אירועים מפתיעים שבהם מחלקים מדליות

מדליה זהו פריט כל כך עתיק שמסרב להתיישן. כל אחד מאיתנו זוכר מדליה שהוא קיבל במהלך החיים. לרוב מדובר בציון דרך בתחום הספורט, על השתתפות והצטיינות. במהלך השנים, הפכה המדליה לכלי לציון הצטיינות גם בתחומים רבים אחרים. במאמר שלפניכם נפרט אודות מספר אירועים, שאולי לא חשבתם עליהם,  בהם ניתן להעניק מדליה שתשמח את המקבל ותרומם את רוחו. 

 

כציון לשבח על התנהגות טובה

התנהגות טובה משמחת אותנו מאוד ואנו פוגשים בה בתחומי חיים שונים. אך האם תמיד אנו מעניקים לה את הפידבק הראוי? לא בהכרח. להתנהגות טובה יש שלל ביטויים וצורות, החל מילד קטן ששינה את אורחותיו ומתנהג טוב יותר בבית ספר, המשך בשכן טוב שעוזר לנו ללא תמורה, ועד להורים או אחים מסורים שתמיד נמצאים שם בשבילנו, ויש עוד דוגמאות רבות. מדליות סמליות יעשו עבורנו את העבודה הטובה ביותר, כשהן יישאו את המסר: תודה, אני מעריכ/ה!

 

לחיזוק והערכה לאחר לידה

אחת החוויות המדהימות ביותר היא לידה. גם אם אתם לא יולדים בעצמכם, אתם יכולים להיות שותפים ללידה. דרך מיוחדת לציין אמפטיה והתרגשות, ולהכניס קורטוב של הומור, היא  באמצעות הענקת מדליה ליולדת. אחרי הכל מדובר בהישג ממשי ובדרך לא פשוטה שעליה לעבור. אפשר לצרף מדליה כזו למתנה ליולדת, בין אם זו ערכת טיפוח לאחר לידה או זר פרחים.

 

לציון חברות ממושכת

אפשר להעניק מדליה גם לחבר או חבורת אנשים קרובה, שחולקים איתכם קשר קרוב במידה זו או אחרת לאורך שנים רבות. מדליית חברות יכולה לייצג היטב את החשיבות שיש לקרבה בין הצדדים ולהביע הערכה על משך הזמן המשמעותי הזה. ניתן להתייחס למדליה גם בהומור, על כך שהצד האחר לחברות מוכן להיות חבר שלכם זמן כה ממושך. בקיצור, מדובר בדרך מקורית לציין את החברות שלכם עם חבר או קבוצת חברים.

 

לציון שינוי משמעותי בחיים

אדם קרוב עבר שינוי משמעותי בחיים כמו קבלת תפקיד שהמתין לו זמן רב? אולי סיום תואר לאחר תקופה ארוכה למדי? אולי ירידה משמעותית במשקל, או כל שינוי אחר שאתם יכולים לחשוב עליו. מדליה תהיה דרך מצוינת להזדהות עם ההישג של אותו אדם – הרי לא מדובר בדבר קל ועם הזמן כולם נוטים לשכוח את ההישג המרשים. הענקת מדליה כזו תציף באדם שוב ושוב את החוויה הטובה.

 

לעצם ההשתתפות בתחרות ספורט

הייעוד הקלאסי להענקת מדליות הוא ניצחון בתחרויות ספורט, אך כידוע לקבל מדליה אולימפית זהו הישג לו זוכים מתי מעט. גם מדליה בתחרויות ספורט מינוריות יותר, מוענקת לאלו שהגיעו למקומות הראשונים בלבד. יחד עם זאת, אפשר בהחלט להעניק מדליה על עצם ההשתתפות בתחרות, שהינה חשובה ומרכזית, במיוחד כשמדובר על ילדים קטנים. בסופו של דבר ההשתתפות היא הרבה פעמים הישג בפני עצמו.

מדליות

DateMe

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *