הכירו את פינות האוכל מקרמיקה

מחפשים פינת אוכל מקורית שאין לאף אחד אחר? בעטרת אונליין מחכים לכם שישה דגמים מהממים של פינות אוכל העשויות קרמיקה דמויית שיש למראה יוקרתי ומכובד שישדרג לכם את הבית ויפתיע את האורחים בכל פעם מחדש. 

 

נבחרת פינות האוכל מקרמיקה של עטרת אונליין

פינות אוכל מקרמיקה דמויית שיש היא הדרך שלכם לבטא את היצירתיות והטעם הטוב שלכם במחיר משתלם במיוחד. כל דגמי הקרמיקה עשויים מרגלי מתכת חזקה בצבע שחור המעוצבים ביד אמן, מצופים בזכוכית מחוסמת בעובי 6 מ”מ, קלים מאד לניקוי, עמידים לאורך שנים, משתלבים נפלא עם כל קו עיצובי ומעניקים לבית מראה נקי ומסודר.

נבחרת פינות האוכל מקרמיקה של עטרת אונליין 

יתרונות הקרמיקה

הקרמיקה שבה משתמשים על מנת לייצר את השולחנות מתוצרת עטרת הינה איכותית מאוד, מדוקקת וצבועה בצבע מרהיב המעניק לה מראה יוקרתי, צעיר ומרענן. הקרמיקה עמידה הרבה יותר משיש ואינה נהרסת מאור השמש או מחומרי ניקוי, אינה סופגת צבעים עזים שעלולים להשפך עליה כמו מיץ הרימון או תבלין כורכום ונראית נפלא גם לאחר שנים רבות של שימוש.

יתרונות הקרמיקה 

דגמי שולחנות הקרמיקה

כל דגמי השולחנות מגיעים במידות של 90 ס”מ רוחב על 160 ס”מ אורך פלוס שתי פלטות הארכה 40 ס”מ כל אחת, כך שסך הכל השולחן יכול להגיע לאורך של 240 ס”מ ולארח בנוחות עד עשרה אורחים. ניתן לבחור בין פלטת קרמיקה בהירה או כהה בדוגמת שיש. להלן רשימת הדגמים לבחירתכם:

  • מילאנו
  • נפולי
  • ונציה
  • מורנו
  • פיזה
  • אמזונס

 

כיסאות לפינת האוכל מקרמיקה

בעטרת אונליין תוכלו להתאים לפינת האוכל מקרמיקה כיסאות מפוארים ממגוון רחב של דגמים ולעצב לעצמכם פינת אוכל מושלמת בדיוק כפי שחלמתם. כל הכיסאות של עטרת אונליין הינם באיכות גבוהה במיוחד עם ריפודים רכים ומפנקים ונוחות מושלמת. תוכלו לבחור בין עור לבין קטיפה משובחת, צבעים משגעים כולל כסף וזהב, שחור ולבן, תכלת ושמנת.

 

כיצד להתאים את הכיסא לפינת האוכל?

בעטרת אונליין תוכלו לבחור בפינות אוכל הכוללות כיסאות, אך אם תרצו ליצור לעצמכם את פינת האוכל המושלמת תוכלו לעשות זאת בעצמכם. בהתאמת הכיסא חשוב לשים לב לצבע רגלי השולחן ולהתאימו לצבע רגלי הכיסא, להחליט איזה ריפוד הכי מתאים לכם: קטיפה או עור, לבחור את הצבע בהתאם לטעם האישי שלכם ולבסוף להתאים את סגנון הכיסא ( קלאסי, אלגנטי, מודרני ) לסוג פינת האוכל.

 

עטרת אונליין – הבחירה המושלמת

בעטרת אונליין תוכלו לבחור את פינת האוכל המושלמת מקרמיקה, זכוכית או שיש וליהנות משנים ארוכות של איכות ומראה נפלא. בחנות האונליין תוכלו לבחור בין סגנון מלכותי יוקרתי, כפרי ופסטורלי, מודרני וחדשני, צעיר ומקורי ועוד. תוכלו לרכוש את פינת אוכל שלמה עם כיסאות ושולחן, או להתאים בעצמכם את הכיסא האהוב עליכם לשולחן המועדף עליכם מתוך מגוון רחב של צבעים וסגנונות.

הכירו את פינות האוכל מקרמיקה

DateMe

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *