טיפול בבעיות מין באמצעות זריקות

קיימות לא מעט שיטות אשר נועדו לטיפול בבעיות אין אונות, אך אחת מהדרכים הנפוצות ביותר שהפכה להיות מקובלת מאוד במדינות המערביות זה טיפול בבעיות מין באמצעות זריקות. הזריקה עצמה מחדירה לגופו של הגבר כימיקל אשר מטרתו להרגיע את העורקים וכך לשפר את זרימת הדם בגוף היישר אל הפין. כך ניתן לטפל בבעיות זקפה באופן יעיל ואפקטיבי, דבר שגרם לגברים רבים לבחור בדרך הזאת בתור אופציה יעילה אשר עומדת לרשותם.

אך חשוב להדגיש כי ברוב המקרים טיפול בבעיות מין באמצעות זריקות זה לא האופציה הראשונה שבה גברים יבחרו. הזריקה היא לא נעימה ברוב המקרים, ובגלל שמדובר בדרך טיפול פולשנית יחסית – היא תתמקם בתחתית הרשימה, ומרבית הגברים יעדיפו לנסות אופציות אחרות לפני שהם יפנו לאופציה של ניתוח.

אז לפני שאתם תחליטו איזה אופציה היא הטובה ביותר עבורכם, נסביר לכם את כל המידע הרלוונטי על טיפול בבעיות מין באמצעות זריקות. כך תוכלו לדעת בדיוק האם האופציה הזאת יכולה להיות יעילה עבורכם, וכמובן תשקלו אותה לצד אופציות אחרות אשר עומדות לרשותכם. בסופו של יום המטרה שלכם צריכה להיות פשוטה, להחזיר את התפקוד המיני התקין בחזרה לחייכם. כך תוכלו להמשיך ולקיים יחסי מין באופן תדיר, מבלי שתמצאו את עצמכם מסתתרים או מתחבאים מאחורי תירוצים.

כיצד מתבצע טיפול בבעיות מין באמצעות זריקות?

ראשית חשוב מאוד לפנות אל אורולוג על מנת שימליץ לכם איזה זריקה תהיה הטובה ביותר עבורכם. קיימות בשוק כיום לא מעט זריקות אשר מבטיחות לשפר בעיות אין אונות, וחייב כמובן לדעת איזה אופציה תהיה האידיאלית עבורכם. כמובן שצריך גם להתאים את המינון הרלוונטי ולדעת כיצד לבצע את הזריקה על מנת שהיא תהיה אפקטיבית. 

ההמלצה היא להזריק את הזריקה באחד מהצדדים של הפין. עוד מומלץ לראות כיצד הרופא עושה זאת, על מנת שתוכלו להיות בטוחים שאתם מזריקים את הזריקה בצורה הנכונה. אחרת תתקשו מאוד לראות באפקטיביות שלה, דבר שעשוי לגרום לכם לחשוב כי התרופה איננה יעילה כמו שחשבתם.

מבחינת המינון המומלץ, את זה תצטרכו לשאול את הרופא המטפל שלכם. אך מבחינת כמות ההזרקות, חשוב לעשות זאת פעם אחת בכל 24 שעות. גם אם אתם נוהגים לקיים יחסי מין באופן תדיר, אל תבצעו יותר מזריקה אחת במשך יממה. 

ההשפעה של טיפול בבעיות מין באמצעות זריקות יהיה מיידי, ואינכם צריכים לחכות זמן רב עד אשר תראו תוצאות. התוצאות יהיו דומות מאוד לתוצאות של שימוש בויאגרה או כל תחליף ויאגרה אחר אשר יכול גם הוא להיות אופציה טובה עבורכם. אך לשם שינוי, הזריקה כמובן תחזיק מעמד זמן רב יותר אך כמות השימושים בה מגבילה אתכם בצורה כזאת או אחרת.

טיפול בבעיות מין באמצעות זריקות

מהן תופעות הלוואי של טיפול בבעיות מין באמצעות זריקות?

כמובן שכמו בכל טיפול, גם אם תבחרו באופציה של הזרקות לפין על מנת לשפר את הזקפה תוכלו למצוא את עצמכם מסתבכים עם לא מעט תופעות לוואי. ברגע שתכירו את תופעות הלוואי תוכלו לדעת שאתם לוקחים צעד שאתם מוכנים לקראתו. כמובן שתופעות הלוואי לא בהכרח קורות באופן תדיר לכל גבר אשר מבצע את הטיפול, כך ישנו סיכוי סביר לחלוטין כי הם יקרו – וחשוב מאוד שתכירו אותם.

אחת מתופעות הלוואי השכיחות ביותר זה כאבים או חוסר נעימות באזור שבו מתבצעת הזריקה. אומנם הכאבים בפין אינם מגיעים מהזריקה עצמה אלא מהתרופה אשר עושה את עבודתה ועל הדרך גורמת לסוג מסוים של אי נעימות שעלול להתפרש גם בתור כאב.

תופעת לוואי אחרת שדווחה בעבר בעקבות טיפול בבעיות מין באמצעות זריקות זה זקפה ממושכת אשר לא יורדת גם לאחר 4 שעות ויותר. מדובר בסיטואציה לא נעימה שבה לא תוכלו לשלוט בזקפה שלכם, ותצטרכו למצוא את עצמכם מחכים בבית עד אשר תוכלו לצאת החוצה כאשר הזקפה תחליט לרדת.

תופעת לוואי נוספת אך נדירה יותר זה דימום באזור שבו מתבצעת הזריקה. אם לאחר הזריקה יחבשו לכם את המקום שבו ביצעתם את הזריקה, ישנו סיכוי טוב כי תצליחו למנוע את הדימום דבר שבהחלט יכול להיות לא נעים ואף מבהיל בחלק מהמקרים.

לא רוצים טיפול עם זריקות? יש לכם אופציה אחרת!

כמו שכבר אמרנו, טיפול בבעיות מין באמצעות זריקות חייבת להיות בתחתית סדר העדיפויות של כל גבר אשר סובל ממצב של אין אונות. ברוב המקרים גברים ינסו אופציות אחרות ופחות פולשניות על מנת לשפר את התפקוד המיני. זריקה חייבת להיות אופציה אחרונה, וכך ברוב המקרים היא גם מצטיירת אצל גברים רבים. בשונה מהזריקה, ישנם תכשירים אשר לא עושים תופעות לוואי והם בטוחים מאוד לשימוש. כך שלא רק שתוכלו להשיג תמורה זהה, אלא תקבלו תרופה אידיאלית אשר לא תכאיב לכם ותגיע עם הרבה פחות תופעות לוואי וכאבי ראש מהבחינה שלכם.

אז כמו שכבר אמרנו ישנם תחליפי ויאגרה אשר יכולים לשמש אתכם בצורה נאמנה, ולהחזיר את הזקפה לחייכם במהירות האפשרית. “יגאור און” הוא תחליף ויאגרה עוצמתי אשר יעזור לכם להחזיר את הזקפה בתוך זמן קצר. התרופה עצמה תהיה יעילה בתוך כשעה מרגע לקיחתה, כך שאתם יכולים לקחת אותה בסמיכות לאקט המיני. החדשות הטובות מבחינתכם זה שמדובר בתרופה אשר קיבלה את האישור שלמשרד הבריאות הישראלי, כך שהיא בטוחה לשימוש. לא פחות חשוב מכך מדובר בתרופה שעשויה מחומרים טבעיים, כך שתוכלו לשלב אותה ביחד עם תרופות אחרות ולא תהיה כל סכנה לקחת את התרופה מספר פעמים ביום בהתאם לפעילות המינית שאותה אתם רגילים לבצע.

DateMe

סטטינים

אנשים רבים מכירים את השימוש באותם סטטינים באמצעי להורדת הכולסטרול ובתור אמצעי אשר מוריד את הסיכון למחלות לב או שבץ. אך מרביתם אינם יודעים כי

קרא עוד »