שיחות סקס – לא מה שחשבתם

אנו הגברים תמיד מחפשים אחר בילוי והנאה. טוב, לא תמיד. רוב הזמן אנחנו עובדים קשה, טוחנים בצבא, לומדים, דואגים למשפחה… יש מאיתנו הרבה ציפיות ובהתאם לכך גם הרבה לחץ. אבל כאשר יש לנו רגע פנוי אנחנו אוהבים להשתחרר ולבלות. זה מרגיע אותנו וגורם לנו להרגיש יותר טוב. אבל מצד שני אנחנו גם קצרים בזמן, ולא תמיד יכולים להקדיש את הזמן שהיינו רוצים לצורך הירגעות ומנוחה. אולי מתחשק לנו לקחת יום חופש ולפגוש בחורות על חוף הים. אך בפועל לפעמים יש לנו רק איזה רגע פנוי בלילה ולא יום שלם לבילויים. וכאן שיחות סקס נכנסות לתמונה.

שיחות סקס, ממש כמו סרטי פורנו, הן צורת בילוי נעימה ומרגיעה עבור גברים. גם הגברים העסוקים ביותר יכולים למצוא כמה דקות לשיחות סקס. זה יכול להיות בסופו של יום עבודה, וזה יכול להיות גם באמצע היום כאשר אנחנו רוצים להירגע ולהשתחרר.

בעבר התייחסנו אל שיחות סקס כאל סוג של סטייה, אבל כאשר חושבים על זה אין בהן שום דבר רע. שיחות סקס אינן פוגעות באף אחד והן מאפשרות לנו להשתחרר. אז למה לא בעצם. דיבור על פנטזיות מיניות הוא צורך טבעי של בני האדם ורבים עושים זאת, יהיה מגוחך לקרוא לזה סטייה. אך לפחות שיחות ארוטיות מאפשרות לחבר בקלות בין האנשים המעוניינים בסוג זה של פנטזיה ופורקן. למעשה ישנם גם זוגות רבים אשר מקיימים שיחות שכאלו, למשל כאשר אחד מבני הזוג נמצא בנסיעת עבודה בחו“ל. אבל לא תמיד בני הזוג פתוחים לנושא, או שאנו רוצים לגוון את הריגוש אך מבלי לבגוד בבני הזוג.

כאשר אנו מקיימים שיחה חמה אנו מסיחים את דעתו מכל הלחצים והבעיות המאפיינות את החיים המודרניים. הבעיות לא ייעלמו, אך כמה דקות של ריגוש והסחת הדעת מאפשרות לנו להתמודד יותר טוב עם אתגרי החיים. לאחר הפורקן והסחת הדעת נרגיש מלאי אנרגיה ומוטיבציה.

דמיינו את המצב שבו אתם כל היום במשרד. הבוס שלכם לוחץ עליכם לסיים משהו, יש טלפונים, מיילים ועוד כל מיני דברים שסוחטים אתכם נפשית. אחרי כמה שעות כאלו אתם פשוט גמורים נפשית. גם אם תיקחו איזו הפסקת סיגריה, לא תוכלו לברוח מהמחשבות המלחיצות (שלא לדבר על נזקי העישון). אך שיחת סקס חמה באמת תאפשר לכם להסיח את הדעת. כמה דקות של כניסה לעולם הפנטזיה.

שיחות סקס - לא מה שחשבתם

 

שיחות סקס ואוננות

שיחות חמות מזוהות מאוד עם סיפוק עצמי, זה מובן וזה טבעי. השיחות מוסיפות לנו ריגוש והופכות את הסיפוק העצמי למסעיר יותר. ואם אנו מדברים על התמודדות עם
לחצים, גם לאוננות ישנו ערך רב. ישנם אינספור מחקרים המדברים על ההשפעות הבריאותיות והפסיכולוגיות של האוננות. היא אפילו נתפסת כמפחיתה מקרים של אלימות. אבל אתם הגברים לא צריכים מחקרים שיגלו לכם את זה. הרי כבר מגיל 12 אתם יודעים כמה זה מרגיע לאונן.

שיחות סקס לא בהכרח מובילות לאוננות, אך הן בהחלט משתלבות היטב ומעניקות לאוננות ערך מוסף. במקום לעשות זאת לבד, תוכלו לעשות זאת עם מישהו על הקו. השיחה תגביר את התשוקה, הריגוש וההנאה שבדבר.

השילוב של השיחות עם האוננות מהווה את המפלט המושלם עבור הגבר. כל מה שצריך זה למצוא כמה דקות של פרטיות ולעשות את השיחה. ישנן אפליקציות, אתרים ומספרי טלפון המיועדים למטרה זו. כלומר תוכלו למצוא פרטנרים לשיחה 24 שעות ביממה. אם זו משמרת לילה במפעל, נשארתם שבת בצבא או סתם לבד במיטה – תמיד יש מי שתתרגש יחד אתכם.

DateMe

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *