טנטרה

טנטרה הינה דרך חיים הודית עתיקה אשר מתבססת על אלמנטים של ריכוז והירגעות אשר רלוונטיים מאוד בעבור גברים ונשים אשר סובלים מבעיות בתפקוד בחדר המיטות. כל הפרטים אודות השיטה – במאמר הבא.

 

טנטרה – מהי?

טנטרה הינה דרך חיים עתיקת יומן אשר שורשיה נעוצים עמוק בתרבות ההודית, כאשר בעשורים האחרונים החלו יותר ויותר בני אדם מכל רחבי העולם להתעניין בנושא,וזאת בשל העובדה כי מדובר בדרך חיים אשר מאפשרת לחיות חיים מאוזנים אשר מבוססים על יסודות של פגישה מודעת, התקדמות, קידוש הגוף, התעוררות, העלאה, התאהבות, הארה ומדיטציה. בנוסף,  אחד הנושאים המרתקים ביותר אותה מציעה הטנטרה היא סקס טנטרי אשר מבוסס למעשה על חיבור של בני הזוג בריכוז מוחלט, וזאת על מנת להעצים את התחושות האישיות של כל אחד מבני הזוג כמו גם בכדי ליצור מעגל אנרגטי משותף. מדובר בתורה שלמה אשר נלמדת בכל רחבי העולם כמו גם בישראל, כאשר בשנים האחרונות חל ביקוש עצום לפתיחה של סדנאות כמו גם קורסים אשר מתבססים על הטנטרה, וזאת בשל העובדה כי באמצעות דרך החיים הזו ניתן לחזק את הקשר הזוגי, גם במקרים בהם הגבר סובל מבעיות בתפקוד מיני או לחילופין האישה, וזאת כחלק מהעניין כי הטנטרה מתמקדת בהתעוררות של המערכת הרגשית בין בני הזוג, הן באמצעות יוגה, מדיטימציה ותנוחות ייעודיות אשר גורמות לשני בני הזוג להיות נוכחים במודעות מלאה לתהליך.

 

כיצד הטנטרה משפיעה על הפן הזוגי?

אחד האלמנטים המרכזיים ביותר בעולם הטנטרה מתמקד במודעות, כלומר – נוכחות ברגע. למעשה, זוגות רבים סובלים ממערכות יחסים מורכבות בשל המתחים הרבים בחייהם האישים – בין אם מדובר בחיי משפחה, ניהול קריירה או בעיות אשר מתגלעות בין בני הזוג לאורך הזמן, ועל כן הטנטרה מהווה דרך מצוינת בכדי להתחבר שוב כזוג, כל זאת באמצעות סדנאות והרצאות אשר מתקיימות כיום ברחבי הארץ ע”י מדריכים מוסמכים. בנוסף, בשנים האחרונות מגיעים לישראל לא מעט מדריכים ומדריכות הודים אשר מעבירים את רזי הטנטרה לקהל הישראלי, מתוך מטרה להנגיש את דרך החיים הזו כמו גם בכדי לעזור לזוגות אשר מתקשים לקיים יחסי מין לחוות יחסים מועצמים יותר אשר מבוססים על הקשבה הדדית וכן הגברת המיניות אשר ע”פ הטנטרה מתבססת על אנרגיה, כאשר במידה והאנרגיה הזו ירודה ניתן להעלאות אותה באמצעות תרגילים ייעודים אשר מתמקדים בצלילה אל נבכי הנפש, מתוך מטרה להיות נוכחים ברגע במודעות מלאה אשר מהווה את בסיס התורה הטנטרית.

 

סדנאות לחיזוק הזוגיות באמצעות טנטרה

כאמור, טנטרה מהווה כיום את אחד מתחומי החיים הנחקרים ביותר בעולם,וזאת בשל העובדה כי מדובר בשיטת חיים אפקטיבית מאוד לאורח החיים המודרני של המאה ה 21. בעידן הנוכחי בו רבים מאיתנו חווים לחצים ומתחים אשר משפיעים באופן ניכר על התוצאות הזוגית, זוגות רבים מחליטים להיפרד או לחילופין לחיות חיים נטולי סקס בשל התחושות הקשות אותם הם חווים. יחד עם זאת, באמצעות טנטרה ניתן לתעל את הרגשות למקום מרוכז ומודע יותר, כאשר הטכניקות עליהן מתבססת שיטת הטנטרה הן גם במימד הפרקטי וגם במימד הרגשי, כאשר כל סדנה כזו יכולה להתבצע במתכונת זוגית או יחיד, כמו גם קבוצתית. מדובר בשורה של ממש בעבור זוגות אשר סובלים מתפקוד מיני ירוד, וזאת בשל העובדה כי באמצעות תרגול טנטרה ניתן להגיע לשיאים מדהימים, כפי שמספרת ג’, בת 55 ואימא לשלושה ילדים: “אני ובעלי הפסקנו לקיים יחסי מין,ואם כן זה היה בתדירות יחסית נמוכה. שנינו עם קריירה מצליחה ותובענית וזה השפיע מאוד על המשיכה המינית שלנו, כי לרוב היינו עייפים. חברה טובה שלי סיפרה לי על סדנת טנטרה לזוגות, ואם לומר את האמת – בהתחלה הייתי מאוד סקפטית, כמו גם בעלי. ‘

אולם, הופתעתי לגלות כי מדובר בדרך חיים מדהימה אשב משלבת אלמנטים של ריכוז באמצעות יוגה ומדיטימציה וכן חיבור רגשי עמוק יותר אשר מתבסס על הערכה הדדית, ולקיחת אחראיות על המערכת הזוגית. מאז שעברנו את הסדנה הזו השתתפנו בעוד כמה ואני יכולה להגיד בפה שלם שזכיתי שוב בבעלי והוא בי. הסקס בינינו נהדר, סוער, מלא בתשוקה ובעיקר בהרבה מאוד תקשורת אשר מתבצעת באופן לא מילולי. אני לא אדם שמתמקד ביוגה ובמדיטיציה בחיי, אבל אני חייבת להגיד שבאמצעות טנטרה הצלחתי להגיע לנבכי נשמתי ברמות גבוהות ביותר”. ג’ איננה לבד. כאמור, בישראל תורת הטנטרה צוברת אלפי מעריצים אשר מתרשמים מהתורה עצמה כמו גם מהעובדה כי בעידן בו רבים מאיתנו חוווים מתחים אשר משפיעים על התפקוד, גברים לדוגמא סובלים יותר ויותר מבעיה של אין אונות אשר מתרחשת גם בגילאים צעירים יותר, לעיתים אפילו בשנות ה 20.
סקסולוגים בכירים מזהירים כי לאור קצב החיים המהיר והלחצים אותם חווים אנשים צעירים התפקוד המיני שלהם יורד באופן משמעותי, וכתוצאה מכך הם סובלים מדימוי עצמי נמוך כמו גם ביטחון עצמי כמו גם חווים תופעות של דיכאון וחרדה אשר משפיעים בצורה משמעותית על ניהול מערכות היחסים, ולכן המקום שהטנטרה תופסת במקרים מסוג זה הוא תרגול טנטרה באמצעות תרגילים שונים אשר כל משמעותם היא להגביר את התשוקה המינית באמצעות חשיבה ממוקדמת וזאת על מנת שנוכל לשוב ולחיות בהרמוניה מלאה אשר מתבססת על הבנה אישית והתעמקות בנבכי הנפש אשר תוביל בסופו של דבר (ע”פ תורת הטנטרה) לחיים טובים ובריאים יותר, כמו גם כאלו אשר משלבים סקס ברמה גבוהה ואיכותית אשר משרתת את שני הצדדים.

 

תרגול טנטרה כדרך חיים

רבים מאלו אשר מתרגלים טנטרה מדווחים על תחושות מועצמות בזמן קיום יחסי המין, וזאת בשל העודה כי מדובר בשיטה אותה יש לתרגל באופן מתמיד בכדי לחתור לתוצאות טובות יותר בחיים האישים כמו גם בכדי להגביר את רמת המודעות אשר היא כידוע הכרחית לצורך כיום של טנטרה. למעשה, באמצעות אלמנטים בסיסים אשר משלבים תרגול מדיטציה וכן תנוחות ייעודיות. למעשה, תרגול טנטרה כדרך חיים יכול להוסיף לחיים שלכם לא מעט שלווה ושקט, כאשר סדנאות הטנטרה אשר מתקיימות ברחבי הארץ זוכות לביקוש אדיר ונחשבות כיום לסדנאות הסקס המובילות בישראל, כל זאת בשל מדריכים ברמה גבוהה ביותר אשר מעבירים את התורה עצמה באופן קל להבנה כמו גם לאור התוצאות המצוינות אליהן ניתן לשאוף ולהגיע.
זכרו כי לא משנה באיזה גיל אתם ומה מצבכם הזוגי, תרגול טנטרה באופן שבועי או באמצעות לקיחה של סדנה ממוקדת  תוכלו להעניק לעצמכם ולבן או בת הזוג מתנה ייחודית אשר תהפוך את חיי המין שלכם לסוערים ומלאים כמו גם עם תשוקה רבה, כל זאת כאמור בזכות שיטת חיים אשר שורשיה נעוצים עמוק בתרבות ההודית העתיקה, כאשר כיום באמצעות ההתאמות אשר בוצעו לאורח החיים המודרני כמו גם העובדה כי רובנו חווים לחצים אשר משפיעים על התפקוד, הטנטרה היא שיטה טבעית, הוליסטית ושלמה אשר תוביל אתכם לעבר עתיד טוב יותר המשלב את האלמנטים הבסיסים של אנרגיה זוגית עוצמתית המשתלבת באופן מושלם באורח החיים, כך שטנטרה היא למעשה דרך חיים לחיים טובים ומלאים.

טנטרה

DateMe

תת פעילות בלוטת התריס

ישנן מחלות אשר ניתן לקשר אותן באופן ישיר ככאלה אשר גורמות לבעיות בתפקוד המיני, בניהן תוכלו למצוא גם את מחלת הסוכרת אשר הפכה להיות נפוצה

קרא עוד »