איך להתנשק? המדריך שיסביר לכם בדיוק מה ואיך עושים

אין מי שלא זוכר או זוכרת את הנשיקה הראשונה שלהם. גם אם היא לא הייתה מושלמת וגם אם הייתה מעורבת בעסק הזה יותר מידי לשון מיותרת, משהו ברגע הזה בכל זאת נותר מיוחד. אם עבורכם זו פעם ראשונה שאתם יוצאים לדייט או שאתם מבינים שהמפגש הבא כבר יגיע לנשיקה, המדריך שלנו יעזור לכם להבין איך להתנשק ולוודא שהרגע הזה מתרחש בצורה מושלמת ומתוקה.

 

“הוראות הפעלה” למתחילים

נשיקה היא פעולה שאמורה להתבצע בזכות האינסטינקטים והחושים הבריאים, לכן אין צורך לחשוב עליה יותר מידי. ועם זאת, מדובר במחשבות טבעיות. כל נער ונערה שיוצאים לדייט ראשון מעוניינים וסקרנים לדעת איך מתנשקים ומובן שתשובה כמו “זה פשוט קורה”, לא תעזור הפעם.

אם זו הנשיקה הראשונה שלכם, כדאי שהיא תהיה בזמן ששניכם נמצאים לבד ולא מתוך מצב מלחיץ, מביך או כתוצאה מלחץ חברתי. הנשיקה המוצלחת ביותר היא זו שמתפתחת לאט, עם נגיעות קטנות בשפתיים ומשם עם פתיחת הפיות עוברת לנשיקה צרפתית המערבת לשון במידה מסוימת. נשיקות גם באזורים אחרים ולא רק על השפתיים, כמו הלחיים, הסנטר והאף יכולות להיות ממש רומנטיות.

ומה עושים עם הידיים תוך כדי כל העסק הזה? ובכן, רצוי לעמוד או להתיישב קרוב לבני הזוג, כשהידיים נשארות בתנוחה הטבעית שלהן. אם מישהו מכם חש בנוח ובביטחון להשתמש באחת הידיים כדי ללטף את הפנים או השיער, לגעת בכתף או בזרוע, אפשר לעשות זאת.

ברמת העיקרון, הנשיקה מתרחשת כששני בני הזוג מתקרבים וכל אחד מכם מטה את ראשו לכיוון ההפוך. אם אתם מצליחים מראש לקלוט את כיוון תנועת הראש של בני הזוג, תטו את הראש בעדינות לצד ההפוך.

אפשר גם לעצום עיניים ממש רגע לפני שהנשיקה מתרחשת. מצד שני, אם זה יוצר תחושה של חוסר ביטחון או שאתם לא חשים עם זה בנוח, אפשר להשאיר את העיניים פקוחות. מצד שני, אם הצד השני פוקח עיניים ומזהה את הפתוחות שלכם, לפעמים זה עלול להיראות מוזר.

שני תנאים חשובים ונוספים הם הימנעות משפתיים יבשות מידי ושמירה על היגיינת פה. בני זוג שנמצאים יחד כבר הרבה זמן, לא יהיו מוטרדים ממצב של יובש או של פה שמריח מהמאכל האחרון שנאכל. אך עבור הנשיקה הראשונה, מדובר בזיכרון שפחות הייתם מעוניינים שייכנס לתודעה. אם זהו הדייט הראשון שאמור להסתיים בנשיקה ראשונה, החזיקו בתיק סוכרייה או מסטיק בטעם מנטה, שינטרל את הניחוח. אל תשכחו כמובן להיפטר מהם לפני הנשיקה. אם השפתיים יבשות או סדוקות, אפשר להעביר את הלשון קלות על השפתיים לפני, או לטפל בזה לפני המפגש עם קרם לחות/ שפתון מתאים.

 

אז מהן סוגי הנשיקות האפשריות?

 

נשיקת שפתיים פתוחות

בנשיקה זו, מיקום השפתיים של שני הצדדים הוא אחת בתוך השניה. אפשר להשאיר אותן צמודות ואפשר גם להניע אותן לאט מעלה מטה או בסיבוב.

 

נשיקת שפתיים סגורות

זוהי נשיקה פחות לוהטת ומרגשת, שבה השפתיים נפגשות אך לא נפתחות בשום שלב. לרוב זו נשיקה יותר “קרירה” שאף עלולה לשדר לצד השני שאתם לא מעוניינים.

 

נשיקה צרפתית

הסוג הפופולרי שמשלב לשונות של שני בני הזוג. על מנת לאפשר זאת, יש להשתמש בפה פתוח יותר מזה שמאפיין את הנשיקה הרגילה. נסו לגעת בקצה הלשון של בני הזוג ורק לאחר מכן, להחליק אותה מעט יותר. שימו לב שאתם לא “מטביעים” את בני הזוג שלכם ומשרבבים את מלוא הלשון פנימה. אפשר לשמור על תנועות סיבוביות קטנות ולהישאר בחקר קטן וסקרן, בתנועות עדינות.

 

נשיקה נשיכה

זהו סוג מסוים של נשיקות שרצוי לבצע בזהירות וכמובן שלא למהר איתו על ההתחלה. בזמן הנשיקה, מתרחשת נשיכה עדינה של השפה של בני הזוג, אבל ללא כאב או פציעה חלילה. זה צריך לקרות עם פרטנרים שכבר נישקתם ובאופן שלא ירתיע אותם. הנשיכה קלה יותר אם היא תתבצע כלפי השפה התחתונה ובדיוק הנכון, היא יכולה אפילו להיות דבר מאוד חושני.

 

טיפים למתנשקים מתחילים ומנוסים

נשיקה היא עניין משתדרג עם הזמן, אבל גם דבר שנשכח. בני זוג שנמצאים ביחד המון זמן, כבר לא משקיעים במשחקי החקר הקטנים והשובבים של נפלאות השפתיים והלשון. ולכן גם להם לא יזיק לחזור מידי פעם על הבייסיק ולראות איך אפשר להחזיר קצת נוסטלגיה צבעונית לתוך הקשר. כמובן שאתם אתם חדשים בנושא ומעוניינים להבין איך מתנשקים, כאן תקבלו כמה טיפים שיקלו עליכם, אחרי שתתנשקו בפעם הראשונה.

כשלא בטוחים שהצד השני מוכן לנשיקה – אם הצד השני משדר לכם שהוא לא בטוח רוצה להתנשק, כנראה שזה לא הרגע הנכון. אבל אם אתם מרגישים שמסתכלים לכם בעיניים, מתקרבים אליכם והכל נעשה לפתע טבעי, הצד השני מוכן. אם אתם אלה שמעוניינים לרמוז להם על נשיקה, התקרבו אליהם, הסתכלו להם בעיניים ומידי פעם כוונו את המבט לעבר השפתיים שלהם.

 

בלי ליפסטיק

אודמים, גלוסים וליפסטיקים הם דביקים מאוד במגע עם השפתיים וכמובן שמשאירים סימן שעלול להיות מביך לצד השני… לנשיקה הראשונה כדאי להגיע נטורל או אחרי טיפוח טבעי באמצעות שפתון או קרם לחות שהתווספו לשלב האיפור בבית. אם בכל זאת הגעתם למצב של שפתיים סדוקות לפני המפגש, פשוט העבירו את הלשון קצת לפני כן.

 

אל תפעילו כוח

נשיקה היא דבר עדין, כמעט נטול מאמץ והיא לא אמורה להתבצע כי אחד הצדדים “דוחף” את הראש שלו בעוצמה רבה יותר אל הפנים של בן או בת הזוג. המפגש אמור לקרות ברכינה ובשרבוב שפתיים. מהרגע שהן נוגעות, אין סיבה לנשק חזק מידי או להדביק את הראש יותר לכיוונם.

 

אל תערבו בזה שיניים

לפעמים זוגות “מתחילים” קצת “טועים” ומעלים את השפתיים למעלה, כך שהשיניים נחשפות ונוגעות זו בזו. המגע הזה לא נעים והוא כמובן, סוג של טעות בכיוון. חשבו על מצב שבו השיניים שלכם לא מופעלות ואין בהן כל צורך. אנחנו יודעים שזה אינסטינקט ולחלקכם יהיה קשה יותר להיפטר ממנו, אבל זה יעבור אם רק תמשיכו לתרגל ולנשק ברוך, רוגע ועדינות.

 

תגוונו

אם אתם כבר מרגישים בנוח, אפשר לגוון את הנשיקה גם בתנוחות השפתיים, בתנועה שלהן, בתנועה של הלשון וכמובן במיקום הנשיקה על הפנים, הצוואר או גב כף היד. מעבר לכך, אפשר להרגיש או לפחות לבדוק האם בני הזוג שלכם מוכנים לקצת מגע משלים מהידיים. אין כמו להעביר להם יד בשיער, ללטף, לכרוך יד מאחורי הגב או המותן. העיקר שתעשו מה שנכון לשניכם, בלי חשש.

 

היו קשובים

שימו לב לבני הזוג שלכם ומחוות הגוף שלהם. אם הם לא משתמשים בלשון, אולי זה לא נעים להם או מביך אותם. אם הם מנסים לפתח איתכם שיחה, אולי הם לא מעוניינים להמשיך להתנשק. זרמו איתם ותנו לדברים להתרחש מעצמם. אל תכפו את הנשיקות עליהם.

 

והכי חשוב: תישארו רגועים

הנשיקה הראשונה היא פרפרים, התרגשות ולב דופק בעוצמה. וזה נפלא. אין לכם שום סיבה להיות לחוצים ולחשוב שאתם לא טובים מספיק. אל תחשבו על מה שאתם עושים, או על מה שקורה כרגע. נסו להיות בתוך הרגע, הרפו את הפנים ואת הגוף ותנו לעצמכם לבצע מה שנראה לכם טבעי ונכון. זו בסופו של דבר בסך הכל נשיקה.

DateMe

האם אני נשוי באושר

כמה פעמים בחיינו שמענו את הבדיה “והם חיו באושר ועושר עד עצם היום הזה”? במאמר זה נבדוק את השאלה האם אני נשוי באושר? כמובן שמדובר

קרא עוד »

קיום יחסי מין

כסף וכוח מסובבים את העולם, אבל גם יחסי מין. הם חיוביים ובריאים מצד אחד, מעודדים את הקשר הזוגי וגם עונים על אחד הצרכים החזקים ביותר

קרא עוד »

אורגזמה

לא מצליחה להגיע לאורגזמה או רוצה להעניק לבת הזוג שלך אורגזמה עוצמתית? ובכן, באמצעות מספר טיפים אותם נפרט בהמשך המאמר תוכלו ללמוד כיצד להעצים את

קרא עוד »

משיכה מינית

כמה זמן לוקח לכם לגבש החלטה בנוגע לבחורה מסוימת באתרי ההיכרויות השונים? ככל הנראה הרק מספר שניות, ואתם תחליטו האם אתם מעוניינים לשוחח עם אותה

קרא עוד »

האם כדאי לבגוד

גברים רבים שאינם נהנים מחיי המין שלהם חושבים לעצמם לעיתים שכיחות – האם כדאי לבגוד? הרי בעידן שבו אנו חיים היום  הרבה יותר קל לבגוד

קרא עוד »