חשפניות בישראל – האם זה חוקי?

בתקופה האחרונה אנו שומעים על עוד ועוד מועדוני חשפנות שנסגרים אחד אחרי השני. מדובר במועדונים וותיקים שמוכרים על ידי לקוחות רבים. הדבר גרם לנו לתהות האם החשפנות הינה תחום חוקי? והאם עדיין ניתן להזמין חשפניות באופן פרטי ללא הגעה למועדון? יצאנו לבדוק את הנושא באופן מעמיק כדי לענות על השאלות שמטרידות אותנו בנושא וחזרנו עם כל הפרטים שאתם צריכים לדעת.

 

מה נחשב למופע חשפנות?

כשמדובר בבירור אודות חוקים במדינת ישראל, צריך להעמיק בנושא ולקרוא מסמכים שונים שנכתבו על ידי גורמים מוסמכים בממשלה. לכן, בחרנו לפתוח את המדריך בהגדרה של מופעי חשפנות כפי שהופיעה באחד ממסמכי הממשלה. מדובר במסמך שנכתב לפני כמה שנים בודדות ובו צוין כי מופעמים מסוג זה נערכים באופן חלקי או מלא והם נחשבים לאלו שמטרתם להביא לגירוי מיני בקרב הקהל או שמדובר במופעי בידוק שהמטרה שלהם היא בידור בלבד עבור קהל האורחים במקום.

 

מהי עמדת החוק בנוגע למופעי חשפנות?

במסמך המדובר נכתב כי אין בחקיקה בישראל הגדרה כלשהי שנוגעת לעבודתה של חשפניות או למופעי חשפניות. כך שבעצם, אפשר לומר שאין הסדרה מקיפה בתחם זה. ההסדרה שבאה לידי ביטוי לעיתים על ידי המשטרה נובעת מתוך הקשר שנוגע לתחומים הבאים:

  • מוסר
  • צניעות
  • פרטיותה של אישה

 

אז אפשר להזמין מופעי חשפנות בארץ?

מבירור מקיף שערכנו בנושא, נכון לרגע כתיבת מילים אלו יש אפשרות להזמין מופעים שבהן מופיעות חשפניות. את המופעים הללו נהוג להזמין למסיבות רווקים, מסיבות ימי הולדת ואירועים נוספים אחרים. כאמור, הדבר אינו נחשב ללא חוקי, מכיוון שאין הסדרה ברורה בחוק.

 

מה חשוב לדעת על הזמנה של חשפניות?

הזמנה של חשפנית צריכה להיעשות לאחר בירור כי מדובר באישה שעושה זאת מרצונה. שכן, יש לא מעט נשים שבוחרות לעסוק בעבודה זו מתוך בחירה. לעומת זאת, יש מי שנכפה עליהן לעבוד בעבודה זו. יש מי שאומרים שקשה מאוד לדעת איזו אישה בוחרת לעסוק בתחום ואיזה אישה נמצאת בו מתוך כפייה, אך אנחנו סבורים שניתן לבחון זאת לפי ההמלצות שניתנו בעבר על החברה שבה היא מועסקת. שכן, חברה שקיבלה המלצות רבות ברחבי הרשת צפויה להיות כזו שמעסיקה את העובדות שלה בתנאים טובים. לעומת זאת, חברה שנכתבו עליה ביקורות רעות, כנראה מתנהלת באופן שאינו הומני או הולם כלפי העובדות.

 

מציאת חברה מומלצת להזמנת חשפניות

המסקנה מהממצאים שצוינו בפניכם בפסקה הקודמת היא לבחור בחברה מומלצת בלבד. כזו שקראתם עליה פוסט ברחבי הפייסבוק או ששמעתם עליה מחברים. כך תוכלו להיות בטוחים שאתם בוחרים בשירות טוב שניתן לכם על ידי אישה שעושה זאת מתוך רצון ולא חלילה מתוך כפייה.

עד כאן המדריך שאפשר לכם לדעת את כל המידע המקיף בנוגע לחשפניות בישראל ומה החוק אומר לגבי הנושא.

איש משפט

 

DateMe

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *