5 טיפים שיעזרו לכם לשמור על בריאות מינית בתקופת היכרויות

תקופת ההיכרויות היא תקופה מרגשת ומלאת גילויים, הן מבחינה רגשית והן מבחינה מינית. יחד עם זאת, חשוב לזכור שגם בתקופה זו חשוב לשמור על הבריאות המינית. להלן 5 טיפים שיעזרו לכם לעשות זאת.

 

1 – תקשורת פתוחה

תקשורת פתוחה וכנה היא הבסיס לכל מערכת יחסים בריאה ובמיוחד כאשר מדובר ביחסים מיניים. חשוב לדבר עם בן או בת הזוג שלכם על הרצונות, הצרכים והחששות שלכם בנוגע למין. אם אתם רווקים או רווקות, סטוצים יספקו אתכם וגם במקרה הזה שמרו על תקשורת פתוחה.

1 - תקשורת פתוחה

2 – הסכמה לקשר מיני

הסכמה היא חובה בכל קשר מיני. לפני כל פעילות מינית, ודאו שאתם ובן או בת הזוג שלכם מסכימים באופן מפורש לכל מה שקורה. הסכמה יכולה להשתנות בכל רגע ולכן חשוב לתקשר לאורך כל הפעילות המינית.

 

3 – שימוש באמצעי מניעה

שימוש באמצעי מניעה יעילים הוא חיוני למניעת הריון ומחלות מין מועברות .(STD) ישנם אמצעי מניעה רבים זמינים, ולכן חשוב לבחור מביניהם את האמצעי המתאים ביותר עבורכם.

 

4 – בדיקות STD וחיסון נגד HPV

בדיקות STD הן דרך חשובה להבטיח את בריאותכם המינית, מאחר והן מגלות ומאבחנות מחלות מין. מומלץ להיבדק באופן קבוע, במיוחד אם אתם מקיימים יחסי מין עם מספר בני זוג. בנוסף, חיסון נגד HPV הוא חיסון חשוב המגן מפני זיהום וירוס הפפילומה האנושי, שיכול לגרום לסרטן צוואר הרחם ויבלות פריכה. החיסון מומלץ הן לנשים והן לגברים.

 

5 – הכרויות לצורך סקס

במקביל להיכרויות רציניות, ניתן להכיר גברים ונשים לצורך סקס, דבר שירגיע את היצר המיני במהלך החיפוש אחר האדם המושלם עבורכם. יחד עם זאת, חשוב למצוא אתר אמין ודיסקרטי בו תמצאו אנשים כמוכם שיעזרו לכם לעבור את תופת ההיכרויות. למעבר לאתר שובבים לחצו על הקישור.

 

טיפים נוספים שיעזרו לשמור על בריאותכם המינית בתקופת ההיכרויות

  • היו מודעים לגוף שלכם ולגוף של בן/בת הזוג שלכם.
  • כבדו את הגבולות שלכם ושל בן/בת הזוג שלכם.
  • אל תתביישו לשאול שאלות.
  • אל תלחצו על בן/בת הזוג שלכם לעשות משהו שהוא/היא לא רוצה לעשות.

 

החשיבות של הבריאות המינית

  • שיפור איכות החיים – בריאות מינית תורמת לשיפור איכות החיים, הן מבחינה פיזית והן מבחינה רגשית.
  • חיזוק מערכות יחסים – בריאות מינית תורמת לחיזוק מערכות יחסים זוגיות.
  • הנאה – בריאות מינית מאפשרת לאדם לחוות הנאה מינית באופן בטוח ובריא.
  • ידע – חשוב להקנות ידע נכון למתבגרים על מיניות, גוף האדם ויחסי מין.

 

סיכום

שמירה על בריאות מינית חשובה לא רק לבריאות הפיזית, אלא גם לבריאות הרגשית. על ידי הקפדה על הטיפים שהצגנו, תוכלו ליהנות מיחסים מיניים בריאים ומספקים גם בתקופת ההיכרויות.

בריאות מינית במהלך היכרויות

DateMe

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *