איך לרגש את אישתך גם אחרי הלידה

איך להכניס את בת הזוג למצב רוח הנכון לאחר היריון

בואו נהיה כנים, חברים. לנו הגברים יש צרכים. אז לאחר שקיבלנו את מתנת האבהות, חילקנו סיגרים והרמנו צ’ייסר עם החבר’ה – פתאום אנחנו קולטים: אנחנו חייבים לחגוג את המאורע גם בין הסדינים. אשתך, לעומת זאת? כנראה פחות בעניין של סקס כרגע, ותודה ששאלת. לה יש כרגע סדרי עדיפויות קצת אחרים – ביניהם התאוששות פיזית ונפשית מ- 9 חודשים של נשיאת בן אדם ברחם שלה ועוד אי אלו שעות של צירים. הטיפים במדריך שלפניך נועדו לקצר את תקופת הבצורת בחדר המיטות באופן שיהיה נעים לשניכם וימנע תסכול ומריבות.


טיפ מספר 1: גלה אמפתיה (או: תבין גם את הצד שלה)

מכיר את זה שהשוער בקבוצה שאתה אוהד נפצע בזמן משחק ולא יכול לחזור למגרש עד שהרופא מאשר לו לחדש פעילות? אז הפרטנרית שלך למיטה (הידועה גם בכינוי “אשתך”) ניצבת בפני בעיה דומה אחרי הלידה. מומחים לגניקולוגיה מגדירים לעתים קרובות את הלידה בתור טראומה לגוף. פירוש הדבר הוא שכמו עם כל פציעה, האזור בגוף האשה שבן אדם קטן יצא ממנו (בין אם בדחיפה או בניתוח) – זקוק למנוחה. לרוב הנשים ניתנת ההמלצה להמתין לפחות שישה שבועות לאחר הלידה, לפני שיחדשו את הפעילות המינית. המטרה היא להמתין פרק זמן מספק כדי לאפשר לאזור הנרתיק (או הבטן במקרה של ניתוח קיסרי) להחלים ולהמנע ממצב של זיהום פוטנציאלי.

 

טיפ מספר 2: תן לה להוביל

גם אם זוגתך ואתה צלחתם את תקופת ההמתנה הנדרשת בהיבט הגופני לפני חידוש הפעילות המינית, זה לא בהכרח מבטיח שמתום 6 שבועות היא תזמין אותך לאירוע רודיאו בחדר המיטות. מבחינה רגשית, ישנן נשים שהחשק המיני שלהן יחזור מהר, בעוד שאחרות עשויות להזדקק למספר שבועות נוספים ואף חודשים. כל אישה היא אחרת בהיבט הזה ובפרט לאחר הלידה. בקיצור, בלי לחץ! כשהיא תהיה מוכנה – אתה תדע. בינתיים, אנחנו ממליצים בחום שתתחשב בה ותשאל אותה מה היא צריכה כדי לא להרגיש כמו משאבת חלב מהלכת (אגב, כאן תוכל לקנות לה משאבת חלב סופר מוצלחת!). כשההרגשה הכללית שלה תשתפר, כך גם הצורך המיני.

טיפ מספר 3: עזור לה להרגיש מוערכת ומושכת

זה אולי ישמע לך תלוש, אבל לפעמים הדרך הכי טובה להדליק את האשה שאיתך לאחר הלידה, היא בכלל לא מינית, אלא דווקא מילולית. תזכיר לה כמה היא יפה, קח על עצמך את הטיפול במטלות הבית, כמו קניות או כביסה. אם אתה במצב רוח הרפתקני במיוחד – אתה יכול אפילו להציע לה לשמור על הצאצא החדש שלכם למשך מספר שעות כדי שאשתך תוכל לנוח קצת או להתפנק בספא עם חברות. בינינו? היא הרוויחה את זה ביושר. תן לה להחזיר לעצמה את תחושת השליטה בגופה כדי להרגיש מושכת וסקסית.

DateMe

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *