מסתבכים בתכנון מסיבת הרווקים? אנחנו כאן לעזור!

מסיבת הרווקים המתקרבת היא ההזדמנות שלכם להפתיע את החתן, לחגוג עם החברים ולצבור חוויות עם המשפחה הקרובה. אבל מאיפה מתחילים ולאן שולחים את ההזמנות? הנה כל התשובות

 

הצלחת מסיבה במחשבה תחילה

תכנון של מסיבת רווקים עלול להיות משימה מסובכת יותר מכפי שנהוג לחשוב. קודם כל, יש המון דברים שצריך לחשוב עליהם וגם שיקולים רלוונטיים שיש לקחת בחשבון. מסיבת רווקים לאדם אחד לא בהכרח תהיה דומה למסיבה של אדם אחר, וזה עוד לפני שמכניסים למשוואה את ענייני הכספים והעלויות. כמו כן, מסיבת רווקים דורשת היערכות של המון זמן מראש.

הפתרון הוא להישאר ממוקדים ולהיצמד לפעילויות המועדפות על החתן ועל האורחים. אפשר ללכת על בטוח עם הזמנת חשפניות ורקדניות, להחליט כמה מוכנים להשקיע ולקבל המלצות מאנשים שכבר התנסו בכך והיו מרוצים. עוד אפשרות היא לחשוב מחוץ לקופסא, לבחור פעילויות מפתיעות אך להשאיר גם חוויות בהתאמה אישית: החל מסדנאות ועד מזכרות.

חשפניות

איזו אווירה מתאימה למסיבה שלכם?

אחד הדברים הראשונים שיש לעשות הוא להגדיר את האווירה. עמעום האורות ושימוש בנורות LED רכות יכולים להפוך באופן מיידי חדר רגיל ללוקיישן מדהים למסיבה. הוסיפו קצת מוזיקת רקע עדינה מפלייליסט הכולל שירים שאהובים על החתן, ותיווכחו שהאווירה הופכת חגיגית ואינטימית כאחד.

גם משחקי לוח ומשחקי קלפים יכולים להחיות את המסיבה. קלאסיקות כמו פוקר, מונופול או כאמור מופעי ריקוד וחשפנות, יכולים להלהיב את המשתתפים ולהצית תחרות ידידותית.

חשפניות

בין הטלוויזיה למחשב: כל אירוע והחוויה שלו

אם במקום האירוע יש מסך טלוויזיה או מקרן גדול, כדאי לשקול לארגן מרתון סרטים הכולל את הסרטים המועדפים על החתן או פרקים מסדרות טלוויזיה שהוא אוהב. בשילוב עם פופקורן וכרבוליות נעימות, זו יכולה להיות דרך נפלאה לגיבוש והנאה.

לחוויה אינטראקטיבית יותר, אפשר לשקול לשכור איש מקצוע לסדנה פרטית. בין אם זה מפגש מיקסולוגיה שבו כולם לומדים להכין קוקטיילים מיוחדים, או שיעור בישול המתמקד בהכנת מנות גורמה, סדנאות כאלה יכולות להיות גם משעשעות וגם מלמדות. באופן דומה, סשן טעימות – בין אם מדובר ביינות, גבינות או שוקולדים – ישאיר אתכם עם טעם של עוד (אבל בקטע טוב).

קריוקי היא עוד פעילות שלעולם לא יוצאת מהאופנה. עם ציוד מודרני שניתן להשכרה בקלות, המשתתפים יכולים לבחור בשירים האהובים עליהם, ומי יודע, אולי זה יוביל לכמה תגליות מוזיקליות בלתי צפויות…

 

לא לשכוח טאץ’ אישי

ברמה האישית, כדאי לשתף במסיבה זיכרונות וסיפורים הקשורים לחתן. כולם יכולים לחלוק תקרית בלתי נשכחת הקשורה לחתן, אנקדוטה מצחיקה, או אפילו עצה מהלב לקראת המסע הזוגי. בעצם, המפתח לתכנון מסיבת רווקים מוצלחת טמון ביצירתיות. על ידי התמקדות בהעדפות החתן ואיזון בין רוגע לבידור, כל חדר במלון או בית שכור יכולים להפוך לרקע המושלם ללילה בלתי נשכח.

חשפניות

DateMe

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *