חזה נפול? דרך התמודדות

חזה נפול עלול להוביל לתחושות לא נעימות אשר כוללות בין היתר ביטחון עצמי ירוד, בושה ועוד. על כן, מהי הדרך הטובה ביותר להתמודדות? כל הפרטים – במאמר הבא.

חזה נפול – בעיה נפוצה מאוד אצל נשים

חזה נפוץ מהווה את אחד הבעיות האסתטיות החמורות ביותר, וזאת לאור העובדה כי נשים רבות אינן מרוצות מהחזה שלהן, ובפרט כאשר מדובר בסיפור של חזה נפול. הסיבות לחזה נפול הינן רבות, אולם ניתן לומר כי ניתן לראות את התופעה הזו בעיקר אצל נשים אחרי לידה אשר הניקו, כמו גם נשים אשר להן יש חזה קטן אשר המראה הכללי אשר מתקבל הוא של חזה נפול. לאור העובדה כי נשים רבות מנסות להסתיר את הפגם הזה באמצעות שימוש בחזיות מיוחדות, כיום ביצוע של הגלדת חזה, הרמת חזה יכול להשיב את המראה ובכך לגרום להעלאה משמעותית בביטחון העצמי, כמו גם בדימוי.

דוקטור

ניתוח הגדלת והרמת חזה – כיצד הוא מתבצע?

ניתוח הגדלת חזה, הרמת חזה הוא ניתוח נפוץ אשר מהווה את הפתרון האולטימטיבי בעבור נשים אשר סובלות מהתופעה. ע”פ ד”ר שלמה ברודובסקי, מנתח פלסטי מומחה ובעל ניסיון של מעל ל 30 שנה בתחום, ניתוח הרמת חזה מתבצע בחדר הניתוח בלבד ורק לאחר קבלת ייעוץ ממנתח מומחה אשר ייקבע האם אכן את מועמדת מתאימה לניתוח. למעשה, ישנן לא מעט נשים אשר זקוקות גם להרמה וגם להגדלה, כאשר כיום הפיתוחים השונים בענף האסתטיקה מאפשרים לבצע את ניתוח ההרמה ללא צלקות, וזאת לאור תפרים אשר מתמוססים לאחר מכן בעור ועל כן מעניקים מראה צעיר ורענן, כמו גם מורם. יחד עם זאת, חשוב לזכור כי לא תמיד נזדקק גם להגדלת חזה, ולכן הקביעה הסופית צריכה להיות בסופו של דבר רק של המנתח אשר יבצע את ההליך.

ד”ר שלמה ברודובסקי – מומחה מוביל לכירורגיה פלסטית

ד”ר שלמה ברודובסקי הוא רופא מנתח מומחה אשר באמתחתו אלפי ניתוחים של הרמת והגדלה חזה. לד”ר ד”ר ברודובסקי ניסיון של מעל ל 30 שנה בתחום, והוא חבר באיגוד המנתחים הפלסטיים בישראל כמו גם משמש כסגן מנהל המחלקה הכירורגית פלסטית בבית החולים אסף הרופא. אם את רוצה להעניק לעצמך את החזה שתמיד חלמת עליו, ד”ר שלמה ברודובסקי יעניק לך ליווי וייעוץ אישי כמו גם ליווי לכל אורך התהליך, וזאת על מנת להבטיח כי בסופו של דבר התוצאה אשר תתקבל תהיה לשביעות רצונך המלאה. אם ברצונך לקבל פרטים נוספים ולבדוק את התאמתך לביצוע ניתוח של הרמת והגדלה חזה, היכנסי בהקדם האפשרי לאתר בכתובת http://www.brodovsky.co.il, השאירי פרטים ותוך זמן קצר תוכלי לקבל ייעוץ ראשוני אשר יבטיח כי תהיי בדרך הנכונה להגשמת החלום – חזה מורם ויפה אשר יגדיל את הביטחון והדימוי העצמי.

DateMe

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *