המדריך האולטימטיבי לתכנון מסיבת רווקים בלתי נשכחת

מסיבות רווקים מהוללות מככבות לא פעם על המסכים הביתיים של רבים מאתנו. הרי אנו נתקלים בהן לא פעם כחלק מסרט או סדרה אהובה. הצפייה מהצד עלולה לגרום לצופים לחשוב כי מדובר בהפקה פשוטה למדי שלא מצריכה מחשבה. אנחנו כאן במטרה לשבור את המיתוס ולדאוג לכך שתכירו מקרוב את מסיבות הרווקים. קראו את השורות הבאות בעיון ותכירו בטיפים שיהפכו אתכם למומחים בנושא. 

 

תתחילו מלאסוף כסף מחברים

אי אפשר לכתוב מדריך מקיף שעוסק בתכנון מושלם של מסיבת רווקים מבלי לציין בפניכם את איסוף הכסף. שכן, מדובר בעניין בסיסי שיאפשר לכם להכיר בתקציב שיעמוד לצידכם. קחו בחשבון שהחתן ימסור לכם X טלפונים של חברים וכנראה רק חצי מהם יאשרו הגעה.

אנו מציינים זאת בשלב ראשוני זה ולא כדי לבאס אתכם חלילה. המטרה שלנו היא לחסוך מכם את החישובים השגויים שאתם עשויים לערוך מראש, במטרה להבין כמה כסף תאספו לאחר שכל החברים בקבוצת הוואצאפ יעבירו את הכסף.

תתחילו מלאסוף כסף מחברים 

תערכו רשימה של מועדונים וספקים

אספתם את כל הכסף מהחברים? מצוין! זה הזמן לקבל הצעות מחיר ממועדונים נחשבים וספקים שונים. שכן, הדבר יאפשר לכם להתנהל נכון כלכלית ולהשתמש בסכום שהוצב בפניכם בתחילה. דעו כי אנו מציעים לכם לפנות אל מועדונים שמתאימים למסיבות רווקים.

למשל, כאלה שיספקו לכם שירותי חשפניות של סרג’ו או בר אלכוהול כחלק מהסכום הכולל. אם יש עוד אנשים אתכם שאחראיים על הפקת האירוע, תבצעו חלוקה ברורה של הארגונים. שכן, כך, לא יהיו כפילויות בהזמנה של שירותים או מקומות בילוי.

תערכו רשימה של מועדונים וספקים

תכינו קונספט מראש

אם חשבתם שמסיבות עם קונספט מסוים שייכות רק למסיבות רווקות, כדאי שתחשבו שוב. שכן, אפשר להשתמש בקונספט לכל מיני מסיבות, כולל מסיבת רווקים. אז לא, אנחנו לא מציעים לכם להשיג קשיות וקשתות מאובזרות, אלא לבחור בנושא שנוגע לחתן ולהוסיף לאווירה עם אקססוריז תואמים. אנחנו נשאיר לכם את היצירתיות בהקשר זה, כי אנחנו בטוחים שיהיו לכם רעיונות טובים בהרבה מאלה שיש לנו.

 

תהיו מקוריים

תשתדלו לצאת קצת מהשגרה ותארגנו מסיבת רווקים קצת אחרת. אנו מציעים לכם למשל להפתיע את החתן ולהוציא אותו מהמועדון בשלב מסוים כשהוא עם כיסוי עיניים. תוכלו להסיע אותו אל שדה התעופה בהפתעה, לחופשת סולו רגועה בצימר בדרום או כל רעיון אחר שעולה בראשכם. זכרו, בעוד כמה ימים הוא צפוי להתאחד עם הכלה, וצפויים לו ימים עמוסים. כך שסביר להניח שהוא ישמח לקבל קצת זמן איכות עם עצמו.

 

לסיכום

עד כאן המדריך המקיף שהציג בפניכם את התכנון הנכון של מסיבת רווקים בלתי נשכחת. עכשיו אתם יכולים להיות בטוחים שיש לכם את כל המידע החיוני שיאפשר לכם להפיק מסיבה בלתי נשכחת, אז צאו ליישם את הטיפים שצוינו לעיל ותיהנו מכל רגע!

המדריך האולטימטיבי לתכנון מסיבת רווקים בלתי נשכחת

DateMe

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *