להחזיר את השעון אחורה – הכל על הזרקת חומצה היאלורונית

כולנו שמענו על חומצה היאלורונית – אך מהי? ואיך היא עובדת בדיוק? הכל על הזרקות שיכולות להחזיר את השעון אחורה ולשפר את המראה גם בגיל צעיר. ואיפה כדאי לעשות הזרקות של חומצה היאלורונית?

 

מהי חומצה היאלורונית?

חומצה היאלורונית היא תרכובת כימית, בעלת מולקולות מורכבות הקשורות במגוון תפקודים באזורים שונים בגוף האדם. אחד התפקידים הללו הוא ייצור הקולגן, אותו חלבון שאחראי על האלסטיות של העור. כמות החומצה ההיאלורונית בגוף – ובעקבותיה הקולגן – פוחתת באופן טבעי עם השנים.

אך לא רק עם השנים. לפעמים, באזורים מסוימים, אנחנו זקוקים לריבוי חומצה היאלורונית גם בעור צעיר יחסית. הזרקות של חומצה היאלורונית ניתנות במגוון גילאים ולמטרות שונות: למשל, כאשר השפה דקה מדי, ואנו רוצים שהעור ייתגמש והשפה תתעבה; או במקרים של צלקות שלא ניתנות לפילינג רגיל, וזקוקות למילוי. חומצה היאלורונית מחוללת פלאים בעור!

 

על טיפולי אנטי אייג’ינג

לטיפולי אנטי אייג’ינג יש היסטוריה מעניינת, שמשקפת גישות תרבות ותפיסות עולם.

בעבר קיבלו טיפולי אנטי אייגי’ינג יחס אמביוולנטי: מצד אחד הם נחשבו למוצר יוקרה, שנצרך ע”י עשירים בלבד; מצד שני הם התקבלו במעט גיחוך ואולי אף תרעומת – מה פתאום לנסות להחזיר את השעון אחורה? הזרקת חומצה היאלורונית נחשבה ניסיון חסר סיכוי להילחם בתופעות הגיל.

עם השנים חלו שינויים בשתי התפיסות: המחיר של טיפולים אסתטיים ירד דרסטית ורמת החיים הכללית עלתה, כך שטיפולי סקין בוסטר וכל טיפול בחומצה היאלורונית הוא נגיש לכלל האוכלוסיה. לגבי התפיסה לפיה אנטי אייג’ינג הוא מרדף אחר הרוח, ובכן, יידע הציבור וישפוט: נשים היום נראות בנות 50 בגילאי שבעים ומעלה. אז צחוק צחוק, בסוף, כל אחת אוהבת לראות את המבט המופתע כשהיא מספרת: כן, יש לי חמישה נכדים.

 

לאילו אזורים בפנים / בגוף כדאי להזריק חומצה היאלורונית?

הזרקת חומצה היאלורונית מסייעת לעצור את התבגרות העור והמראה במגוון אזורים בפנים וסביב הפנים:

  • למילוי ועיבוי שפתיים – לאו דווקא בגיל מתבגר! שפתיים צעירות עלולות גם הן להיות דקות מדי
  • לעיצוב מצח ומראה עיניים – באזור שבין העיניים חשוב לשמור על הבעה רכה ונינוחה, הזרקות חומצה האילורונית יעילות במיוחד באזור זה לתקופה ממושכת שיכולה להגיע עד ל-36 חודשים (3 שנים!!!)
  • להרמת צוואר רפוי – לפעמים מראה הצוואר בולט לעין יותר ממראה הפנים, דווקא בגלל שמדובר באזור שבדר”כ הוא חלק (ללא עיניים, גבות, ושאר איברי הפנים) – על עור חלק בולטים יותר הקמטים והריפיון.

 

איפה אפשר לבצע הזרקות של חומצה היאלורונית?

חשוב לבצע את ההזרקות במרפאה, ולא אצל קוסמטיקאית! עם כל הריספקט לקוסמטיקאיות, כשמדובר בטיפול רפואי צריך שרופא יבצע אותו. במרפאת ד”ר אבנרי, מרפאה אסתטית שמומחית בהזרקות חומצה היאלורונית, ניתן לבצע את ההזרקות ולדעת שאנו בידיים טובות.

מוצר קוסמטי

 

DateMe

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *