תת פעילות בלוטת התריס

ישנן מחלות אשר ניתן לקשר אותן באופן ישיר ככאלה אשר גורמות לבעיות בתפקוד המיני, בניהן תוכלו למצוא גם את מחלת הסוכרת אשר הפכה להיות נפוצה מאוד בשנים האחרונות. אך עד כה אין תשובה חד משמעית מהו הקשר בין מחלות הקשורות לבלוטת התריס ובין בעיות בתפקוד המיני אצל גברים, ולכן כדאי מאוד לנסות ולהבין על מה מדובר לעומק. תת פעילות בלוטת התריס היא אחת המחלות שקשורות לתפקוד המיני.

ראשית נסביר לקורא הממוצע שאינו מכיר את בלוטת התריס, היכן היא נמצאת ומהו תפקידה הפורמלי בגוף האדם. מדובר בבלוטה קטנה יחסית בצורת פרפר אשר נמצאת בחזית הצוואר. הגודל הממוצע שלה מגיע עד ל-2 סנטימטרים, אך למרות היותה קטנה יחסית היא אחד מהשחקנים החשובים ביותר בגופנו. תת פעילות בלוטת התריס מצביע על כך שהיא אמורה לייצר הורמונים אשר אמונים על חילוף החומרים בגופנו. ההורמונים הללו אחראים בסופו של יום על תפקודם התקין של כל החלקים בגופנו, בין היתר הלב, המוח, מערכת העצבים ועוד.

 

מדוע חשוב לשמור על תפקוד מיני תקין?

לתפקוד המיני התקין יש חשיבות גבוהה במיוחד במישור הזוגי, כאשר אצל זוגות רבים התפקוד המיני הוא המראה למערכת היחסים כולה. גברים רבים סבורים כי הם חייבים להרשים את בת הזוג שלהם על ידי תפקוד מיני אינטנסיבי אשר מראה את היותם גברים על אמת. אומנם מדובר בגישה קצת מיושנת, אך אנו יכולים להיתקל בה לעיתים שכיחות מדיווחים של אנשים רבים אשר מסבירים עד כמה התפקוד המיני חשוב להם.

כמובן שלתפקוד מיני תקין יש גם חשיבות נפשית, כאשר גברים רבים שחווים קשיים בחדר המיטות יתקשו מאוד להוציא זאת החוצה. כך הם שומרים את כל המידע לעצמם, דבר שגורם להם לסיטואציות לא נעימות שבהם הם מתקשים מאוד להוציא את עצמם לידיי ביטוי בסיטואציות רבות. הם יתקשו מאוד להחזיק מעמד במערכות יחסים, ומכאן הסיכוי להגיע לקריסה נפשית יכול להיות גבוה מאוד. לכן חשוב מאוד לדאוג כי התפקוד המיני של כל גבר יהיה תקין על מנת שהוא יוכל להמשיך בשגרת החיים הנורמטיבית שלו.

 

מהו הקשר בין תת פעילות בלוטת התריס ובין בעיות בתפקוד המיני

ישנם לא מעט מחקרים בשנים האחרונות אשר הראו קשר ישיר בין בעיות בבלוטת התריס אשר משליכות באופן כזה או אחרת לבעיות בתפקוד המיני. גברים רבים אשר סבלו מבעיות בבלוטת התריס נבדקו בשל דיווחים על מגוון רחב של בעיות מיניות שכיחות אשר עלולות לפקוד אותם. בין הבעיות השכיחות ניתן למצוא: היעדר זקפה, בעיות בשפיכה, דחף מיני נמוך מרגיל ועוד.

המחקרים הראו כי גברים עם תת פעילות בלוטת התריס סובלים מבעיות הקשורות בתפקוד המיני באופן מובהק. נמצא כי הם מגיעים עם דחף מיני נמוך מאשר היה להם בעבר, הם סובלים משפיכה מאוחרת למרות שבעבר הבעיה הזאת לא הייתה קיימת וכמובן חוסר יכולת להחזיק את הזקפה לאורך זמן.

הנתונים מראים כי כשני שליש מתוך אותם גברים אשר סובלים מבעיית תת פעילות בלוטת התריס דיווחו על בעיות שונות הקשורות בתפקוד המיני שלהם. הקשר בין תת פעילות בלוטת התריס ובין הבעיות בתפקוד המיני הגיע מכיוון שהגברים דיווחו שעד לאותו הרגע שהם נודעו לבעיה, הם אינם סבלו מבעיות הקשורות לתפקוד המיני.

אך אל תיכנסו לפאניקה! תת פעילות בלוטת התריס אומנם יכולה להרוס במובן כזה או אחר את התפקוד המיני שלכם, אך מדובר בבעיה שניתן לתקן ובתוך זמן קצר תוכלו להחזיר את היכולות המיניות שלכם אל המוטב.

 

מהם דרכי הטיפול לבעיות בתפקוד המיני המגיע כתוצאה מתת פעילות בלוטת התריס?

ראשית חשוב מאוד להסביר כי לכל בעיה הקשורה לבלוטת התריס, חשוב מאוד לפנות לרופא על מנת לאבחן ולקבל את דרכי הטיפול המומלצת בהתאם להמלצת הרופא. בעיות בתפקוד המיני יכולים לספק סימן מסוים לבעיות אחרות העלולות להיות חמורות יותר. לכן חשוב מאוד מצד אחד לא להיכנס לפאניקה, אך מצד שני לבדוק את הבעיה לעומק על מנת לאבחן את הסיבה המדויקת לכל אותן בעיות.

במידה שישנו חשד מסוים לבעיות בבלוטת התריס, הרופא המטפל יערוך בדיקה להורמון מגרה בלוטת התריס. בנוסף הרופא יכול לדרוש מכם לערוך בדיקות דם, אשר יכולות להצביע על בעיה כזאת או אחרת בתפקוד של בלוטת התריס בגופכם. ברוב המקרים הטיפול בבעיית תת פעילות בלוטת התריס יפתור גם את בעיות בתפקוד המיני שלכם. כך שכל מה שאתם צריכים לעשות זה להקשיב להמלצת הרופא שלכם, ולקבל את כל ההמלצות עליהם הוא ממליץ בפניכם.

כמובן שמוטב לעשות בדיקה אצל יותר מרופא אחת על מנת לוודא כי דרך הטיפול המומלצת לכם היא דרך הטיפול הנכונה והרלוונטית עבור כל הרופאים. כך תוכלו להיות עם ראש שקט ולדעת כי אתם נמצאים בידיים הטובות ביותר, ודרך הטיפול שעל פיה אתם הולכים היא דרך הטיפול הנכונה עבורכם.

 

תת פעילות בלוטת התריס – פתרון הביניים הטוב ביותר

ומה יקרה עד שאותה בעיה הקשורה אל תת פעילות בלוטת התריס תיפתר? כמובן שלא נשאיר אתכם במצב שבו אתם לא מצליחים להגיע לפעילות מינית תקנית לאורך זמן. זה יכול להעמיד אתכם בסיטואציה לא נעימה מול בת הזוג, לכן אנו מצאנו עבורכם את הפתרון המושלם עד אשר תפתרו את הבעיות הללו.

קפסולות “סופר מן” הן תחליף ויאגרה אשר נועדו על מנת לספק לכם זקפה יציבה לאורך זמן, באמצעות התרופה תוכלו להעשיר את החשק המיני שלכם וכמובן להרשים את בת הזוג שלכם בתוך זמן קצר. התרופה מאושרת על ידי משרד הבריאות הישראלי והיא עשויה מחומרים טבעיים בלבד – כך שאתם יכולים להיות רגועים כאשר אתם צורכים את התרופה.

תת פעילות בלוטת התריס

DateMe

טנטרה

טנטרה הינה דרך חיים הודית עתיקה אשר מתבססת על אלמנטים של ריכוז והירגעות אשר רלוונטיים מאוד בעבור גברים ונשים אשר סובלים מבעיות בתפקוד בחדר המיטות.

קרא עוד »