פילדנה – הכירו את תרופת הויאגרה הגנרית 

כל אחד ואחת מאיתנו שואפים לזוגיות טובה ואוהבת. אנחנו משתדלים להשקיע במושאי האהבה שלנו ולשמור על הגחלת, גם כשחיי הזוגיות מתחילים לצבור וותק ואפילו כשהילדים נכנסים לתמונה. הזוגות נהנים מבילוי משותף וכמובן מקיום יחסי מין שהם חלק בלתי נפרד מהזוגיות התקינה והבריאה. עם זאת, יכולים להתרחש מצבים שבהם לאחד מבני הזוג קיימת בעיה בתפקוד המיני המצריכה פתרון ישיר לבעיה, על מנת שהזוגיות לא תיפגע וכך גם הצורך כבני אדם. פילדנה היא בדיוק התרופה שנועדה לבצע זאת ובמאמר הבא נסקור את כל יתרונותיה בטיפול בבעיות זקפה.

 

כך נוצרת זקפה תקינה

כדי להבין את תחום הבעיות בזקפה, חשוב להבין כיצד היא נוצרת. ובכן, בפין ישנן שתי תעלות הנשלטות על ידי שרירים מקומיים. שרירים אלה הופכים לרפויים על מנת להביא להתרחבות העורקים בפין ולקלוט זרימת דם רבה ובלחץ גדול. במילים אחרות – התעלות הללו מוצפות בדם בעת התרחשות הגירוי המיני.

כלי הדם הללו הם שגורם לפין להזדקף. בתהליך שותף גם ההורמון הגברי, הטסטוסטרון, שמוודא את תקינות פעולת השרירים. כאשר נגרמת בעיה בזקפה, השרירים אינם שולטים כראוי על וויסות הדם בתעלות. הבעיה תתגבר אם קיימת בגוף רמה נמוכה של טסטוסטרון, המובילה לירידה ברמת החשק והתשוקה.

 

יתרונות השימוש בפילדנה ומדוע היא מכונה ויאגרה גנרית

פילדנה היא תרופה שתתאים לכל מי שסובל מבעיות בזקפה. למעשה זוהי ויאגרה גנרית, המסייעת במצבים של תפקוד לקוי בזקפה לגברים בכל הגילאים. פילדנה (Fildena) מכילה חומר פעיל בשם ציטראט סילדנאפיל, שנמצא יעיל במיוחד. המונח “גנרי” נועד להבהיר בעולם הרפואי שזוהי אותה התרופה הרגילה מבחינת החומרים הפועלים בה, אך היא מיוצרת תחת חברת תרופות שונה ולרוב תהיה זולה יותר מזו שנמכרת על ידי חברת התרופות הרגילה. פילדנה, הויאגרה הגנרית, מיוצרת בהודו על ידי חברת הבריאות Fortune שעומדת בסטנדרטים מחמירים וקפדניים.

הפילדנה מכילה בדיוק את אותם החומרים המצויים בויאגרה הרגילה ועל כן, אופן שימוש התרופה הוא אחיד. גם כאן חל מינון של 100 מ”ג מהחומר הפעיל, sildenafil. חשוב להדגיש, שלא כל בתי המרקחת הפועלים בישראל מוכרים את תרופת פילדנה, אך אלו שכן, יציעו לכם ויאגרה גנרית, אותה הויאגרה בדיוק ובמחיר זול יותר. בדומה לויאגרה הרגילה, פילדנה ניטלת בבליעה והשפעתה מתרחשת במשך חלון של 4-6 שעות.

גם כאן, קיימות תופעות לוואי אפשריות כמו כאבי ראש, סחרחורות, הפרעות בעיכול ואף טשטוש בראייה, כך שחשוב להתייעץ עם הרופא שלכם לפני כן. כמו כן, חל איסור ליטול ויאגרה או ויאגרה גנרית במקביל לצריכת אלכוהול ואף יש להימנע ממאכלים ספציפיים, עליהם יפרט הרופא שמספק לכם את המרשם הרפואי.

פילדנה יכולה להתאים לכל טווח הגברים הסובלים מהפרעות בזקפה והיא ניתנת לרכישה באופן עצמאי. חשוב לקבל החלטה על שימוש בתרופה מול הרופא וגם לקרוא את עלון הצרכן המצורף, על מנת לקבל החלטה נכונה בנוגע לשימוש בתרופה וההתאמה שלה אליכם, באופן אישי.

 

מה גורם לבעיות בזקפה?

בעיות בזקפה הן שם כולל למספר בעיות אפשריות, שבהן זרימת הדם לאיבר המין איננה מתבצעת באופן תקין. הגורמים לכך יכולים להיות רבים וביניהם בעיות הורמונליות, לחץ דם גבוה, בעיות כתוצאה מניתוח באיבר המין או תאונה מקומית, מחלת הסוכרת, עישון טבק כבד, צריכת חומרים מסוכנים ועוד. מעבר למצב הפיזיולוגי המכונה אין אונות, הגבר עלול לסבול ממצבים נפשיים נלווים כמו מועקה, סטרס, חרדה וגם כמובן, בעיות שמתעוררות בזוגיות בעקבות הנושא, על אחת כמה וכמה כאשר הגבר מסרב להודות בבעיה בפני בת הזוג או לטפל בה.

 

כיצד ומתי ליטול את התרופה?

לבעיות הזקפה ישנן תסמינים מקדימים והן לא נולדו ביום אחד. לכן, אם אתם חשים שאתם מתקשים לשמור על זקפה מלאה לכל אורך המשגל, מאבדים את החשק בעקבות קושי “להיכנס לעניינים”, ממתינים זמן רב עד שהזקפה תיווצר ועוד – ייתכן וזה הזמן לשקול את ההתנסות בפילדנה. השימוש בפילדנה כאמור, יגרום לזקפה תקינה כבר עם תחילת המגע המיני, כך שניתן לעורר את הזקפה לפעולה במסגרת זמנים של 4-6 שעות רצופות כרצונכם. חשוב להדגיש שבמהלך כמות הזמן שבה הפילדנה פעילה, הזקפה איננה רצופה והיא תתקבל רק בעקבות הגירוי המיני.

השפעת התרופה היא מהירה, כך שניתן ליטול אותה כחצי שעה לפני קיום יחסי המין. זהו פתרון מעולה לגברים שחשים מבוכה מהנושא, או שמעדיפים בשלב זה לשמור לעצמם את הבעיה ולא לשתף בה. כך הם יכולים לצפות מראש את היתכנות האקט וליטול את הכדור בבליעה רגילה, ללא הימצאות אנשים נוספים בסביבה ולתפקד כרגיל.

 

אל תתביישו למצוא פתרון לבעיית הזקפה שלכם

הויאגרה חוללה מהפכה כשהתחילה להיכנס לשוק התרופות אי שם בשנות התשעים וגברים רבים היו מעוניינים להשיג אותה, אך רבים מהם נמנעו בשל המבוכה הרבה וחוסר הפתיחות בעבר לסוגיות התפקוד המיני הלקויות וביניהן גם בעיות הזקפה הללו:

 

זקפה חלשה

אימפוטנציה בשמה המוכר, היא תופעה פיזיולוגית שעלולה להתבטא בקושי לשמור על הזקפה בצורתה התקינה. התופעה תוקפת בגילאים המאוחרים אך למעשה גם צעירים עלולים לסבול ממנה.

 

פריאפיזם

זהו מצב שבו הזקפה חזקה וממושכת, עד כדי שהיא גורמת לכאבים. זהו מצב הפוך לזקפה החלשה, שבו דם “נלכד” בתוך הפין ואיננו מצליח לזרום חזרה דרך העורקים. במצב זה חשוב לגשת לטיפול רפואי מתאים שיסייע גם להפחית כאבים.

 

מחלת פיירוני

מחלה נדירה יחסית, שבה הפין מכופף באופן לא תקין. המחלה עלולה להתבטא ברקמות צלקת בפין (פלאקים), אין אונות וכאבים כתוצאה מהכיפוף באיבר המין.

כיום קל מאי פעם למצוא פתרונות לבעיה קיימת, לדון בה ולהודות בה. כ-30% מכלל הגברים בעולם סובלים מבעיה בעוצמה כזו או אחרת ולכן אין עוד בושה בבעיה, או בשימוש בתרופה המתאימה לה. הפילדנה, הויאגרה הגנרית, תוכל לסייע לכם להתגבר על הבעיה ולגשר על הפערים הפיזיים, הרומנטיים והנפשיים שהיא יצרה ובקלות רבה.

DateMe

ויאגרה טבעית

ככל שעוברות השנים ואנחנו מתבגרים יותר ויותר גברים מבינים שחיי המין שלהם לא דומים למה שהם היו בעבר. אם בעבר מרבית היום הם בילו במחשבה

קרא עוד »

ויאגרה ללא מרשם

נתחיל מהסוף, אחרי שבדקנו את כל האיטרנט עבורכם, באתר טבע פלז’ר תוכלו למצוא ויאגרה ללא מרשם שאשכרה עובדת! חפשו את המוצר “סופר מן”, הוא עובד

קרא עוד »