טיפים למחלות למבוגרים- הכירו את הפתרון האידיאלי

אם גם אתם עברתם את גיל ה-40 והתחלתם לחוות עייפות, חולשה, בעיות דם למיניהן ועוד, הגיע הזמן לחשוב כיצד לעזור לכם לחזור למיטבכם. אמנם, לא תוכלו לחוש שוב בני 20 וישנם שינויים שלא תוכלו להחזיר לאחור, אך עדיין, קיים פתרון אידיאלי, טבעי, שיסייע לכם להתמודד עם מגוון מחלות שונות ולהרגיש טוב שוב. במאמר הבא נציג לכם את הסיבות שבגינן טיפול דיקור סיני, הוא הפתרון האידיאלי עבורכם, איך זה עובד ואיפה אפשר למצוא מדקרים מקצועיים.

 

למה דיקור סיני מתאים למבוגרים?

בשנים האחרונות יותר ויותר אנשים חווים שהרפואה המערבית לא עוזרת להם. יש כאלו שמתלוננים על היחס שניתן מהרופאים בקופות החולים או בבתי החולים, בעוד שאחרים, טוענים כי תרופות משנות את המערכת החיסונית, ולעתים פוגעות יותר מאשר מסייעות. מעבר לכך, בגיל הבוגר רבים כבר סובלים משילוב של מחלות שונות כמו יתר לחץ דם, סכרת, תשישות הגוף ועוד. לכן, אם עוד לא הכרתם,  הגיע הזמן שתכירו את טיפול הדיקור הסיני – טיפול שנחשב טבעי ולא מזיק, שיכול רק להועיל. בייחוד, כאשר הוא נעשה על ידי מטפל מוסמך.

 

היכן תעשו דיקור?

ככלל, לא קיים רישיון רפואי עבור מדקרים סינים. מי שמדקר עובר בדרך כלל קורס, שמקנה לו את ההכשרה. על כן, המדקרים הטובים בתחום הם אלו שיש להם ניסיון רב בדיקור או כאלו שחקרו את התחום במשך זמן רב. ז’ונגיה- רפואה סינית היא פורטל הרפואה הסיני של ישראל, שמעוניין להנגיש בצורה נוחה את טיפולי הרפואה הסינית. באתר, תוכלו להתוודע אל תחום הרפואה הסינית, החל מהגישה של הרפואה הסינית ועד לכל דרכי הטיפול האפשריות, כמו טיפולי דיקור, טיפולי שיאצו, תזונה סינית ועוד. אפשר כמובן למצוא את ז’ונגיה – פורטל הרפואה הסינית של ישראל גם באתר הפייסבוק או באינסטגרם.

 

איך זה עובד?

דיקור סיני למחלות הוא פתרון מצוין. מטפלים בדיקור יודעים לגעת בנקודות אנרגיה ספציפיות, שפועלות על מערכות שונות בגוף. לפי האמונה במזרח, ישנן נקודות מרידיאנים לאורך הגב, ונקודות אנרגיה וצ’י שמפוזרות במקומות שונים בגוף. החדרה של המחט לאיזור יכולה לשחרר כאבים ולסייע לטפל במחלות שונות. הדיקור יכול לשפר את הזרימה של הדם, ורבים שחוו דיקור סיני, טענו כי חשו בשיפור משמעותי, שלא הצליחו להגיע אליו קודם לכן.

 

דיקור למחלה מסוימת

כשמדובר במחלה ספציפית בה אתם רוצים לטפל, דיקור יכול להיות הפתרון האולטימטיבי עבורכם. לדוגמא, אדם שסובל מדלקת בכבד וגם מיתר לחץ דם, יצטרך ללכת לרופא ולקבל קוקטייל תרופות שיסייעו לו. יחד עם זאת אפשר ללכת לדיקור ולחוות דרך טבעית לריפוי הדלקת, לפני הפנייה לתרופות או בשילוב עימן. בדיקור, יתמקדו בדלקת שיש לכם וישחררו בעזרת הדקירות תכונות אנטי דלקתיות ואולי גם נוגדות כאבים כדי למגר את הבעיה.

טיפול רפואי

 

DateMe

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *