ההשפעה של אמון ומחויבות על שביעות רצון ממערכות יחסים ובריאות נפשית

כשאנחנו מדברים על זוגיות, אנחנו בדרך כלל מתכוונים לקשר ארוך טווח המשלב אמון עם מחויבות ושביעות רצון ממערכת היחסים. אך בעולם שלנו הכל יכול להיות כל כך בלתי צפוי, קשיי החיים, מריבות, ילדים וגורמים נוספים יכולים לערער כל מערכת זוגית, חזקה כלל שתהיה.

במרכז מבינים זוגיות בנהלתו של ליאור גור תוכלו גם אתם לקבל כלים משמעותיים לחיים כיצד לשמר מערכות יחסים למרות כל מה שהחיים ישליכו לעברכם וליצור אמון ומחוייבות לאורך שנים אשר ישפיעו לטובה הן על מערכת היחסים והן על הבריאות הנפשית שלכם.

 

מערכות זוגיות במבחן המציאות

כולנו רוצים לאהוב כמו בסרטים, בעושר ואושר עד עצם היום הזה. אבל רובנו כורעים תחת עומס המשימות, קשיי החיים, הילדים, החברים, המתח והלחץ ובסופו של דבר הנפגע העיקרי הינו מערכת היחסים שלנו עם בן או בת הזוג.

האם זוהי גזירת גורל? ממש לא! הכנסו עוד היום לאתר האינטרנט של מכרז מבינים זוגיות – ליאור גור והתחילו כבר היום לקבל כלים נכונים לשימור מערכת היחסים שלכם למרות כל האתגרים שהחיים מציבים לכם, לצלוח ביחד משברים, לנהל שיח של פתרונות ולא של האשמות הדדיות, ולראות איך הקשר הזוגי שלכם חוזר אל האמון והמחויבות שהבטחתם זה לזה מתחת לחופה כשהייתם צעירים ומאוהבים.

זוגיות

ההשפעה של אמון ומחויבות על שביעות רצון ממערכות יחסים ובריאות נפשית

חוסר וודאות לגבי המשך הקשר הזוגי ואי אמון בבן או בת הזוג יכולים לא רק להקריס את מערכת היחסים, אלא לפגוע קשות בבריאות הנפשית עקב כשלון הזוגיות שלכם. דיכאון, אובדן אמון באנשים, אבל על הזוגיות שנהרסה וירידה קשה בערך ובדימוי העצמי הינם רק חלק מהתחושות הקשות שעשויות ללוות פרידה כואבת וטראומתית מבן זוג שמאד אהבנו.

לעומת זאת, אמון מלא בבן הזוג ובמערכת היחסים שלנו הינה הקרקע שעליה אנו עומדים ומעניקה לנו ביטחון מספק כדי להצליח בחיים גם בתחומים אחרים, כאשר תמיכתו של בן הזוג משמשת לנו כעוגן ויציבות בחיים. מצב שבו הזוגיות החזקה שלנו הינה הבסיס לחיינו, אין גבול לאן נוכל להתפתח ולצמוח ולהתקדם בחיים.

 

כיצד מרכז מבינים זוגיות יכול לעזור לכם?

במרכז מבינים זוגיות תוכלו לקבל כלים משמעותיים לחיים באמצעות סדנא ממוקדת לשיפור ושימור מערכות יחסים קיימות או עתידיות, לעבוד על התקשורת, על שיתוף פעולה, פתרון סכסוכים ועוד כדי שמערכת היחסים שלכם תוכל לעמוד בכל זעזוע ובכל משבר בהצלחה. אם תהיו מעוניינים בכך, תוכלו גם לקבל אימון אישי על ידי ליאור גור לחיים של הצלחה.

עזרה במרכז

מבינים זוגיות – הבית של הזוגיות לחיים

במרכז מבינים זוגיות תוכלו לקבל כלים, קהילה תומכת וגם אימון אישי כדי לשפר ולבנות מערכות יחסים יציבות, ארוכות טווח ורציניות.

בריאות נפשית

DateMe

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *