35 עובדות מפתיעות על נשים וסקס

האנושות מנסה מאז ומעולם לדעת ה-כ-ל על מין ובייחוד על בני המין השני. בזכות המדע והמחקר ולא מעט הודות לניסיון המצטבר, אנחנו בהחלט יודעים יותר אבל תמיד יש עוד הרבה מה ללמוד. לגבי נשים וסקס, חלק מהעובדות הן עניינים די ידועים ושגרתיים. אבל חלקם יפתיעו אפילו את הנשים עצמן. אספנו עובדות מעניינות, מפתיעות ומחדשות לגבי נשים, סקס והעולם הגדול. אז כמה מהן באמת הכרתם קודם?

 

עובדות מפתיעות על נשים וסקס

 

הגודל לא קובע

טוב, ברור שאת זה כבר ידעתם. אבל האם זה גרם לכם להעדיף דברים שונים בחדר המיטות? על פי זוגות שנבדקו וכללו גברים בעלי איברים בגודל משתנה כולל כל טווחי הקיצון האפשריים, נמצא שאין שום קשר בין גודל לסיפוק. אז מה כן קשור? הטכניקה, המיומנות, הסבלנות וגם היכולת לשלב צעצועים, לשון ועשר אצבעות. במילים אחרות, הוא צריך את שיתוף הפעולה שלך כדי למצוא תנוחה שתעזור לך לשלוט בעומק החדירה, או כדי למצוא את הדרכים לענג אותך. תהיי נחמדה.

 

רמת התשוקה הנשית משתנה לאורך החודש

העלייה התלולה ביותר ברמות החשק מתרחשת לאורך ימי הביוץ. זה אולי התכסיס הכי ערמומי של הטבע, שגורם לנשים לרצות סקס בדיוק בתקופה שבה ניתן להיכנס להריון. מצד שני, לא מעט נשים יחושו בדחף עז לסקס בזמן המחזור החודשי.

 

הדימום שאחרי מתרחש לא רק אחרי הפעם הראשונה

חדירה אינטנסיבית ומהירה, מפגש מיני ארוך וגם פזיזות שלא המתינה עד לקבלת הסיכוך המתאים יכולים לגרום לדימום. אליהם מצטרפים גם דלקת קלה וחולפת ואפילו פוליפ. אבל כל עוד מדובר בעניין חוזר ומחשיד, כדאי לקפוץ לרופא.

 

סקס עושה אותך יפה יותר

הידעת? כל קיום יחסים גורם לעלייה ברמת ההורמונים ולכן העור נראה זוהר ורך יותר, השיער מבריק והפנים חלקות. זה לא רק מצב הרוח המרומם שאת מסיימת איתו את הסיבוב הנוכחי, אלא כל ההוויה שלך שפתאום הופכת לסקסית ואטרקטיבית יותר. רוצי למראה אחרי הפעם הבאה.

 

יחסי המין משתפרים כששרירי רצפת האגן מתחזקים

מסתבר שההישגים שלך במיטה כמו גם איכות האורגזמות שתחווי, ישתפרו פלאים אם רק תבצעי תרגילים לחיזוק רצפת האגן. באותה נשימה, הגבר יחווה הידוק מתגבר סביב האיבר שלו בזמן החדירה והוא בטוח יודה לך על זה בסיום.

 

גלולות מפחיתות את החשק למין

זה לא תרגיל. זה אמיתי הפעם: מתברר שהאסטרוגן הרב שנמצא בגלולות נגד הריון יוצר עלייה בכמות החלבון שנקשר להורמוני המין והטסטוסטרון החופשי בדם ומונע זרימה חופשית אל המוח. במילים פחות מדעיות: הוציאו ממך את החשק לאללה. ועוד חדשות מבאסות בקנה: נשים חוות ירידה בחשק המיני שלהן עד כשנה לאחר הפסקת הגלולות. אך אפשר להתנחם בזה שלא כולן סובלות מהתופעה ב-100%.

 

נשים כן משפריצות (חלקן)

חלק מהנשים פולטות נוזל בהיר וחסר ניחוח בזמן אורגזמה עוצמתית, שדומה בהרכבו לנוזל הזרע. יש המעריכים שמחולל הנוזל הוא בלוטות קדומות שמוכיחות שהגבר והאישה מגיעים מאותו מקור אבולוציוני.

 

אישה גומרת תוך 11-12 דקות

חשבתם שהטקס לעינוג האישה לוקח 30 דקות ומעלה? ובכן, על פי חוקרים מאוניברסיטת מק’גיל, אישה תזדקק ל-11-12 דקות בסך הכל. מצד שני, החוקרים לא הלכו עד הסוף והסתפקו בסך הכל בהדמייה תרמית של גוף האישה. מה שאומר שהם ממש לא לקחו בחשבון דבר וחצי דבר על מה שמתחולל לה במוח תוך כדי, כמו למשל העובדה שהוא ממש לא בכיוון ושהיא פתאום כגילתה ששכחה לגלח את ירך ימין.

 

המיסיונרית מעמעמת את חוש השמיעה

מסתבר שבשכיבה על הגב חוש הריח והשמיעה נחלשים, להבדיל ממה שקורה בתנוחות ישיבה ועמידה. תזכרי את זה כשתהיי מעוניינת לחוות סיפוק שקט ומרוכז יותר בעצמך.

 

גברים לא מוצלחים בהתאמת הקונדום לאיבר המין שלהם

המרכז האנגלי לתכנון המשפחה חשף שעיקר הכשלים בשימוש בקונדומים מתרחשים כתוצאה מהרצון הגברי (שלא לומר האגו שלו) לרכוש גומי גדול יותר ממה שבאמת צריך. וכן, כל עוד זהו לא אב ילדייך העתידי ואת ממש לא מעוניינת בצאצאים כרגע, דאגי שהוא יעשה מה שצריך וירכוש קונדום שמתאים לו כמו כפפת לטקס באמצע אוגוסט.

 

הדרך הסודית שלא גילו לך על מניעת הריון

כנשים אנו מחויבות לצעוד על גלולותינו, לקשור חצוצרותינו ולהחדיר התקנינו. והגבר? הוא יכול להוריד אשך למשל, אבל מי באמת מטורף עד כדי כך? אז הנה לך פתרון סודי שלא רבות יודעות: קני לו תחתוני פוליאסטר. מחקרים מראים שהסיכוי של הגבר להכניס להריון לאחר לבישת תחתונים אלה הוא נמוך במיוחד. ככל הנאה בגלל טמפרטורה גבוהה באשכים והשדות האלקטרומגנטיים של החומר.

 

אורגזמת פטמות – יש כזה דבר

הו כן! מחקר מעניין ביותר של Masters & Johnson בדק וגילה אחוז אחד מכלל הנשים שהשתתפו במחקר והצליחו להגיע לאורגזמה רק כתוצאה מגירוי החזה והפטמות. שאפו להן. באמת.

 

גברים נואפים נענשו באתונה העתיקה

לא רק נשים שילמו לאורך ההיסטוריה מחיר כבד על ניאוף. גברים סוררים באתונה העתיקה נענשו על ידי הסרת שיער הערווה שלהם והחדרת צנון לפי הטבעת. האם המעשה המביש לימד אותם לקח והם הסתובבו כנועים ושפופים עד סוף ימיהם? כנראה שלעולם לא נדע.

 

מתנה חינמית לתאילנדים ביום הולדתו של המלך

ועוד קצת ביזאר מסביב לעולם: יום הולדתו של מלך תאילנד הוא יום שבו המדינה מאפשרת לגברים לעבור בחינם ניתוח לכריתת צינור הזרע. מה ששמעתם. ומתברר שיש גם 1,000 גברים תאילנדים מידי שנה שמנצלים את ההזדמנות הזו.

 

טו גוד טו בי טרו

מי מהנשים לא חולמת על סקס שנמשך ונמשך? ובכן, זה בסדר כל עוד זה מגיע לאיזו פואנטה בסופו של דבר. כי מסתבר שקיימת בעיה נדירה אך אמיתית לחלוטין שבה נשים חוות גירוי מתמשך ומהנה, אך עד למצב שבו הן לא מגיעות בכלל לפורקן אורגזמי.

 

למה הוא נרדם לי אחרי הסקס?

גמר ונרדם? עשי טובה, אל תיקחי את זה אישי. האורגזמה הגברית גורמת לפעולה של המערכת העצבית שאחראית על מערכת העיכול ומנוחת הגוף. מה שיכול להסביר שכרגע הוא מסופק וכנראה גם שבע.

 

 נמצאה נקודת גירוי חדשה ושווה

בשורה נפלאה לכל אישה שאי פעם התבקשה להגיע לנקודת הג’י הגברית וברחה כל עוד נפשה בה. מסתבר שמתחת לעצם הקרסול שוכנת נקודה טובה לא פחות, שרצוי לנוע בה בתנועה סיבובית מתונה ונחושה. על פי הרפלקסולוגים, לא רק שמדובר בנקודה מעוררת וחושנית ברמות מפתיעות, היא גם אמורה לגרום לפלג גופו התחתון של הגבר להתחיל לרטוט.

 

נמצא הריח המושלם שגברים אוהבים

מסתבר שהניחוח המעורר ביותר בקרב גברים הוא למעשה שילוב של ווניל ולבנדר.

 

זוהי כמות הקלוריות שממנה תיפטרי בסקס

האפליקציה של חלי ממן כבר הפסיקה לעזור לך? המאמן החתיך ומעורר המוטיבציה שלך להגיע לאימונים בחדר הכושר כבר עזב? חזרת לטחון מתוקים בלילות על רקע פרקים חדשים של “האנטומיה”? עזבי אותך. דעי שכל סקס בממוצע שורף 100-150 קלוריות.

 

החשק פוקד את האישה באמצע הלילה? יש מה לעשות

גם נשים מתעוררות לפעמים עם תאבון מיני מוטרף ומפתיע. האם כתוצאה מחלום רטוב? האם בעקבות שבוע שלם של יובש? למי אכפת. גבר חווה בין 4-5 זקפות בממוצע מידי לילה, תוך כדי שינה. והנה לכם סיבה טובה להתחיל לחמם עניינים באפס מאמץ.

 

מסיבת רווקות ברומא של פעם

מסתבר שגם בעת העתיקה היו לא מעט כלות שובבות, שכל מה שהפריד ביניהן לכלות של היום הוא מוט סלפי וראנר של “ברייד טו בי”. כלות רומאיות נהגו ביום כלולותיהן להתיישב על איברי המין הזקורים של פסלים יווניים ידועים. כן, באמת קראתם את זה כרגע.

 

האומה הכי פעילה מינית היא…

ואגב יוון, נמצא שהם מקיימים הרבה יותר סקס בממוצע מכל אומה אחרת. הקרואטים נמצאים מיד אחריהם במקום השני.

 

החשק הנשי צונח ככל שמערכת היחסים מתארכת

מתברר שככל שעובר הזמן במערכת היחסים, נשים לא ממש ששות לעשות סקס. על פי קבוצת החוקרים הבאה מגרמניה, החשק של נשים פוחת ככל שמערכת היחסים ארוכה יותר. רק פחות מחצי מהמשתתפות במחקר שנמצאו בזוגיות של ארבע שנים ויותר הביעו רצון לקיים יחסי מין באותה התדירות שבה בן זוגן היה מעוניין.

 

קיים קשר הדוק בין סקס ומכוניות

אז מתברר שזה לא סתם שמכוניות הן עניין סקסי למדי. חוקרים גילו שהמיקום הפופולרי ביותר בעולם לסקס מחוץ לחדר השינה הוא המכונית. ואנחנו מקווים שלא בזמן נסיעה. אבל הנה עוד אחד בנושא המהירות למעוניינים: המהירות הממוצעת לפליטת זרע היא 40 קמ”ש.

 

לשניכם יש עיניים כחולות ונולד לכם ילד עם חומות? האישה כנראה בגדה

נתון ספק מעניין ספק מחשיד בקרב כל הזוגות תכולי העיניים שיש להם ילדים עם צבע שונה. על פי חוקי הגנטיקה, הביולוגיה והרצסיביות, מצב זה הוא כנראה כתוצאה מבגידה בצד הנשי. ובכלל מעניין לדעת שגברים בעלי עיניים כחולות מעדיפים נשים עם עיניים באותו צבע.

 

סטודנטיות פעילות מינית הן מדוכאות יותר

על פי שאלון אמריקאי שהועבר למאות אלפי סטודנטים במוסדות אקדמיים שונים, נמצא שסטודנטים שמקיימים יחסי מין קבועים מדווחים על פחות דיכאונות, לעומת סטודנטיות שמקיימות יחסי מין קבועים ומדווחות על יותר דיכאונות.

 

נשים מפנטזות יותר

נשים מפנטזות יותר מגברים וככל שהן מפנטזות יותר, כך הן נהנות יותר מהסקס. ומה קורה כשהגבר מפנטז? ובכן, על פי עולם המחקר נראה שהוא פחות מרוצה ממערכת היחסים אך אין לזה קשר לסיפוק המיני שלו בפועל. אגב – הפנטזיה המינית הנפוצה ביותר בקרב נשים היא על האקס שאפיין את שיא תקופת הפוריות…

 

כמה אנקדוטות מעניינות על ויברטורים

ויברטורים על סוללות הומצאו כדי לטפל בנשים שסבלו ממתחים, התרגשות יתר וחולשות, מה שהמדע הפרימיטיבי נהג לכנות: “נשים היסטריות”. ההמצאה משנת 1880 גרמה לתופעות האלה לא במפתיע לדעוך משמעותית. כיום המשתמשים הגדולים ביותר בוויברטורים בזמן יחסי המין הם האוסטרליים (46%), כאשר מיד אחריהם ברשימה נמצאים האמריקאים (45%).

 

130 אלף מסיבות חשק נשיות בארה”ב כל שנה

הנה לכן סיבה טובה לקחת חברה ולטוס לביקור אצל הדוד סם. נשים בארה”ב מקיימות כ-130,000 מסיבות חשק מידי שנה, שבהן נהוג להתאסף, לדבר על סקס ולרכוש אביזרים חדשים ומסעירים.

 

הריון לא מדכא חשק מיני

אלא להיפך. ממש להיפך: הוא דווקא תורם להגברת החשק המיני ולכל הפחות נותר זהה למה שהיה קודם.

 

קטינות במיזורי זקוקות לאישור ההורים כדי להסיר שערות מהמפשעה

אם בגיל 16 נלחמת כל אישה ובת בהורים כדי לסחוט הסכמה לקעקוע, לפירסינג או לשתלים, במדינת מיזורי שבארה”ב הוחלט בשנת 2005 לחוקק חוק, שלפיו קטינה תוכל למרוט את שערות המפשעה שלה רק בכפוף לאישור והסכמתם של ההורים.

 

לנשים ישנם שני סוגי אורגזמה

והם תלויים מהיכן נובע הגירוי. ההגעה לאורגזמה מנקודת הג”י היא שונה לחלוטין מהאורגזמה שדרך הדגדגן. בעוד שזו מהג’י נחווית כצמרמורת, השנייה מרגישה כמו התפוצצות חשמלית.

 

סיבה טובה ללמוד באוניברסיטת טורונטו

תמיד רציתם לדעת מה יש לאקדמיה לומר על חניקה אירוטית? קשירות? שליטה ונשלטות? אוניברסיטת טורונטו מציעה לסטודנטים שלה ללמוד בקורס הקרוי “גיוון מיני” ובו מפורטת לעילא ולעילא הגישה האקדמית להבנת נושאים כמו סאדו מאזו ושלל נטיות אחרות מהגוון האפרורי יותר של עולם המין.

 

רוב הנשים במערכת יחסים רצינית לא חוות אורגזמה קבועה

רק 28% מהנשים למרבה הצער, חוות אורגזמה קבועה עם בן הזוג שלהן במערכת יחסים רצינית. לעומתן, 75% מהגברים במערכת יחסים יחוו אורגזמה קבועה עם בת הזוג. כיף להם.

 

ולקינוח – נתון מפתיע על הדגדגן

מתברר שלעומת איבר המין הגברי המכיל 4,000 קצות עצבים, קצה הדגדגן מכיל 8,000 קצות עצבים! זהו הריכוז העצבי הגבוה ביותר בגוף האישה וגם הסבר נוסף לכך שמדובר במקום רגיש ועם זאת תמיד מסקרן.

DateMe

האם אני נשוי באושר

כמה פעמים בחיינו שמענו את הבדיה “והם חיו באושר ועושר עד עצם היום הזה”? במאמר זה נבדוק את השאלה האם אני נשוי באושר? כמובן שמדובר

קרא עוד »

קיום יחסי מין

כסף וכוח מסובבים את העולם, אבל גם יחסי מין. הם חיוביים ובריאים מצד אחד, מעודדים את הקשר הזוגי וגם עונים על אחד הצרכים החזקים ביותר

קרא עוד »

אורגזמה

לא מצליחה להגיע לאורגזמה או רוצה להעניק לבת הזוג שלך אורגזמה עוצמתית? ובכן, באמצעות מספר טיפים אותם נפרט בהמשך המאמר תוכלו ללמוד כיצד להעצים את

קרא עוד »

משיכה מינית

כמה זמן לוקח לכם לגבש החלטה בנוגע לבחורה מסוימת באתרי ההיכרויות השונים? ככל הנראה הרק מספר שניות, ואתם תחליטו האם אתם מעוניינים לשוחח עם אותה

קרא עוד »

האם כדאי לבגוד

גברים רבים שאינם נהנים מחיי המין שלהם חושבים לעצמם לעיתים שכיחות – האם כדאי לבגוד? הרי בעידן שבו אנו חיים היום  הרבה יותר קל לבגוד

קרא עוד »