ניתוח כפתורים – פתרון ללא ניתוח

ניתוח כפתורים הוא ניתוח שכיח אשר מתבצע כמעט בכל יום. אולם, אם אתם סובלים מדלקות באוזניים כמו גם ירידה בשמיעה, יש לנו את הפתרון הטוב ביותר אשר לא מצריך ניתוח.

עומד בפני ניתוח כפתורים? יש כמה דברים שחשוב מאוד שתדע

ניתוח כפתורים הוא ניתוח שכיח מאוד בעולם הרפואה, והוא מתבצע כמעט מדי יום. למעשה, מדובר בניתוח אשר הוא כל כך נפוץ שכיום הביקוש אליו גבוהה מאוד, זאת לאור העובדה כי מרבית האוכלוסייה סובלת או תסבול מירידה באיכות השמיעה כתוצאה מריבוי של נוזליים באוזניים. חשוב לזכור כי האוזניים שלנו רגישות מאוד לדלקות, וכאשר הן אינן מטופלות המצב יכול להחמיר עד לאובדן שמיעה מוחלט. לכן, ההמלצה הגורפת של רופאים בעשורים האחרונים היא ללכת לניתוח כפתורים, ניתוח פולשני אשר נעשה בחדר ניתוח תחת הרדמה מלאה. על אף כי רבים סבורים כי מדובר בניתוח קצר ופשוט יחסית, חשוב לזכור כי הוא טומן בחובו לא מעט סכנות אשר יכולות להיות בין השאר ירידה נוספת באיכות השמיעה, פגיעה בעור התוף, כאבי ראש ואוזניים. בנוסף, ישנה חשיבות עליונה ללקיחה של אנטיביוטיקה לצורך התאוששות מהירה אולם רבים אינם יכולים להשתמש בה, זאת כחלק מרגישות לאנטיביוטיקה ובכך נמנע מהם היכולת להשיב את השמיעה כמו גם לחזור לשגרת חייהם מבלי לחוות כאבים. באשר לילדים, המצב מורכב יותר וזאת לאור העובדה כי גופם פגיע יותר כלפי חומרי הרדמה חזקים כפי שניתנים במהלך ניתוח הכפתורים.

תינוק

ניתוח כפתורים – מוצא אחרון בהחלט

עולם הרפואה עובר מהפכה של ממש בשנים האחרונות, כל זאת בזכות פיתוח ראשון מסוגו אשר מכונה Earpopper. למעשה, מדובר במכשיר רב עוצמה אשר מחדיר לחץ מבוקר אל תוך האוזן, ובכך מייבש את הנוזלים אשר מצוים בה. לאור ההצלחה האדירה בניסוי, כיום רבים מהרופאים המומחים של אף-אוזן-גרון עושים בו שימוש, זאת לאור התוצאות חסרות התקדים אשר נמצאו כיעילים לטיפול באובדן שמיעה כמו גם דלקת המלווה בהפרשות, במקום ביצוע של ניתוח בהרדמה מלאה. מאז החל להיכנס לשימוש, הטיפול הזה נעשה במאות מטופלים ישראלים – ילדים ומבוגרים כאחד, ושיעור ההצלחה עומד על קרוב ל 85%, מספרים מדהימים גם העולם הרפואה המודרני.

היכן ניתן לבצע טיפול אשר ימנע את ההליכה לניתוח?

כאמור, רופאי אף-אוזן-גרון בכל רחבי הארץ כבר עושים שימוש במכשיר, זאת לאור התוצאות חסרות התקדים אשר מאפשרות לחסוך את ההליכה לניתוח, ולהגיע רק פעמיים ביום במשך שישה שבועות לטיפול קצר וממוקד. אם ברצונכם לקבל מידע נוסף לגבי אופן ביצוע ההליך והיכן ניתן לבצע אותו, אנו מזמינים אתכם להיכנס לאתר בכתובת https://www.earpopper.co.il או ליצור איתנו קשר

במספר 03-7362288 לקבלת מידע נוסף ויצירת קשר ראשוני, גם במקרים דחופים ביותר אשר מצריכים טיפול מידי.

DateMe

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *