איך לגמור לאט יותר

בעת קיום יחסי מין, אחת מהשאלות השכיחות ביותר שאנו שואלים את עצמנו זה איך לגמור לאט יותר? הרצון להמשיך וליהנות מהתשוקה המינית יכול להיות מדהים, אך השפיכה עלולה לפגום בכל התשוקה המינית. סקרים שנערכו בקרב גברים מכל העולם מגלים כי יותר ממחצית מהגברים רוצים לגמור לאט יותר. זה לא בהכרח אומר שאותם גברים סובלים מבעיות של שפיכה מוקדמת, מה שכן הם רוצים ליהנות יותר מההנאה הטמונה בקיום יחסי מין.

נתון מעניין נוסף זה שאין גיל לגברים שמעוניינים לגמור לאט יותר, מדובר בגברים צעירים ועד לגברים מבוגרים אשר מנוסים מאוד בחיי המין. מהנתונים הללו אנו למדים כי מדובר באחד מהנושאים החשובים ביותר בעת קיום יחסי מין, וחשוב מאוד לתת עליו את הדעת על מנת שתוכלו להפנים אותו. במאמר הבא תוכלו למצוא את כל המידע והשיטות הקיימות שיעזרו לכם ללמוד איך לגמור לאט יותר, וכמובן מהם היתרונות והחסרונות של גמירה איטית יותר. באמצעות הנתונים שאנו נספק לכם תוכלו לבחור אם מדובר באופציה טובה עבורכם, או שמא אתם מעדיפים להמשיך ולגמור באותו הקצב כפי שעשיתם עד כה. אז לפני שאתם מקבלים את ההחלטה הסופית, כל מה שאתם צריכים לעשות זה לקרוא את המאמר הבא שבו ישנו את כל המידע הרלוונטי עבורכם.

 

איך לגמור לאט יותר? שפרו את התזונה שלכם

ישנם לא מעט מאכלים אשר יכולים לסייע לכם לגמור לאט יותר, אולי זה נשמע כמו מדע בדיוני אך למאכלים שאתם מכניסים לפה יש חשיבות קריטית. לכן אנו נספר לכם על מגוון רחב של מאכלים אשר יכולים לסייע לכם לגמור לאט יותר.

האבטיח הוא ללא צל של ספק אחד מהפירות הטובים ביותר שעומדים לרשותנו בימות הקיץ. אך האם אתם יודעים כי בזכות אכילת אבטיח תוכלו לגמור לאט יותר? ככל הנראה שלא. האבטיח עשיר בשלושה מרכיבים עיקריים אשר מסייעים לכם לגמור בצורה איטית יותר: נוגד החמצון ליקופן, ויטמין A והרבה מאוד מים. השילוב של שלושת המרכיבים הללו מסייעים לגוף שלנו להיות רגוע יותר, וכלי הדם יהיו רפויים יותר – כך תוכלו לשלוט בצורה הרבה יותר קלה על הליך השפיכה.

בנוסף תשתדלו לאכול מאכלים אשר עשירים במגנזיום. המגנזיום מסייע לגופנו להיות הרבה יותר רגוע ושליו, והשרירים באופן טבעי יהיו הרבה יותר רפויים ומשוחררים מאשר הם היו לפני כן. כאשר אנו שואלים את עצמנו אך לגמור לאט יותר? אנו צריכים להבין כי מדובר ברפלקסים בגוף שלנו, וככל שנוכל לשלוט עליהם בצורה טובה יותר כך יהיה לנו קל יותר לשלוט גם על הוצאת הזרע. כמובן שישנם עוד מאכלים מומלצים, ובאפשרותכם לפנות ליועצת בתחום האוכל אשר תוכל לסייע לכם בבניית תפריט ייעודי עבורכם.

 

איך לגמור לאט יותר? תגמרו לפני יחסי המין עם בת הזוג

אומנם מדובר באחד מהפתרונות הפחות מועדפים על גברים רבים, ויש כאלה שנוטים להגיד כי מדובר בפתרון פחדני – אך במבחן התוצאה הוא הפתרון האמין ביותר. כל מה שאתם צריכים לעשות זה לגמור לבדכם לפני שאתם מקיימים יחסי מין עם בת הזוג שלכם. לגוף לוקח יותר זמן להתגבר על הגמירה הראשונה, ולכן ייקח זמן עד שייווצר מספיק זרע על מנת שהוא יוכל לצאת שוב. כך תוכלו להרוויח הרבה מאוד זמן, ובנוסף לכך כל החוויה של ההנאה המינית איננה תיפגע בשום שלב וזה בהחלט יכול להיות נהדר עבורכם.

 

איך לגמור לאט יותר? רכשו קונדומים מיוחדים

ענקיות הקונדומים מבינות כי יש להם בידיים את אחד מהתכשירים החשובים ביותר לקיום יחסי מין. אך הם תמיד מנסות לשדרג את המותג על מנת להגדיל את המכירות ולגרום לכל גבר לשים קונדום בעת קיום יחסי המין. מעבר לכך שמדובר בסיטואציה הבריאה והטובה ביותר הן עבור הגבר והן עבור האישה, ישנו גם קונדום מאלחש אשר מסייע לגמירה איטית יותר. מדובר בקונדום אשר מאלחש את הגירוי המיני, וכך בעצם הוא מסייע לכם לגמור לאט יותר. במבחן התוצאה מדובר בהחלט בתכשיר שעובד, ולא מעט גברים מדווחים על גמירה איטית יותר כאשר הם משתמשים בקונדום אל מול הפעמים שהם אינם השתמשו בקונדום.

 

איך לגמור לאט יותר? תשתו קצת אלכוהול

נבהיר קודם כי מדובר בפתרון פחות מומלץ, אך על פי הדיווחים הוא בהחלט יכול להיות יעיל. המטרה היא לשתות אלכוהול בכמות קטנה יחסית על מנת שהוא לא יגרום לכם להיות שיכורים ממש. האלכוהול מרגיע במעט את המחשבות שלכם ולכן הוא מסייע לכם לגמור לאט יותר. שוב מדובר באלכוהול אשר אתם מכניסים לגוף שלכם במינון קטן יחסית, כזה שרק יגרום לכם לתפוס ראש בקטנה. כך תוכלו גם לשלוט בכל הפעולות המיניות שלכם, ולא תהיו מנותקים לגמרי דבר שעשוי בסופו של יום להפריע מאוד לבת הזוג שלכם שרוצה את בן הזוג שלה בעת קיום יחסי המין.

 

איך לגמור לאט יותר? תרופות טבעיות

אופציות אחרונה היא גם האופציה המומלצת ביותר עבורכם. כיום תעשיית התרופות מציעה לא מעט תרופות ותכשירים אשר יסייעו לכם לגמור לאט יותר. סופר מן הינו תחליף ויאגרה אשר המטרה המרכזית שלו זה להגדיל את הזקפה ולעזור לכם לשמר אותה לאורך כל הפעילות המינית. אך בנוסף הוא גם יסייע לכם לגמור לאט יותר, כך שתוכלו ליהנות יותר מכל החוויה המינית. מדובר בתרופה טבעית לחלוטין אשר עשויה מחומרים טבעיים, ובנוסף היא מאושרת על ידי משרד הבריאות הישראלי. כך שאתם יכולים להיות רגועים בעת לקיחת התרופה, התרופה אידיאלית עבור גברים מכל הגילאים ומכל רקע רפואי. מוצרים  אלו ושלל מוצרים נוספים תוכלו למצוא באתר XTRASIZE.

איך לגמור לאט

DateMe

שפיכה מהירה אצל נשים

שפיכה מהירה (או שפיכה מוקדמת) אצל נשים היא שפיכה שמגיעה לפני ששני בני הזוג הספיקו ליהנות. אמנם אנחנו נוטים בדרך כלל להתייחס לצד הגברי במשוואה,

קרא עוד »

שפיכה מוקדמת

עד כמה התפקוד המיני חשוב לכם? זהו ללא ספק אחד מהדברים המשמעותיים ביותר בחייהם של גברים רבים אשר רואים בתפקוד המיני אפשרות לשדרג את חייהם.

קרא עוד »

שפיכה מהירה

שפיכה מהירה זה תיאור למקרה שבו גבר פולט זרע באופן מהיר יחסית מרגע תחילת קיום יחסי המין. ברוב המקרים השפיכה מתרחשת גם ללא כוונה מן

קרא עוד »