רשלנות רפואית בדגש על בעיות זקפה

גבר סובל מבעיות זקפה אם הוא לא מצליח להשיג או לשמור על זקפה שתהיה מספיק איתנה בכדי לקיים יחסי מין. בעיות זקפה נקראות גם בעיות אונות או חוסר אונות. לרוב הגברים יש בעיות זקפה מדי פעם. זה נורמלי לחלוטין. בעיות אלה יכולות להופיע בכל גיל. אך הם שכיחים יותר בקרב גברים מבוגרים, שלעתים קרובות סובלים מבעיות בריאות אחרות המשפיעות על מצבם הגופני. טיפול יכול לעזור לגברים מבוגרים וגם צעירים יותר.

 

מה הגורם לבעיות זקפה?

לבעיות זקפה יכולות להיות סיבות רבות. אלו כוללים: בעיות גופניות, כמו פגיעה בעצבים או אובדן , אספקת הדם לאיבר המין, בעיות בריאות אחרות, כמו סוכרת, לחץ דם גבוה, חרדה ודיכאון, תופעות לוואי של תרופות מסוימות, לחץ או שתייה אלכוהול או עישון.

 

בעיית זקפה

 

 

מה הסימפטומים?

הסימפטום היחיד לבעיה בזקפה הוא אי יכולת להשיג ולשמור על זקפה מספיק יציבה לקיים יחסי מין. אך גם עם בעיית זקפה, גבר עשוי עדיין להיות בעל חשק מיני ולהיות מסוגל לעבור אורגזמה ולשפיך.

 

כיצד מאבחנים בעיות זקפה?

הרופא שלך יכול לגלות אם יש לך בעיה בזקפה על ידי שאילת שאלות על בריאותך וביצוע בדיקה גופנית. הרופא שלך ירצה לדעת באיזו תדירות הבעיה מתרחשת. הבחינה, בדיקות מעבדה ולעיתים בדיקות בריאות הנפש יכולות לעזור לברר את סיבת הבעיה.

 

כיצד מטפלים בהם?

רופאים מתחילים בדרך כלל עם שינויים באורח החיים ותרופות. בדרך כלל הם לא מייעצים לניתוח או לטיפולים אחרים אלא אם כן הצעדים הראשונים אינם עוזרים. הטיפול יכול לכלול: הימנעות מטבק וסמים והגבלת אלכוהול, שיתוף הנושא עם בן/בת הזוג, מבצע תרגילים חושניים וקבל ייעוץ, מציאת תרופות העשויות לגרום לבעיה ואז הפסקתן. במקרים מסוימים אתה יכול לקחת תרופה אחרת שאינה גורמת לבעיות זקפה.

נטילת תרופות מרשם שיכולות לעזור לך להשיג זקפה. בדוק עם הרופא שלך כדי לבדוק אם זה בטוח שאתה לוקח את אחת התרופות הללו יחד עם התרופות האחרות שלך. גלולות אלה יכולות להיות מסוכנות אם יש לך מחלת לב המחייבת אותך ליטול ניטרוגליצרין או תרופות אחרות המכילות חנקות.

 

מהי רשלנות רפואית בדגש על בעיות זקפה?

במהלך האבחנה והטיפול ייתכן כי הרופא המטפל שלך מייעץ או מורה לך לעשות דברים אשר יוצרים החמרה בנוגע לבעיות הזקפה. במקרה זה מדובר על רשלנות רפואית באבחון הבעיה או על רשלנות בטיפול בבעיה, ולמעשה מי שנפגע מרשלנות זו מפסיד את הטיפול הנכון ועל כך עלול להיווצר נזק.

במקרים בהם קיימת רשלנות רפואית מכל סוג שהוא כמו: רשלנות רפואית במהלך ההיריון, באבחנת מחלות, ניתוחים כירורגים, הקצאת דרכי טיפול שאינם מתאימים ועוד, מומלץ לפנות לעורך דין המתמחה בנושא רשלנות רפואית לייעוץ והכוונה בצעדים לקראת הליכים משפטיים.

DateMe

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *