סטטינים

אנשים רבים מכירים את השימוש באותם סטטינים באמצעי להורדת הכולסטרול ובתור אמצעי אשר מוריד את הסיכון למחלות לב או שבץ. אך מרביתם אינם יודעים כי סטטינים עשויים לעזור גם לתפקוד המיני, ולכן חשוב מאוד להכיר את כל היתרונות שהוא מביא איתו לחיי המין שלכם.

כאשר הזקפה איננה מתפקדת כמו שצריך זוהי סיטואציה לא פשוטה אשר עשויה להדאיג מבוגרים רבים, אך למען האמת? מדובר בתופעה נפוצה מאוד אשר מתרחשת אצל מבוגרים רבים בכל הגילאים. הבעיות למצב של אין אונות הן רבות ומגוונות, וקשה מאוד לשים את האצבע על סיבה אחת מרכזית אשר גורמת לגבר להגיע למצב שכזה.

סטטינים היא בעצם תרופת מרשם אשר מיועדת בכלליות להורדת כולסטרול. התרופה חוסמת את כל החומרים אשר מסייעים לגוף לעלות את רמת הכולסטרול, וכך בעצם היא מפיחתה את כמות הכולסטרול בדם. עודף כולסטרול עשוי לגרום לחסימת עורקים, ולכן תרופת המרשם הזאת יכולה לסייע גם במניעת מצב שבו יחסמו העורקים רק בגלל עודף כולסטרול.

אתם בטח שואלים את עצמכם כיצד סטטינים מסייעת בתפקוד המיני? הרי מדובר בתרופה אשר מטרתה העיקרית היא להילחם בכולסטרול. לכן כדאי לכם מאוד לקרוא את המאמר הבא על מנת לקבל את כל המידע ואת הקשר בין אין אונות ובין שילוב של התרופה הזאת בסדר היום שלכם.

כיצד הסטטינים מסייעים למצב של אין אונות?

קשה מאוד לשים את האצבע על הסיבה המדויקת שבגללה גברים רבים אשר לוקחים את התרופה מספרים על שיפור ניכר בחיי המין שלהם. מחקרים שנערכו לאחרונה גילו כי השימוש בתרופה משפר את רמת הזקפה, ומאריך אותה אצל חלק נכבד מהגברים אשר דיווחו על שיפורים שונים בחיי המין. כמובן שלא מדובר במחקר גורף אשר כולל בתוכו את כל הגברים אשר משתמשים בתרופה, אך מדובר במחקר שכלל בתוכה כמות גדולה יחסית של מטופלים אשר דיווחו על שיפור משמעותי בחיי המין.

חשוב להבהיר כי אסור לקחת את התרופה ללא מרשם רופא. כיום בישראל על מנת לקחת סטטינים אתם חייבים להגיע אל הרופא המשפחה על מנת שיאבחן כי אתם סובלים מבעיות כולסטרול והוא זה אשר רשאי לרשום לכם את התרופה. אך אסור לתת סטטינים על מנת לטפל בבעיות זקפה או בבעיות אין אונות שונות, כי זוהי לא המהות של התרופה והיא יכולה לגרום לתופעות לוואי אחרות.

לכן אם אתם סובלים גם מבעיות כולסטרול וגם מבעיות אין אונות, התרופה הזאת בהחלט יכולה להיות דרך מצוינת עבורכם להילחם עם כל התופעות ביחד. אך אם אינכם סובלים מבעיות כולסטרול, קיימות אופציות אחרות אשר יכולות להילחם בבעיות התפקוד המיני שלכם ובאותה נשימה הן גם לא יסכנו אתכם בשום סיטואציה.

האם סטטינים יעילים לכל בעיות האין אונות?

כאשר מדברים על תרופה אשר יכולה לשפר גם את מצב הכולסטרול בגוף, ובאותה הזדמנות גם תשפר את התפקוד המיני – כמובן שהאופציה הזאת יכולה להיות נהדרת. אך חשוב להבהיר כי סטטינים אינם משפיעים באופן גורף על כל בעיות האין אונות, ולא מסוגלות לעזור במצב של זקפה אצל כל הגברים. לכן חשוב לקחת את הנושא בסימן שאלה, וכמובן להבין כי מדובר בסיכוי סביר שהתרופה עשויה לסייע גם לבעיות אין אונות אך לא בהכרח.

אתם בטח חושבים לעצמכם – מדוע אצל חלק מהגברים התרופה כן מסייעת ואצל חלק מהגברים התרופה אינה מסייעת? התשובה לכך היא ברורה, כיום ישנן סיבות רבות אשר יכולות ליצור מצב שלפיו גברים סובלים מבעיות אין אונות. 

לחץ נפשי, זרימת דם לקויה, עישון ואלכוהול – כל אלה הם רק חלק מהגורמים אשר יכולים להוביל למצב של אין אונות. סטטינים אינה מסייעת למקרים הללו, ולכן בעת לקיחתה אתם ככל הנראה לא תצליחו לראות שיפור משמעותי בתפקוד המיני שלכם. לכל הבעיות הללו תצטרכו לקחת תרופה ייעודית אשר מטרתה העיקרית והראשונה היא לטפל בבעיות האין אונות שמהם אתם סובלים. כך שהתרופה הזאת היא אמצעי שבעזרתו תוכלו להילחם בבעיות האין אונות שמהם אתם עשויים לסבול, אך קחו בחשבון כי זה יכול גם שלא להתרחש ותאלצו לבחור תרופה אחרת שכן תסייע לכם במצב שאליו נקלעתם.

סטטינים

כיצד תוכלו לטפל בבעיות אין אונות במקום סטטינים?

גברים רבים אשר סובלים מבעיות אין אונות מוצאים את עצמם מתלבטים איזה אופציה תהיה האופציה הטובה ביותר עבורם על מנת להחזיר את התפקוד המיני לקדמותו. כמובן שבשוק היום ישנה מודעות גדולה לנושא, ולכן קיימות לא מעט תרופות ותכשירים אשר מיועדים לשיפור התפקוד המיני. אך במידה ואתם צריכים לקחת גם סטטינים, האופציות הופכות להיות הרבה פחות משמעותיות מכיוון שחלק מהתרופות עשויות להשפיע על מצב הכולסטרול שלכם. כמובן שהתפקוד המיני הוא מאוד חשוב, אך מצב הכולסטרול שלכם חייב להיות בראש סדר העדיפויות. לכן אנו רוצים להציע לכם אופציה נהדרת אשר תוכל להחזיר לכם את התפקוד המיני אל המקסימום.

“יגואר און” הן קפסולות אשר מיועדות לנטילה דרך הפה. הן משפרות בצורה משמעותית את התפקוד המיני, ועוזרות לכם להשיג את הזקפה הנדרשת על מנת לקיים יחסי מין. כמובן שבעזרת התרופה תוכלו להחזיק את הזקפה שלכם לאורך זמן, והיא תהיה הרבה יותר יעילה לכל אורך הפעילות המינית עם בת הזוג שלכם. החשק המיני שלכם יהפוך להיות הרבה יותר מורגש, ואתם ממש תחזרו להיות כפי שהייתם פעם. התרופה הינה מאושרת על ידי משרד הבריאות הישראלי, ולא פחות חשוב התרופה עשויה מחומרים טבעיים בלבד כך שתוכלו לשלב אותה ביחד עם כל תרופה אחרת גם עם סטטינים המיועדים להורדת הכולסטרול בגוף שלכם.

DateMe