מתי מבצעים ניסור בטון?

ניסור בבטון נעשה באופן מקצועי באמצעות מסורי דיסק. קיימות מספר נקודות בתחום זה שאנשים נוטים להתבלבל בהן. לכן כתבנו את המדריך הבא ובו נסביר על ניסור בבטון, באיזה מצבים נבצע ניסור שכזה, מה ההבדל בינו לבין קידוח בבטון, כיצד למצוא קבלן מקצועי לביצוע העבודה, ולאילו מחירים יש לצפות. 

 

מה זה נסור בבטון ואילו סוגים של ניסור קיימים?

אחד הדברים שנוטים לגרום לאנשים רבים בלבול בתחום הניסור בבטון, הוא ההבדל בין ניסור בבטון לבין ניסור יהלום בבטון. למעשה מדובר על פעולה אחת, ניסור של בטון כולל הפעלה של מסור דיסק. הדיסק במסור זה במקרה של ניסור בבטון, עשוי מתערבות של מתכות שונות עם אבקת יהלום. התוספת של היהלום לדיסק נועדה לשם הוספת חוזק ועמידות.

נושא נוסף שנוטה לגרום לבלבול הוא ההבדל בין ניסור בטון לקדיחת בטון. ניסור נועד לשם הסרה של חלקים מקירות, תקרות ורצפות, ואילו קדיחה בבטון היא פעולה שנועדה לשם מעבר של כבלים וצינורות שונים דרך בטון מסוגים שונים. אם יש לכם צורך בקבלן מקצועי לניסור בטון, המנסרים החזקים – ניסור וקידוח בטון ישמחו לעזור לכם.

 

מתי מבצעים עבודות ניסור בטון

יש צורך לבצע ניסור בטון במקרים שונים ומגוונים. בכל מצב של ניסור חלק משמעותי של בטון, יש לקבל אישור על כך ממהנדס בניין. המהנדס צריך להגיע אל אתר העבודה, ולוודא שאפשר להסיר את החלק בבטון בצורה בטיחותית ומבלי לגרום לפגיעה במבנה או בעובדים. עבודות של ניסור בבטון נועדו בכדי לפתוח חלונות או דלתות, לפתוח פיר למעלית, הכנה לתשתית כמו אינסטלציה, להתקנת מזגנים, הסרה של קורות בטון ועוד.

 

מציאת קבלן מקצועי לעבודת ניסור בטון

אפשר לזהות קבלנים מקצועיים לניסור בטון על פי מספר קריטריונים. ברוב המוחלט של המקרים, קבלן מקצועי, יתעקש על עבודה מסודרת ובטוחה. הוא ידרוש קבלת חוות דעת ממהנדס בניין, וגם יגבה על כך מחיר מתאים. לעומת זאת, קבלן לא מקצועי ינסה לעגל פינות ולקצר תהליכים ככל האפשר. לעיתים המחירים של קבלן לא מקצועי יהיו דומים למחירים של קבלן מקצועי, ולעיתים נמוכים או גבוהים יותר.

 

מחירים של ניסור בטון

המחירים של ניסור בטון מושפעים ממספר רב של גורמים, כמו מספר המטרים שיש לחתוך, עובי הבטון, נוחות הגישה וצורך בשימוש באמצעיים שונים כמו רתמות ואמצעי עבודה בגובה. מחיר של עבודה ממוצעת לפתיחת דלת או חלון בבטון סטנדרטי ינוע בין 2,000 ל-3,000 ש”ח.

 

מקרים שבהם נזדקק לניסור בבטון – סיכום

חיתוך בבטון נעשה באמצעות מסור דיסק, שהדיסק שבו עשוי גם מאבקת יהלום, מכאן גם מגיע הביטוי ניסור יהלום בבטון. ניסור בטון נעשה לשם פתיחה של דלתות וחלונות, פיר למעלית, הרחבת חללים פנימיים ועוד. חשוב לחפש קבלן מקצועי לביצוע העבודה, כזה שמקפיד על עבודה מסודרת ומקצועית.

ניסור בטון

DateMe

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *