הכירו את סטרונגר

לפני כמה חודשים נכנסנו ממש במקרה לאתר אקראי שהופיע בקבוצת פייסבוק שבה ביקרנו. מדובר באתר ששינה לנו את החיים מקצה לקצה. לפני שהגענו אליו, היינו מדוכאים וחסרי כיוון. לא ידענו מה אנחנו רוצים לעשות עם עצמנו והיה ברור לנו שהשגרה הקיימת לא עושה לנו טוב. היום, אחרי שנכנסו לאתר, הפכנו להיות אנשים אחרים. יש לנו מטרה בחיים ואנחנו פשוט לא מי שהיינו אז. אם אתם רוצים להגיע למצב שכזה, כדאי שתקראו את השורות הבאות ותכירו את סטרונגר.

 

בואו תשמעו רגע על הרקע המעמיק שהוביל אותנו לכתוב את המדריך

רגע לפני שנציג בפניכם את סטרונגר, אנו רוצים לומר עוד כמה מילים על המצב שהיינו בו לפני כמה חודשים. נציין כי בזמנו לא עבדנו בכתיבת מדריכים. עסקנו בתחום שלא עניין אותנו ובחרנו להישאר בו למרות שהעיסוק בו דיכא אותנו. עבדנו סביב השעון, מ – 8 בבוקר עד 6 בערב ובכלל לא ראינו את הילדים שלנו. כל הדברים הללו הובילו אותנו למצב רעוע. כפי שכבר ידוע לכם, נתקלנו בסטרונגר במקרה ולא האמנו שמדובר במשהו שיכול לשנות לנו את החיים. קרובים שלנו ששמעו גם כן על האתר, התעקשו שננסה ובזכותם, אנחנו נמצאים כאן היום וכותבים את המדריך הזה ממקום אחר לגמרי. ממקום טוב. אנו רוצים להודות כעת לכל מי שסייע לנו. שכן, בזכותו, החיים שלנו השתנו מקצה לקצה.

 

תכירו את סטרונגר

סטרונגר הוא בעצם אתר של מטפל מוסמך בשם ערן שני. האתר מציג את המרכז לאימונים שונים שמתבצעים במסגרתו. הנה כמה אימונים שאנחנו עברנו:

  • אימוני כושר
  • תזונה
  • NLP
  • קאוצ’ינג וזיכרון

כל האימונים הללו באים לידי ביטוי כחלק מסדנאות משנות חיים שגם אתם צריכים להכיר. תיכנסו לאתר ותוכלו לקבל את כל הפרטים המעמיקים על האימונים הללו, זו כתובתו: stronger.co.il.

 

למה חשוב לקחת חלק בסדנאות של סטרונגר? סיבה מספר 1

אנחנו יכולים להעיד על עצמנו שאימוני הכושר שביצענו כחלק מהסדנאות גרמו לנו להרגיש הרבה יותר טוב מבחינה פיזית ונפשית. זה היה הדבר הראשון שהיה לנו ברור שלא יהיה לנו כוח לעשות, אבל ברגע שזה הפך להיות חלק מהסדנא, לא יכולנו להתחמק מזה. בסופו של דבר גילינו שהאימונים האלה העלו לנו את המצב רוח.

 

למה חשוב לקחת חלק בסדנאות של סטרונגר? סיבה מספר 2

מלבד השינוי במצב הרוח, הסדנאות של סטרונגר גרמו לנו לעצור את החיים שלנו לרגע ולנסות להבין מי אנחנו ומה אנחנו בעצם רוצים מהחיים שלנו. לא הייתה לנו עד כה הזדמנות לעשות את העצירה הזו ואנו שמחים שהתאפשר לנו. שכן, בזכותה, אנו במקום אחר לחלוטין כיום. במשרה טובה ובמקום שמאפשר לנו להיות שמחים.

 

לסיום

עד כאן ההיכרות הקצרה שערכנו לכם עם סטרונגר. אם תרצו לשנות את החיים שלכם, כדאי שתקראו על האתר פרטים נוספים. שיהיה בהצלחה!

 

DateMe

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *