תסמונת הפין הקטן: מה היא ואיך משתחררים ממנה?

תסמונת הפין הקטן היא מצב המאופיין בדאגה מוגזמת של אדם לגבי גודל איבר המין שלו, לעיתים בצדק, ואילו לעיתים כאשר האדם הוא מודאג עומד בכל הממוצעים. מה שמוביל לעיתים קרובות לחרדה, הערכה עצמית נמוכה וחוסר שביעות רצון מבחינה מינית. אז נכון שיש חברים בכל מניי גדלים, אבל אם אתה מוצא את עצמך חרד, מדוכדך ושאר ירקות, הגיע הזמן לעשות שינוי. 

 

הגדרת איבר מין קטן

גודל הפין הוא נושא שלעתים קרובות מעורר סנסציוניות ואפשר לומר שהתרבות לא עוזרת כיום. חשוב להכיר בעובדה שיש הבדלים גדולים בין גבר לגבר בכל הנוגע לגודל הפין ואפילו לצורתו. בדיוק מהסיבה הזו, קיים מגוון רחב של מה שיכול להיחשב נורמלי. פין קטן מוגדר בדרך כלל ככזה שהוא מתחת לממוצע. עם זאת, חשוב להבין שהגודל אינו קובע, לא את רמת הסיפוק שלכם ולא של הפרטנרית שלכם והוא אינו מדד לגבריות או ליכולות כאלה ואחרות.

תסמונת הפין הקטן

מה המספר שלך?

לפני שמעמיקים בנןשא, בואו נבין יחד מה הוא בעצם הפין הממוצע. מחקרים שונים נערכו לקביעת מדידות ממוצעות, אך חשוב לציין כי מדידות אלו יכולות להשתנות בין אוכלוסיות ומדינות שונות. בממוצע, אורך הפין בזקפה נע בין כ-12 ל-16 סנטימטרים והאורך כשהוא רפוי נע בין 7 ל-10 ס״מ. עם זאת, יש לראות את הנתונים הללו כנתונים משוערים ולא כאל אמות מידה מוחלטות.

 

חשוב מאד לטפל

אז נכון, גודל הפין לאו דווקא קובע כמה תהנו או כמה תצליחו לספק, אבל חגודל הפין יכולה להיות השפעה פסיכולוגית משמעותית. הגודל יכול להשפיע על הביטחון העצמי, דימוי הגוף ומערכות היחסים כולה. חשוב להכיר בכך שההיבט הפסיכולוגי הנוגע לעניין הדאגות עקב גודל איבר המין חשוב לא פחות מההיבט הפיזי. פנייה לעזרה מקצועית יכולה להועיל בהתמודדות עם מצבים רגשיים מאתגרים.

תסמונת הפין הקטן

מגדילים בראש שקט

שיטת prp והזרקות של חומצה היאלורונית שימשו שתיהן במשך שנים כאמצעי יעיל להגדלת גודל הפין. שני ההליכים בטוחים יחסית, עם מעט תופעות לוואי. המטרה העיקרית של שיטות אלו היא להגדיל את הפין כמובן.

  • שיטת prp (פלזמה עשירה בטסיות) למעשה מתבצעת לאחר שלוקחים דגימה קטנה מהדם שלכם ומפרידים את הטסיות ממנו. לאחר מכן מזריקים את הטסיות בחזרה לפין, הן ממריצות ומסייעות בכל הקשור לצמיחה והגדלה של רקמות. מדובר בתהליך טבעי ברובו, שאינו דורש הורמונים מלאכותיים או כימיקלים. בנוסף, זהו הליך פולשני ברמה המינימלית ביותר והוא טומן בחובו מעט מאוד סיכונים. והדובדבן שבקצפת – מכיוון שלא מעורבים הורמונים או כימיקלים, אין סיכון לתופעות לוואי כפי שניתן לראות לעתים קרובות בשיטות אחרות.
  • חומצה היאלורונית משמשת גם כאמצעי יעיל המוביל לתוצאה של עיבוי פין. שימוש בחומצה כרוך בהזרקת כמויות קטנות של החומצה לפין, מה שהן  מסייע במתן נפח בזכות החומצה והן מסייע בגירוי התפתחות רקמות וכתוצאה מכך עלייה בגודל הפין. חומצה היאלורונית יכולה להוביל לעלייה בולטת בגודל וברוחב הפין. לפני הזרקת החומר ניתן להשתמש בחומר מאלחש מה שהופך את הטיפול לקליל.

 

אז מה היה לנו כאן?

לסיכום, גם שיטת prp וגם חומצה היאלורונית יכולות לשמש כאמצעי בטוח, נוח, קל ויעיל להגדלת והרחבת הפין ואולי תופתעו לשמוע, אבל גברים רבים דיווחו כי הטיפולים הללו אפילו סייעו להם בבעית אין אונות שסבלו ממנה. אין ספק שבעידן של היום, כאשר כל האפשרויות מונחות לפנינו, אין סיבה לסבול, לחיות בבושה, דיכאון והלקאה עצמית. לא אוהבים משהו? הגיע הזמן לשנות! בהצלחה!

תסמונת הפין הקטן

DateMe

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *