מצאנו את מעיין הנעורים: השתלת השיער פשוטה משחשבתם

זה לא סוד שבשנים האחרונות אנשים רבים מסביבנו הופכים מ”קרחים” למלאי שיער. עובדה זו באה לידי ביטוי בגלל שהם הכירו את מעיין הנעורים – הליך השתלת השיער. מדובר בהליך שעשוי להישמע לכם כמורכב ומסוכן, אבל האמת היא שההפך הוא הנכון. יצאנו לבדוק את הפרטים לעומק כדי שנוכל להציג בפניכם את ההליך כפי שהוא באמת. הישארו אתנו ותצאו מומחים בנושא.

 

תכירו את האנשים שעזרו לנו להגיע למידע בנושא

רגע לפני שנציג בפניכם את כל המידע שיגרום לכם להבין שמדובר בהליך פשוט למדי, אתם צריכים לדעת מי עזרו לנו להגיע אל המסקנה הזו. לפני כמה שבועות ערכנו סקר מקיף בקבוצת פייסבוק של גברים בלבד. בהתחלה לא חשבנו בכלל לכתוב על כך מדריך. הנושא פשוט סקרן אותנו וחשבנו אולי נבצע גם אנחנו את ההליך שמשנה חיים של רבים. מעל ל – 400 איש הגיבו על הסקר וגרמו לנו להבין שמדובר בהליך פשוט שמשנה חיים. עובדה זו גרמה לנו להבין כי אנו צריכים להפיץ אותה בקרב רבים. אנו רוצים לנצל את הבמה ולהודות לכל מי שסייעו לנו בכתיבת המדריך. שכן, בזכותם, המדריך עולה לרשת והוא צפוי לשנות להרבה אנשים את החיים.

 

מעיין הנעורים – מה יש לששון מירושלים להגיד לגביו?

ששון מירושלים אמר שהוא ביצע לפני כמה חודשים הליך של השתלת שיער שאפשר לו להיראות כבעל שיער מלא. לדבריו, היו לו מפרצים גדולים בצדי הראש שהפריעו לו. ששון כתב לנו שההליך בוצע בכמה פעימות נפרדות. כאשר בפעמים הראשונות, הוצא שיער מהאזור התורם ובפעמים הנוספות, הוא הושתל בראשו. ההחלמה ארכה כמה חודשים ולאחר מכן, הוא שכח לגמרי שעבר את ההליך.

 

מעיין הנעורים – מה יש לבן – אל מחיפה להגיד לגביו?

בן אל ציין בפנינו שהוא בחור צעיר (בן פחות מ – 30). לדבריו, הוא סבל מסיבות גנטיות מהתקרחות רצינית. הוא חשש מאוד לבצע את ההליך ולקח לו הרבה זמן עד שהחליט שהוא פונה למכון מוסמך. שכן, הוא חשב שמדובר בהליך מסובך שיצריך ממנו להיות בהרדמה מלאה, אך הוא גילה שאין זה נכון.

 

 

טיפ חשוב לפני סיום 

רבים מהגולשים שענו על הסקר שלנו הוסיפו בהערת סיום קטנה כי יש עניין שחשוב להעלות למודעות. מדובר בבחירה נכונה של מכון או בית חולים שמבצע את ההליך. אנו רוצים לציין בפניכם כי עליכם לערוך בירור מקיף לפני שאתם בוחרים במקום לבצע בו את ההשתלה. תשאלו את כל מי שסביבכם כדי לקבל המלצות על מקום מתאים. הנה אנשים שאתם יכולים לפנות אליהם בנושא:

  • שכנים
  • קרובי משפחה
  • קולגות ועוד

 

לסיום

עד כאן המדריך המקיף שאפשר לכם למצוא בעצמכם את מעיין הנעורים (הליך השתלת השיער) ולהבין שמדובר בהליך פשוט ולא מורכב בכלל.

דוגמן

 

 

DateMe

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *