מהן הסיבות לתת שמן קנאביס לכלבים

אם יש לכם כלב חרדתי, יכול להיות ששמעתם פעם על שמן קנאביס לכלבים. שמן קנאביס יכול להיות יעיל לכלבים באותה מידה שהוא יכול להועיל לבני אדם. שמן הקנאביס נועד לטיפול בכלבים שגם סובלים ממצבים נפשיים וגם סובלים ממצבים גופניים ועוזר להם להתמודד איתם. מאחר וחברינו על ארבע לא יכולים לדבר, מתפקידנו לעזור להם ככל שאפשר בכדי לשפר את אורח החיים שלהם ולמנוע מהם סבל כמה שאפשר. אז מה הן הסיבות לתת שמן קנאביס לכלבים? ואיך זה יכול לעזור להם בשיפור רמת החיים שלהם?

 

קנאביס רפואי לכלבים

קנאביס רפואי לכלבים, נחשב בחו״ל כבר דבר שבשגרה, אבל בישראל זה עדיין נשמע מוזר לחלק מהאנשים. ווטרינרים בישראל עדיין לא עושים שימוש בכל מה שקשור אל CBD לכלבים. זה גם מאחר שיש חוק בישראל שאוסר על שימוש בקנאביס רפואי וגם אין מספיק ניסיון בתחום זה בארץ.

במדינות שונות עושים כבר טיפול בקנאביס רפואי בבעל חיים וגם לא מאחרים להגיע הדיווחים שהשמן מחולל פלאים במצבים רפואיים שונים. החומרים הטבעיים המצויים בצמח הקנאביס, הוכחו כי מסייעים לתסמינים של מחלות ובעיות רפואיות שונות בבעלי חיים. ממש כמו שכלבים וחתולים מטופלים בכימותרפיה, רפואה טבעית וגם באינסולין, כך החלו גם להשתמש בקנאביס רפואי למצבים שונים.

 

איזה סיבות יש לשימוש בקנאביס רפואי ואיך הוא מועיל לבעלי חיים

מאחר ובעלי החיים לא יכולים לצרוך את הקנאביס בכל דרך, בעלי החיים צורכים את הקנאביס הרפואי בצורת שמן. שמן קנאביס לכלבים מומלץ במצבים של חוסר תאבון, הפרעות בשינה, קלה בתסמינים של מחלות קשות כמו למשל אפילפסיה או סרטן, בעיות עיכול, בעיות חרדה, התאוששות מניתוחים, מחלות של מפרקים, פציעות ועוד.

 

מה המינון לשמן

חשוב לדעת, שכל כלב יגיב שונה למינון, בדיוק כמו אדם שיגיב שונה למינון מסוים. ודאי שמינון קנאביס לכלב גדול יהיה שונה ממינון קנאביס לכלב קטן. עוד דרך שמומלצת לתת לכלבים את הקנאביס הרפואי היא דרך חטיפים המכילים את השמן. את החטיפים אפשר למצוא בחו״ל, אך עבור אנשים רבים הדרך העדיפה והקלה יותר היא דרך טפטוף שמן על האוכל שלהם.

אומנם לא ניתן לרכוש את השמן אצל הווטרינרים, אך חשוב מאוד להתייעץ עם וטרינר לפני תחילת הטיפול. מינון התחלתי מומלץ הוא טיפה אחת של השמן עבור כל 10 ק״ג של משקל הגוף של הכלב שלכם. זה הוא מינון התחלתי, ויש לתת לכלב את המינון הזה במשך שבוע ולאר מכן יש להוסיף טיפה אחת לכל 10 ק״ג ממשקל הגוף כפעמיים ביום.

 

לסיכום

רבים לא יודעים, אך כיום מקובל גם לטפל בבעיות פיזיות ונפשיות של כלבים בשמן קנאביס. השמן מסייע לכלבים רבות בבעיות רפואיות ונפשיות שמהם הם סובלים. השמן מקל עליהם ועוזר להם לתפקוד טוב יותר ובריא יותר וכך הופך אותם לשמחים ומאושרים יותר.

שמן קנאביס לכלבים

DateMe

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *