הסרת נגעי עור בלייזר כל יתרונות הטיפול

נגעי עור אשר מופיעים על העור עשויים לגרום לתחושה לא נעימה מבחינה אסתטית, אך גם בריאותית. במאמר הבא נציג בפניכם את כל היתרונות להסרת נגעי בעור בלייזר, כך שתוכלו גם אתם לעבור הליך חדשני ובטיחותי לחלוטין.

נגעי עור – תופעה אסתטית לא נעימה אך גם עלולה להיות מסוכנת מבחינה בריאותית

הופעה של נגעי עור במגוון אזורים בגוף עשויה להוביל ללא מעט תסכול וירידה ברמת הביטחון העצמי, וזאת בשל העובדה כי לעיתים מדובר בנגעים אשר מופיעים כתוצאה מחשיפה מרובה לשמש או מגורמים גנטיים. בנוסף, מחקרים אשר נעשו בתחום העלו כי נגעי עור עשויים להופיע גם כתוצאה מלחץ וחרדה, ולכן הם חייבים להיות מטופלים. ישנם שני סוגים של נגעי עור: נגעים שפירים או נגעים ממאירים. נגעים ממאירים הם נגעים אשר יש חשד כי הם סרטניים, ולכן ישנה חשיבות ראשונה במעלה להסירם, לצורך מניעת התפתחות סרטן העור. כיצד ניתן להבחין בין נגעי עור? בקלות רבה. התבוננו היטב והסתכלו האם נגע העור מדמם, מגרד, לא סימטרי, בעל גוון לא אחיד או כאשר מדובר בנגע עור הגדול מ 6 מ”מ. במידה ועניתם כן על לפחות אחד מהסעיפים, עליכם לגשת לרופא באופן מיידי לצורך בחינה מעמיקה ולקיחה של ביופסיה בכדי לקבוע האם אכן מדובר בנגע ממאיר. עם זאת, במידה ועולים על הנגע בזמן ובייחוד כאשר מדובר בנגע אסתטי ניתן ואף רצוי להסיר אותו, באמצעות טכניקת לייזר מתקדמת. כיצד הטיפול מתבצע? להלן הפרטים.

רובה לייזר

הסרת נגעי עור בלייזר – יתרונות

הסרת נגעי עור באמצעות טכנולוגיית לייזר תאפשר לכם להיפטר מנגעי העור באופן קל ופשוט. למעשה, מדובר בטכנולוגיה המבוססת על צריבה של נגע העור באמצעות גלי חום מבוקרים, כאשר מדובר בהליך אשר אורך מספר דקות בודדות. לאחריו, יישאר גלד ולאחר מספר ימים (תלוי בקצב ההחלמה של העור) ניתן לראות כיצד הנגע נעלם לחלוטין, מבלי להשאיר סימן. לאור כך, מדובר ביתרון משמעותי בעבור אלו המחפשים פתרון מהיר ויעיל, ללא התערבות מנתח או צלקות לא נעימות אשר נשארות לעיתים במקום שבו הופיע הנגע. בנוסף, מדובר בשיטה מצוינת אשר נמצאה כטובה ביותר מבין השיטות האחרות, ולכן היא מומלצת ובטיחותית ע”י מטופלים רבים אשר עברו את ההליך.

זקוקים להסרת נגעי עור? יש לכם את הכתובת הטובה ביותר לביצוע ההליך

באמצעות אתר דוקטור חן תוכלו להסיר את נגעי העור באופן יעיל ומהיר, כל זאת באמצעות פנייה הנעשית באמצעות האתר הרשמי. לאתר דוקטור חן עשרות סניפים מצפון ועד דרום אשר יעניקו לכם טיפול פרטני ומקצועי המבוסס על טכנולוגיית לייזר, בעלות כספית נוחה. לקבלת פרטים נוספים ותיאום פגישת ייעוץ לצורך הסרה של נגעי עור, ניתן ליצור קשר עם שירות הלקוחות 073-3746633.

DateMe

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *