משפטי פתיחה – איך ומתי להשתמש בהם?

תשכחו מהאבא הגנן ומנפילות כואבות מגן העדן. שכן, אלה משפטי פתיחה מאוסים שגורמים לבנות לגלגל את העיניים ולהמשיך הלאה תוך התעלמות גורפת. מדריך זה ירכז בפניכם את משפטי הפתיחה העדכניים והמצבים שבהם תצטרכו להשתמש בהם. הישארו כאן ותגלו את כל המידע שיגדיל את הסיכויים לקבלת המספר של הבחור או הבחורה שמצאו חן בעיניכם.

 

נעים מאוד – משפטי פתיחה

בחרנו לפתוח את המדריך בהסבר קצר אודות משפטי הפתיחה שיוצג עבור מי שלא מכירים בהם מסיבה כזו או אחרת. מדובר במשפטים שמסייעים לנו לשבור את ה”מחסום” מול מישהו או מישהי שאנחנו לא מכירים. שכן, יש מצבים שבהם זה לא מתאים לפתוח בשאלות בנאליות כמו “מה נשמע?” או “איך קוראים לך?”. משפטי הפתיחה ידועים בשנינותם והם צפויים להעלות חיוך בקרב הנשאלים. אלה מאפשרים פתיחה נוחה לשיחה אקראית שתוביל בסופו של דבר לבקשת פרטים ליצירת קשר, לדוגמא:

  • מספר טלפון
  • שליחת עוקב באינסטגרם
  • קישור לפרופיל בפייסבוק

 

משפטי הפתיחה שאסור לכם לפספס

נהוג לחלק את משפטי הפתיחה ל – 2 סוגים: הסוג הנפוץ ביותר שנשמע במועדוני לילה וברים הוא משפטי פתיחה סוטים שהופכים כל ערב משעמם לבלתי נשכח. הסוג השני נחשב ל”יבש” יותר והוא נשמע בדרך כלל ברחבי הרשת או ברחובות הערים. מדובר במשפטי פתיחה בנאליים, לדוגמא:

  • יכול להיות שאת גזר? את עושה לי טוב בעיניים
  • אני לא צריך יותר לחטט באף, סוף סוף מצאתי יהלום
  • זהו, אני כאן. עכשיו נותרו לך רק עוד 2 משאלות

את משפטי הפתיחה אסור לפספס

רוצים לשלוח משפטי פתיחה סוטים? יש לנו את הכתובת עבורכם

מי שקראו את הפסקה שלעיל בעיון רב, שמו לב שמשפטי הפתיחה הסוטים לא נשמעים ברחבי הרשת. בחרנו להדגיש את עניין זה, כדי שתדעו שיש פלטפורמות ספציפיות שמתאים לשלוח בהן את המשפטים הללו. אנחנו ממליצים לשלוח את המשפטים הללו לבני ובנות זוג פוטנציאליים שרשומים למלכת הסאדו. אם קראתם את המשפט האחרון ושאלתם את עצמכם מלכת סאדו מה זה? אתם כנראה לא בעניינים. שכן, מדובר בקהילת ה – BDSM של ישראל.

 

לא בטוחים לגבי משפט הפתיחה שלכם? כדאי שתתייעצו!

יש לכם משפט פתיחה מסוים (משפט סוטה לצורך הדוגמא) שהגיתם ממוחכם הקודח או שמצאתם ברחבי הרשת ואינכם יודעים אם הוא בטוח לשימוש? אם כך, כדאי שתשלחו אותו לחברים, מכרים או שתעלו אותו לפורום מסוים, כדי להתייעץ עם אחרים טרם השליחה.

 

מילים אחרונות לסיום

זוגות רבים חיים כיום ביחד בזכות משפט פתיחה טוב שנאמר מצד אחד מהם. בשלב זה אתם מכירים במשפטים השונים מקרוב, כך שתוכלו להשתמש בהם על הצד הטוב ביותר ולהעלות את הסיכויים למציאת פרטנר תואם. נאחל כעת שתגיעו למשפטים הטובים ביותר שיובילו לתוצאה הרצויה במינימום מאמץ.

מציאת בן זוג באמצעות משפט פתיחה

DateMe

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *