הסרת שיער בלייזר – האם זה כואב

אפשר להגיד על הסרת בלייזר, שהיא לא כואבת במיוחד, כלומר הכאב הוא נסבל, אבל להגיד שלא תרגישו כלל את הכאבים זה לא הכי מדויק, אזם לענות על השאלה האם שיערת בלייזר היא כואב, בהחלט שהיא מורגשת אבל לא ברמה של כאבים עזים.

 

האזורים הכואבים

אחד הדברים שניתן לומר על הסרת שיער בלייזר ועל הכאבים המתלווים אליה, היא באזורים רגישים במיוחד ייתכן מאוד ותרגישו יותר הכאבים, אך יחד עם זאת לא מדובר על כאבים קשים מנשוא, וככל שהאזור המוסר יותר רגיש ככה גם הכאבים יורגשו יותר.

בנוסף למיתוס על הכאבים המלווים את הסרת שיער בלייזר בקליניקה של מור בראל, יש עוד כמה מיתוסים שיכולים מנוע ממכם להגיע לחלום ולהיות חלקים, אז לפני שאתם מוותרים בגלל מיתוס על קצת כאבים, ומיתוסים על הסיכון שיש בהסרת שיער בלייזר, קבלו את המיתוסים הנפוצים ביותר שהולכים להתנפץ לכם ממש בשורות הבאות.

גב לאחר הטיפול

 

כואב אבל פחות :

אפשר להגיד כי בתחילת הדרך, הסרות שיער בלייזר אכן היו טיפולים כואבים ולא נעימים כלל, אך היום יש לא מעט מכשירי הסרת שיער מתקדמים במיוחד שמבצעים את עבודה (אפילו בצורה יותר טובה ויסודית) וכמעט שלא גורמים לכאבים כלל, אלא במקרים הקשים ביותר מה שתרגישו במהלך הטיפול הוא צריבה קלה ומן סוג של עקצוץ קליל.

גם באזורים הרגישים אמנם תרגישו כאבים, אבל באמצעות שימוש במשחת אלחוש בסיסית ביותר שניתן למרוח על העור, גם כאבים אלו יהיו הרבה פחות מורגשים.

היתרון של שימוש במכשירים מתקדמים : אחד היתרונות שיש בשימוש של מכשירים מתקדמים מאוד הקיימים היום לביצוע הסרת שיער בלייזר, קיימים תוספי קירור, תוספי קירור אלו מקררים את האזור בזמן הפעולה של הלייזר, מה שמפחית עוד יותר את תחושת הכאב.

 

שווה את הסיכון :

כמו בכל דבר, גם בהסרת שיער בלייזר קיימים סיכונם, אולי זה הכסף שאתם מסכנים בכך שהתוצאות שיתקבלו לא ישביעו את רצונכם או כלל לא יתנו אפקט של עור חלק, במקרה הזה אתם רק מסכנים את הכסף והזמן שלכם, במקרים קיצוניים יותר, זה עלול להיות סיכון בריאותי, ההמלצה היא בכל מקרה לא לעשות פעולות שעלולות לגרום לכם סיכונים בריאותיים, לכן גם ההמלצה בתחום הסרת השיער היא לבצע אותה אך ורק אצל רופאים מוסמכים.

אמרנו לייזר אמרנו קרינה – אמנם מכשירי הלייזר פולטים קרינה, אך יחד עם זאת קרינה זו אינה מסוכנת, אם מכשירי הלייזר היו מפיקים קרינה שיכולה לגרום לסיכון בריאותי מובהק וקיצוני, המכשיר לא היה מקבל אישור של משרד הבריאות, ויחד עם זאת ישנם מכשירים להסרת שיער בעלי אישור של ה FDA ,ושוב אנו חוזרים על כך שכדאי מאוד לבדוק מי מסיר לכם את השיער ועם איזה מכשיר הוא עובד.

DateMe

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *