הערב של מוצרי ההשהייה ארוך במיוחד

יוצא לכם לאחרונה לדבר על כך שהגבר גומר מהר מידי וכך האישה לא מסופקת? את מתלוננת על כך שהוא לא מצליח לענג אותך אחרי שהוא גומר? אתה רוצה בעצמך להשהות כמה שרק אפשר את האורגזמה אבל אין לך מושג איך עושים את זה? עיינו במאמר שלפניכם וקבלו מספר טיפים חשובים.

 

מדברים על הדברים פתוח

עוד לפני שנדבר על רכישת אביזרים שונים כמו ספריי השהייה ועוד, חשוב להבין: אם לא היה ביניכם שיח רציני ופתוח על הדברים, עלול מאוד להיות שלא תוכלו לטפל בעניין. אומנם זה נכון שלא תמיד מדובר על בעיה של שפיכה מוקדמת, כי לפעמים כל מה שנרצה זה רק להאריך את הסקס, אך מה שבטוח זה שצריך להיות פתוחים אחד עם השנייה בנושא. קשה מאוד לעשות שינוי ביחסי המין, ולא משנה על איזה שינוי מדובר, אם לא מדברים על הדברים. לעומת זאת, כשיש דיאלוג ברור ופתוח בנושא, הכול נראה אחרת. לכן כדאי שתחשבו על כך ושתדברו בצורה גלויה על הדברים, כי זה יהיה צעד ראשון, וחשוב ביותר, בדרך לשינוי שעליו אתם חולמים.

 

איך לבחור את מוצרי ההשהייה הכי טובים שיש?

האמת היא, שאולי אתם לא לגמרי מודעים לכך, אך בפועל יש אינספור מוצרי השהייה שיכולים להתאים לגברים רבים. לכן כדאי לקחת את הזמן ולראות מה בעצם מציע לכם העידן המודרני שבו אנחנו חיים. האם אתם רוצים מוצר השהייה כמו ספריי? או שאולי תרצו אביזרים שונים שניתן להשתמש בהם, כמו לדוגמה, רצועות מתכווננות ששומרות על הזקפה לאורך זמן? כמובן שיש כל כך הרבה אביזרים ופתרונות בנושא הזה כי לכל גבר יכול להתאים משהו אחר. מה שבטוח זה שאם תדברו על הדברים, ואם תבחרו ביחד את האביזרים שבהם אתם משתמשים, כל הנושא יקרב ביניכם מאוד. זה נכון שהרגעים הראשונים קצת מביכים, כי איך אפשר לדבר על כאלה דברים עם בן או בת הזוג? אך מצד שני, עם מי תדברו על זה אם לא איתו?

 

קנו את מוצרי ההשהייה בקלות ובנוחות

ברור לכם שאתם רוצים לנסות מוצרי השהייה שונים אך אתם לא כל כך רוצים ללכת לחנות שבה מוכרים את המוצרים האלה? אפילו המחשבה לבקש את זה מהמוכר מביכה אתכם? אתם לא לבד. הרבה זוגות מתמודדים עם הקושי הזה ולכן כדאי שתדעו: הכול מחכה לכם היום אונליין. אתם נכנסים לאתר, מחפשים את האתר הכי טוב שיש ומזמינים מספר מוצרי השהייה טובים שתוכלו לנסות. מעבר לכל נושא הנוחות והדיסקרטיות שמציעות רכישות באינטרנט, אונליין לרוב גם תשלמו הרבה פחות. לכן, אם אתם רוצים ליהנות מהטוב ביותר, למה לדחות את הדברים? לרכישת אביזרי מין לזוגות לחצו ותראו שחיי המין שלכם ישתפרו בצורה בלתי רגילה.

צעצועי מין

 

DateMe

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *