ליגה ישראלית או ליגת אלופות – האם טוטו מכסה את שניהם?

הכדורגל הוא הספורט הפופולרי ביותר בישראל, עם אלפי אוהדים העוקבים אחרי הליגה המקומית והאירופית. בשנים האחרונות, גדלה מאוד הפופולריות של הימורי ספורט על משחקי כדורגל, בעיקר באמצעות חברת טוטו שמפעילה את ההימורים החוקיים בישראל. במאמר זה נבחן האם טוטו מספק כיסוי הולם להימורים, הן על משחקי הליגה הישראלית והן על משחקי ליגת האלופות האירופית.

 

הימורי ספורט זה לא רק טוטו

הטוטו אכן מכסה את הליגה הישראלית וליגת האלופות, בממדי ואופנים שונים אבל מאמר ישראלי שמעוניין להמר על הליגות האלה, שמייד נפרט על ערכן, יכול לעשות זאת אך בימינו ישנן אופציות נוספות. בימינו אפשר להמר על תוצאות ספורט מכל העולם וכמעט בכל ענף דרך אתרי הימורים מקוונים כמו bet365, שם מגוון האפשרויות גדול בהרבה.

הימורי ספורט

הליגה הישראלית

הליגה הישראלית הבכירה, הידועה כיום בשם “ליגת העל לכדורגל”, כוללת 12 קבוצות הנאבקות על האליפות מדי עונה. הליגה כוללת מספר קבוצות בולטות וותיקות כמו מכבי תל אביב, הפועל תל אביב ובית”ר ירושלים, לצד קבוצות שעלו לאחרונה כמו מכבי חיפה ובני סכנין. הפופולריות הרבה של הליגה באה לידי ביטוי גם בהימורים – רבים מהאוהדים מנצלים את שירותי טוטו כדי להמר על תוצאות המשחקים בכל מחזור.

 

ליגת האלופות

ליגת האלופות נחשבת לטורניר המוביל בכדורגל האירופי לקבוצות והיוקרתי בעולם. הטורניר כולל את הקבוצות הטובות ביותר מכל ליגת העל באירופה, שמתחרות בשלב הבתים ולאחר מכן בשלבי נוק-אאוט עד הגמר. בין הקבוצות הבכירות והמובילות בטורניר ניתן למנות את ריאל מדריד, ברצלונה, ליברפול, באיירן מינכן ועוד.

ליגת האלופות מעוררת עניין רב מאוד בקרב אוהדי הכדורגל הישראלים, שרבים מהם אוהדים גם קבוצות אירופיות ועוקבים אחרי הכוכבים הגדולים בזירה. עם זאת, בשונה מהליגה המקומית, משחקי ליגת האלופות אינם מכוסים באותה מידה על ידי טוטו מבחינת אפשרויות ההימורים.

ליגת העל בכדורגל

השוואה בין כיסוי הליגה הישראלית לליגת האלופות

כאשר בודקים את מגוון האפשרויות להימורים בטוטו על כדורגל, ניכר כי הליגה הישראלית מכוסה בצורה נרחבת ומקיפה הרבה יותר מאשר ליגת האלופות. על כל משחק בליגה המקומית קיימים עשרות סוגי הימורים – החל מתוצאה סופית, דרך שערי חוץ/בית, כמות שערים, שער ראשון וכלה בהימורים על שחקנים ספציפיים. לעומת זאת, משחקי ליגת האלופות מכוסים בעיקר בהיבט של תוצאה סופית בלבד ותו לא.

כמו כן, ניכר כי גם מבחינת היקף הפעילות וסכומי ההימורים, משחקי הליגה המקומית מהווים נתח משמעותי יותר בפעילות ההימורים של טוטו. הסיבות לכך הן ברורות – זמינות גבוהה יותר של המשחקים עבור הקהל בישראל, היכרות אישית עם הקבוצות והשחקנים ופוטנציאל גבוה יותר להשגת מידע פנימי על הליגה. לעומת זאת, משחקי אירופה נתפסים בעיני רבים כבלתי צפויים ו”רחוקים” יותר.

הגרלה על כדורגל

DateMe

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *