איך לגרום לבחורה לגמור

רוצה להיות מלך בחדר המיטות? ובכן, באמצעות הטיפים החשובים הבאים תוכל ללמוד באופן מיטבי איך לגרום לבחורה לגמור – כך שקיום יחסי המין שלכם יהיה בלתי נשכח בעבורך כמו גם בעבורה. כל הפרטים – במאמר הבא.

 

מדוע נשים אינן גומרות בזמן סקס?

גברים בכל הגילאים שוברים את הראש לא פעם כיצד לגרום לבחורה שלהם לגמור, וזאת בשל העובדה כי נשים רבות מזייפות אורגזמה. למעשה, ע”פ סקרים אשר בוצעו בשנים האחרונות עולים נתונים מפתיעים למדי לגבי נשים, כאשר 80% מהנשים דיווחו כי מזייפות את האורגזמה שלהן או זייפו, לפחות פעם אחת. לא מדובר בתופעה חדשה, אלא מדובר בתופעה אשר מתרחשת באופן גלובלי כמו גם לוקאלי, ולכן חשוב להבין את התופעה לעומקה ולנסות ולתקן אותה, וזאת בשל העובדה כי זכותה הבסיסית של כל אישה הוא ליהנות ברמה מקסימאלית בזמן קיום יחסי המין, עד לגמירה מוחלטת. לאור העובדה כי מדובר באחד הנושאים הבוערים ביותר בעולם הנשיות החדש אשר חותר להעלאת המודעות לנושא זיוף אורגזמות, ולכן חשוב לדבר עליו ואף לתקן אותו בהקדם, הן בעבור נשים והן בעבור גברים – בשם הרצון לשיווין בין שני המינים בזמן קיום יחסי מין.

 

מדוע מתרחש זיוף אורגזמה אצל נשים?

סקסולוגים ומומחים מסבירים כי הנטייה של נשים לזייף נובעת מתוך מגבלות היסטוריות אשר הוטלו על נשים, כאשר עד לפני עשורים ספורים מעמדה של האישה היה נחות משל הגבר, ומשל כך נשים רבות אינן מתייחסות להנאה שלהן,אלא רק להנאה של הגבר. בנוסף, חשוב לזכור כי לא מעט נשים סובלות מדימוי עצמי נמוך וכתוצאה מכך מתביישות בזמן קיום יחסי המין, מה שמשפיע באופן ישיר על ההנאה שלהן. סיבה נוספת ונפוצה היא השתקה של נשים בכל הקשור לסקס, וזאת משום שמדינת ישראל הינה מדינה שמרנית אשר לה אין חינוך מיני מיטבי, כך שגם נערות צעירות אינן מודעות למבנה גופן וכתוצאה מכך מתקשות מאוד להגיע לאורגזמה, בעיקר במצבי לחץ או מבוכה אשר נלווים לאקט עצמו.

משום כך, גברים אשר רוצים להעניק לאישה שלהם סקס מלא, איכותי ועם גמירה – מחויבים לבצע מספר פעולות, וזאת כאמור לאור העובדה כי נשים רבות מזייפות את האורגזמה מתוך רצון להעניק לגבר, אולם שוכחות שגם הן צריכות להנות. לכן, אם אתה רוצה להיות מלך במיטה אשר מעניק לאישה שלו את כל מה שאישה רוצה – לגמור, הגיע הזמן להתעמק בנושא ועל כן אספנו בעבורכם טיפים חשובים שכל גבר חייב להכיר בכדי לגרום לכל אישה לגמור ובכך להפוך בעצמך לגבר אמיתי אשר מתחשב גם ברצון ובצרכים של האישה.

 

טיפים – איך לגרום לבחורה לגמור?

בין אם מדובר במערכת יחסים רצינית או בסטוץ, כל גבר רוצה להיות במיטבו ולהעניק גם לאישה את ההנאה. יחד עם זאת,מדובר בפעולה לא פשוטה אשר מצריכה רכישה של ידע וכלים בכדי להוביל את האישה לשיאים שלא הכירה,ובעיקר לאורגזמה עוצמתית. בראש ובראשונה חשוב לזכור כי לנשים יש את נקודת הג’י, כאשר הנקודה עצמה ממוקמת בין פי הטבעת לבין איבר המין.על מנת להגיע, יש לחקור לעומק את גופה של האישה כמו גם לבחון איתה באמצעות אצבעות כיצד התחושה, כאשר במידה והגעתם לנקודה האישה תחווה אורגזמה חזקה מאוד.

בנוסף, סקסולוגים ממליצים על גירוי מלא של הדגדגן בזמן קיום יחסי המין או לפני כן, וכן מתן דגש על משחק מקדים וזאת על מנת שהאישה תהיה מגורה ככל האפשר.למעשה, ככל שתצליח לפתח את המשחק המקדים כמו גם להעניק לאישה תחושה מועצמת, כך תוכל להבטיח כי האישה תגמור. למעשה,מחקרים אשר נעשו בתחום הראו באופן ברור כי ככל שלאישה יש יותר ביטחון בזמן קיום יחסי המין – בין אם מדובר במחמאות, מגע עדין או אגרסיבי על כל חלקי הגוף וכן מתן תשומת לב לצרכים שלה, כך ניתן יהיה להבטיח כי היא תגמור בעוצמה. לכן, לקראת כל מגע מיני חשוב מאוד לבצע שיחה עם האישה ולהקדיש לה את תשומת הלב הראויה לה, כחלק מהרצון להאדיר את התחושה העצמית שלה וכתוצאה ישירה מכך גם את התחושה הכללית בסקס.

 

ויאגרה טבעית – פתרון מושלם בעבור נשים

אם בעבר ויאגרה הייתה לשימוש של גברים בלבד לצורך בעיות של אין אונות, כיום פותחו בעולם הרפואה הטבעית תחליפי ויאגרה טבעיים אשר מאפשרים להגיע לאורגזמה במהירות. למעשה, לא מדובר רק בתרופה עצמה אלא בשלל רחב של תוספים אשר נמצאו כאפקטיביים לצורך הגברת האורגזמה, אך יחד עם זאת חשוב לזכור כי התאמה של התרופות חייבת להתבצע באמצעות חברה מובילה בתחומה אשר מאפשרת לקבל התאמה מיטבית. בנוסף, תוכל להשתמש גם בשמנים אשר מבוססים על אותם חומרים כמו הקיריגנגה אשר נחשב לתוסף תזונה טבעי וזאת על מנת להגביר את הגירוי בזמן קיום יחסי המין. מדובר בבעיה נפוצה אשר מתרחשת אצל לא מעט נשים, כאשר היובש בנרתיק עלול להוביל לכאב בזמן קיום יחסי המין ואף לשריטות. משום כך, שימוש בשמן או במשכה אשר עשויה מחומרים טבעיים בלבד יכולה להוביל לרטיבות רבה באזור הנרתיק ובכך לגרום לכך שהחיכוך הוא חלק יותר, ולכן מדובר בטיפ מהותי מאוד אשר יעזור לך להוביל את האישה שלך לגמירה מלאה ומושלמת.

 

טיפים נוספים – איך לגרום לבחורה לגמור

כאמור, מעבר לרצון האישי לגמור אין כל ספק כי לראות את האישה גומרת בזמן קיום יחסי המין יכול להוביל להגברת המשיכה המינית בין בני הזוג, ולהנאה שיוונית. לכן,אחד הנדבכים החשובים ביותר בזמן קיום יחסי מין היא תקשורת פתוחה בין בני הזוג,וזאת על מנת שבת הזוג תוכל להנחות אותך מה עושה לה נעים ומה מענג אותה. מדובר בפעולה לא פשוטה בעבור נשים רבות אשר חוששות לדבר על הנושא, אולם באמצעות פתיחות מחשבתית וכן רצון משותף להנאה ניתן ואף רצוי לנהל שיחה פתוחה לפני קיום יחסי המין ותוך כדי, כאשר כאמור נגיעה באזור הדגדגן כמו גם התמקדות באזור באמצעות תנוחות סקס. כיום ברשת ישנם לא מעט מדריכים אשר נכתבו ע”י נשים ומסבירים כיצד באמצעות תנוחות ניתן להגיע לאורגזמה מקסימאלית, כאשר כלל הברזל הוא חיכוך של הדגדגן בזמן קיום יחסי המין, וזאת לאור העובדה כי רוב הנשים גומרות רק באמצעות חיכוך ידני ולא באמצעות חדירה.

יחד עם זאת, ישנן גם טכניקות אשר מאפשרות לנשים לגמור בזמן חדירה, אולם לרוב מדובר בדרך ארוכה אשר מצריכה היכרות עם גוף האישה,ולכן מומלץ לקרוא ברשת אודות מדריכים כמו גם להתייעץ עם יועצת מין מוסמכת אשר תעזור לכם להגיע לנקודות חשובות בתוך הנרתיק אשר מובילות כאמור לגמירה חזקה ומעצימה. לכן, חשוב לזכור כי בסופו של דבר ההנאה של האישה בזמן קיום יחסי המין תלויה בלא מעט גורמים, אולם נשים אשר דיברו על הנושא מספרות כי המפתח החשוב ביותר לצורך הגעה לגמירה היא באמצעות תקשורת פתוחה,משחק מקדים ארוך וכן שימוש בתחליפי ויאגרה כדוגמת שמנים וכדורים אשר יאפשרו להגיע לגמירה מוחלטת, לעיתים תוך דקות ספורות. לתחליפים הכי טובים בשוק היכנסו XTRASIZE.

איך לגרום לבחורה לגמור

DateMe