האם הזמנת חשפניות תורם לחשק המיני

נדמה שבזמן האחרון כולם מדברים מסביב רק על נושא אחד – הזמנה של חשפניות למסיבות רווקים ואירועים. השיח הער בנושא גרם לנו לתהות למה כולם מדברים על הנושא? ואם הזמנה של חשפניות תורמת לחשק המיני? כדי לענות על השאלה הזו, יצאנו לבדוק את התשובות של גורמים שונים שיידעו לענות לנו בעקבות חוויות העבר שלהם. הישארו אתנו ותגלו את המסקנה שאליה הגענו בעקבות הבירור המעמיק שערכנו בנושא.

 

רקע בנוגע לאופן איסוף הנתונים

כדי שנוכל להציג בפניכם את הנתונים המדויקים ביותר, היינו צריכים לפגוש אנשים מהשטח. אנשים שיצא להם להזמין חשפניות או לפגוש אותן במועדונים ברחבי הערים השונות. כפי שידוע לכם, מדובר בעניין שלא כולם בוחרים לחשוף בציבור. לכן, היינו צריכים להגיע אליהם באופן אנונימי. איסוף הנתונים נעשה תוך שליחת סקר לקבוצות פייסבוק שונות. בהן ביקשנו מהמשתתפים שיש להם ניסיון בעניין, להגיב לנו באופן אנונימי באמצעות מערכת מיוחדת. על הסקר ענו מעל ל – 31 גברים ונשים שציינו בפנינו את התשובה לשאלה שנכתבה בכותרת המדריך.

 

מה התשובה לשאלה המתבקשת?

ובכן, אנו מודים שהגענו למדריך הזה עם מחשבה כללית לגבי התשובה שנקבל. אנחנו יכולים לומר שהיינו בטוחים שתהיה תשובה אחידה מצד מרבית המשתתפים בנוגע להזמנה של חשפניות. אבל האמת היא, שהופתענו לגלות שהיו כמה תשובות שונות שהתקבלו מצד הגורמים שענו על הסקר. הנה 2 התשובות הנפוצות ביותר שקיבלנו:

 

תשובה מספר 1 – בהחלט

התשובה הראשונה הייתה זו שציפינו לה. שכן, רבים בוחרים להזמין חשפניות למטרה זו – כדי להעלות את החשק המיני וליהנות. כ- 23 משתתפים ציינו בפנינו שהם מזמינים חשפניות לאירועים הבאים:

  • מסיבות בריכה
  • מסיבות ימי הולדת
  • מסיבות רווקות ועוד

המשותף לכל אלה זו העובדה שהם ציינו שהזמנה של חשפניות גורמת להם להעלאת החשק המיני בעוצמות גבוהות. לדבריהם, החשפניות יודעות להביא לתוצאה זו. שהרי, לשמה הן מגיעות.

 

תשובה מספר 2  – זה תלוי

על התשובה הזו ענו לא פחות מ – 7 משתתפים שענו על הסקר. מדובר ברוב נשי. לדברי מגיבים אלו, הזמנה של חשפנית יכולה לתרום לחשק המיני במקרים שיש בהם משיכה. שכן, לא פעם קורה שישנה חשפנית שאינה לטעמם של האורחים במקום והדבר לא מוביל למשיכה ולעלייה בחשק המיני, אלא להפך הגמור. כמה מהם ציינו בהערות שניתן להימנע ממצבים שכאלו במידה ובוחרים את החשפנית המתאימה לקהל היעד מראש באמצעות האתר, לאחר התבוננות בתמונות שלה.

 

אז מה המסקנה בסופו של דבר?

כעת, לאחר שהצגנו בפניכם את התשובות שקיבלנו מטעם הגורמים שסייעו בכתיבת המדריך, אפשר לומר שאנשים מזמינים חשפניות במטרה לתרום לחשק המיני. כך שיש קשר בין השניים וכדי שהוא יבוא לידי ביטוי, חשוב לשים לב מראש שהחשפנית שאתם מזמינים עונה לטעם האישי שלכם. מאחלים לכם שתיהנו מכל רגע.

אישה לבושה חשוף

 

DateMe

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *