על מהירות של כ- 2 קמ”ש. עמדו עם הגב להליכון כאשר ההליכון מאחוריכם התכופפו ומקמו את הידיים שלכם משני צידי הרצועה. השאירו את כל כף הרגל צמודה לקרקע והעבירו את הידיים להליכון, התחילו ללכת עם הידיים קדימה על גבי הרצועה.

 

הדיפת הליכון

תרגיל זה מערב דחיפה של רצועת ההליכון בעזרת שרירי הרגליים. כדי לבצע את התרגיל יש לעצור את ההליכון ולסובב את הרצועה תוך כדי הליכה מאומצת. שימו לב כי לא כל רצועה להליכון חשמלי יכולה להסתובב כאשר המכשיר כבוי ויש להקפיד על שימוש נכון והחלפה של הרצועה במידת הצורך.

איך עושים את התרגיל? עצרו את המכשיר ועמדו על משטח הריצה. איחזו בחוזקה בידיות המכשיר תוך כיפוף קל של המרפקים. התחילו לרוץ בעוצמה ולסובב את רצועת ההליכון באמצעות שרירי הרגליים שלכם.

בעזרת שימוש בתרגילים מגוונים שכאלה תוכלו להפיק מההליכון שלכם את מלוא הפוטנציאל. אך שימו לב כי יש להקפיד על שימוש נכון בכדי להגיע לתוצאות הטובות ביותר ובכדי לשמור על בריאותכם ועל תקינות ההליכון. בכל מקרה של ספק אל תהססו לפנות ליעוץ ממאמני כושר בעלי הסמכה פורמלית או מטכנאי הליכון מומחים, מנוסים ומקצועיים.

גבר עושה כושר

DateMe

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *