גברים ונשים: למי יש יותר חשק מיני ולמי פחות?

אחת השאלות שמעניינות גברים ונשים כאחד נוגעת לליבידו, החשק המיני. יש מי שאומרים שלגברים יש חשק מיני חזק יותר מנשים ויש מי שטוענים הפוך. הנושא הטריד את מחשבתנו כך שהחלטנו לצאת ולבדוק את העניין באופן מעמיק. לא מצאנו מחקרים שנערכו בתחום בעברית, אז החלטנו לערוך בעצמנו סקר קצר ולשמוע מה דעת הציבור בנושא. הישארו אתנו ותשמעו מה אנשים אחרים חושבים על הסוגייה הזו.

 

גילוי נאות לגבי הסקר שערכנו

חשוב לציין בפניכם כמה פרטים בנוגע לסקר רגע לפני שנתחיל במדריך. הסקר שערכנו פורסם ברשתות החברתיות והוא פנה אל גברים ונשים בגילאים שונים, מדתות שונות ולאומים שונים. היה לנו חשוב לפנות אל קהל יעד רחב ככל הניתן וגם ציינו זאת בתחילת הסקר. ענו על הסקר שלנו לא פחות מ – 148 נשים וגברים. חלק מהם אפילו לא ישראליים והם הגיבו על השאלות באנגלית. לאחר שקראנו את כל הפרטים והוצאנו את הממצאים, התחלנו בכתיבת המדריך הנוכחי שאתם קוראים ממש ברגעים אלו.

 

נו, אז למי יש יותר חשק מיני ולמי פחות?

הממצאים שעלו בסקר הראו שלגברים יש יותר חשק מיני מאשר נשים. מרבית הגברים שענו על הסקר ציינו שכשיש להם אפשרות (ואחרים ציינו שאם הייתה להם אפשרות) הם מקיימים יחסים מידי יום וכשמתאפשר, אז כמה פעמים ביום. ראוי לציין כי כמה מהם ציינו שהיחסים לא מתקיימים אך ורק עם בנות זוג מבחינתם, חלק מקיימים יחסים עם חשפניות אילת שמעניקות גם שירותי מין.

 

רגע, מה לגבי נשים?

התגובות של הנשים שענו על הסקר היו מגוונות יותר מאלו של הגברים, הנה כמה תגובות שחזרו על עצמן והקשו עלינו באיסוף הממצאים:

  • אני משתייכת לקבוצת ה-א מיניות (נשים שלא מקיימות יחסי מין מבחירה)
  • יש לי חשק מיני אבל זה תלוי בגבר שלצידי
  • רוב הזמן אין לי חשק
  • זה תלוי בזמני הווסת

מדובר בתשובות מגוונות שגרמו לנו להבין שכנראה שלגברים יש יותר יצר מיני.

 

מה עזר לנו להגיע למסקנה הזו?

הגענו למסקנה שצוינה בפניכם בפסקה הקודמת בגלל שנדמה שלנשים יש תשובות מגוונות בנוגע לקיום יחסי מין. בזמן שגברים ענו על השאלה באופן מובהק. זאת אומרת, בזמן שגברים אמרו שיש להם יצר מיני רוב הזמן או חלק מהזמן, לנשים היו תשובות שונות שמראות שהגרף שלהן שונה מזה של הגברים. מדובר בעניין שמאפשר להעניק את תואר היצר המיני לגברים.

 

לסיום – (כנראה) שלגברים יש יותר יצר מיני

רגע לפני סיום, אם נדבר רגע ברצינות, נתייחס לעובדה חשובה שלא צוינה קודם לכן. אנחנו כולנו אנשים שונים אחד מהשני, גם בתוך הקטגוריה של גברים בנפרד ונשים בנפרד, יש ישויות שונות. כך שאי אפשר להחליט באופן חד משמעי למי יש יותר יצר מיני.

תשוקה מינית

DateMe

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *