הכל על הקשר בין אורגזמה למיגרנה

אז מה הסיפור עם אורגזמה ומיגרנה? למה אנחנו משתמשים במיגרנה כדי להימנע מסקס או משתמשים בסקס כדי למנוע מיגרנה? מה עושים עם התקפים תדירים של מיגרנה? מהן דרכי הניטרול? והאם רצוי למצוא תירוץ טוב יותר ל”היום לא בא לי”? באנו לעשות לכם קצת סדר.

 

הנה מספר דברים מעניינים על אורגזמה ומיגרנה

  1. מיגרנה היא כאב ראש חזק המופיע בעוצמה או מתחיל במינון נמוך ומתעצם משמעותית.
  2. אורגזמה היא פורקן מיני המופיע בעוצמה או מתחיל במינון נמוך ומתעצם משמעותית.
  3. קיימים אנשים שנוטים לסבול ממיגרנות המתגברות ככל שהאורגזמה מתקרבת.
  4. קיימים אנשים שהאורגזמה מעלימה אצלם את המיגרנה, ממש כמו משכך כאבים.
  5. חוקרים מעריכים שדחיית הזמנה לסקס בשל מיגרנה היא רק תירוץ, למרות שהתופעה של מיגרנות היא אמיתית לחלוטין ויכולה לפגוע בחיי המין.
  6. חוקרים מאמינים שסרוטונין הוא הרכיב המקשר בין השניים וככל שאנו מבצעים יותר פעולות שתורמות לו, כך ניתן לחזק את ההנאה מהאורגזמה ולהביא למניעת המיגרנה.

אם אי פעם תהיתם למה מיגרנה נפוצה כל כך בהקשר המיני, כעת מובן לכל שזה לא במקרה. המיגרנה עשויה להשפיע באופן משמעותי על יחסי המין, בזמן שיחסי המין עשויים להשפיע באופן משמעותי על המיגרנה. או בעברית פשוטה ואופטימית: האורגזמה עצמה יכולה לתפקד כטיפול יעיל וטבעי נגד המיגרנה הנשית.

 

קצת על מיגרנה

על קצה המזלג – מיגרנה היא כאב ראש חזק ועוצמתי שמפעיל לחץ על צידי הראש, הרקות, המצח והעיניים. הכאב עשוי להיות מלווה בבחילות או הקאות, ברגישות גבוהה לאור, צלילים ורעשים. הסיבות לסבול ממיגרנה הן מגוונות למדי, החל ממחסור בשינה דרך תחושות נפשיות כמו דיכאון וחרדה, אורח חיים בלתי בריא, צריכת משקאות עתירי קפאין ואפילו גנטיקה המעבירה את המיגרנה בתורשה. באופן לא מפתיע, כל הפרמטרים הללו מאפיינים גם חלק מהאנשים שסובלים מבעיות בתפקוד המיני וזקוקים לפתרונות רפואיים, טבעיים או נפשיים, על פי מצבם וחומרת הבעיה.

למעשה, מיגרנה נחשבת לתופעה נשית יותר (28% מהנשים לעומת 14% מהגברים) וטווח גילאי הסובלות (75% מכלל הנשים ליתר דיוק!) הוא יחסית מגוון: חלקן יסבלו ממיגרנות לאורך המחזור החודשי וחלקן יפגשו אותו לראשונה בשלב המנופאוזה (גיל המעבר המפורסם), כאשר מאגרי האסטרוגן, הפרוגסטרון והסרוטונין מתחילים להידלדל. המיגרנה יכולה להימשך בין ארבע שעות ועד 3 ימים.

אורגזמה היא שיאה של העוררות המינית, הכוללת התגברות של קצב פעימות הלב והנשימה, הפרשת הורמונים שונים המכינים את הגוף לקראת הפורקן וסדרת התכווצויות בלתי רצוניות של שרירים באזור אגן הירכיים (גברים) ורצפת האגן ושרירי הנרתיק (נשים). האורגזמה נמשכת מספר שניות ודועכת לאחר דקה ובמהלכה חל פורקן מוחלט שעל פי כל המחקרים בנושא, אף עשוי לפתור חלק גדול מהתופעות הרפואיות שאנשים סובלים מהן, או לשכך אותן ברמה טובה.

 

כאב ראש בזמן הסקס

זוכרים שהזכרנו שקיימים גברים הסובלים מכאב ראש שנגרם מאורגזמה? ובכן, הביטוי לכך מתרחש ככל מיגרנה קיימת: על ידי כאב פתאומי וחד הפוקד את הגבר תוך כדי האורגזמה, או באמצעות כאב עמום שהולך ומתגבר ככל שהריגוש המיני מגיע לשיאו. הכאב פוחת לאחר האורגזמה אך עשוי להשאיר אחריו סוג של פחד לא מוסבר ממגע מיני כהתניה. קבוצת הכאבים הזו כלל לא קשורה לבעיה אנטומית ובאופן מרגיז למדי, אפשר למנוע אותה על ידי הפסקת הפעילות המינית.

 

מין מונע מיגרנה?

על פי מחקרים אחרונים בנושא, ככל שקיימת פעילות מינית סדירה ומספקת היא תתרום להפחתת כאבי הראש הן בקרב גברים והן בקרב נשים, כמו גם העלייה הכללית בבריאות הנפשית והגופנית שמאפיינת קיום יחסי מין מספקים ומהנים. נשים שנבדקו בהקשר לאורגזמה ומיגרנה, חוו הקלה חלקית ועד מוחלטת של התקף המיגרנה לאחר אורגזמה. הגברים לעומתן אמנם הצליחו להיפטר במידה מסוימת מכאב הראש לאורך המגע המיני ועד לשלב שאחרי האורגזמה, אך נמצא גם שכאבי הראש בכלל מגבירים אצל חלקם את החשק המיני. לאלו החווים כאבים ראש חזקים בעת האורגזמה, ממליצים הרופאים לקבל טיפול מונע לפני המגע המיני. כך למעשה השינויים בדופק, בזרימת הדם, מתח השרירים והפרשת ההורמונים יהיו מאוזנים יותר וההשפעה שלהם על קצות עצבי הכאב בגולגולת תהיה נמוכה יותר.

כיום קיימת תפיסה רווחת שלפיה סרוטונין הוא הגורם המרכזי המקשר בין מיגרנות לאורגזמות. וזה הגיוני, משום שקולטני הסרוטונין קשורים רבות לתפקוד המיני ומשפיעים על רמות החשק, אך ככל שהם מופרשים פחות, גוף האדם נוטה לחוות מצבים רפואיים משתנים כמו גם בריאות משתנה בטווח הרחוק.

 

מהי התרופה היעילה ביותר נגד מיגרנה?

קיימים לא מעט סוגי טיפולים שנלחמים במיגרנה, שלא כוללים בתוכם את הטיפול שמעניקה האורגזמה:

טיפול הורמונלי הכולל תוספי אסטרוגן ופרוגסטרון, גלולות ועוד.

טיפול א-הורמונלי הכולל חוסמי בטא, אנטי-דלקתיים ותרופות כימיות שונות

טיפול לא תרופתי הכולל תרופות טבעיות, ביופידבק, פיטואסטרוגנים ועוד.

שמירה על תפריט תזונה מאוזן – ללא צריכה מוגברת של סוכרים, קפאין, אלכוהול ושומנים שעשויים להשפיע על מערכות הגוף. כמו כן, רצוי לצרוך כמות גבוהה יותר של מים מאשר כל שתייה אחרת.

להגביר מעט את תדירות יחסי המין – אם עד היום השתמשתם במיגרנות כתירוץ להתחמק מהמיטה או שבאמת נמנעתם ממנה בעקבות מיגרנה אמיתית, נסו לשלהב יותר את יחסי המין שלכם ולהפוך אותם למסעירים ומגוונים. ככל שהאורגזמות יהיו שותפות טבעיות יותר לתהליך, הן יפעלו לטווח הרחוק כטיפול מנע ומי יודע, אולי גם יצליחו להעלים את המיגרנות שלכם לחלוטין.

לתרופה טבעית שתעזור לכם להגביר את תדירות יחסי המין היכנסו לאתר אקסטרה סייז.

DateMe

איך לגרום לבחורה לגמור

רוצה להיות מלך בחדר המיטות? ובכן, באמצעות הטיפים החשובים הבאים תוכל ללמוד באופן מיטבי איך לגרום לבחורה לגמור – כך שקיום יחסי המין שלכם יהיה

קרא עוד »