אז איפה אפשר להסיר שיער?

כבר דובר המון על כך שהסרת שיער חייבת להתבצע רק אצל מומחים ואנשי מקצוע. מדוע? מכיוון ובמקרים מסוימים, אפילו נזק יכול להיגרם ללקוחות שסך הכול מגיעים לקבל טיפול לטיפוח הגוף. בכדי להימנע ממקרים מצערים כאלו, מסירים שיער רק אצל מקצוענים אמיתיים.

נדמה שבחלוף השנים, מזג האוויר רק הולך ונעשה חם יותר. בעקבות כך שאנחנו חיים במדינה מאוד לחה וחמה, כיום גם גברים וגם נשים בוחרים לבצע הסרת שיער בלייזר ולהנות מהיגיינה מרבית. אין ספק, הסרת שיער, אם בשעווה או בלייזר, היא כמעט אלמנטרית היום! בכדי להנות מניחוחות גוף נעימים שאינם מעורבבים בריח זיעתי, מומלץ להסיר שיער.

גבר שרירי

היגיינה משופרת ומוגברת – הסרת שיער בלייזר

נוסף על הנושא של ניחוח ואסתטיקה, יש גם את הנושא של ההיגיינה. מרבית האנשים לא מודעים לכך בכלל, אבל חשוב לזכור שפטריות עור עשויות להתפתח על הגוף בעקבות חוסר בהיגיינה. כיצד זה קורה? שיער מרובה על הגוף בשילוב של זיעה ואבק, שאריות צמר מהבגדים ולכלוכים שונים – זו התשובה.

כל אלו, עשויים להוביל להתפתחות של פטריות עור שונות על הגוף שלנו. בשל זאת, מומלץ מאוד להסיר שיער. כיום, מבצעים הסרת שיער בכל פינה כמעט בגוף, תוך כדי שמתמקדים רבות גם באזורים פחות גלויים. הסרת שיער בלייזר לגברים במפשעות היא היום כבר הרבה מעבר לאופנה. כיום, לא ממש ניתן לדמיין מצב בו גבר הולך עם בגד ים ספידו בבריכה, כאשר שיער רב מבצבץ באזור המפשעה. אין ספק, לא מדובר במחזה מרנין במיוחד. לכן, גברים רבים בוחרים לבצע הסרת שיער בלייזר גם במפשעות.

מסירים שיער מהמפשעה ומכל מקום אחר

כאשר מדובר בהסרת שיער מהמפשעות, חשוב לזכור שיש לבצע זאת כמו שצריך. מדוע? מכיוון והסרת שיער מהמפשעות בשיטות ישנות ולא יעילות עשויות להוביל לצמיחה הפוכה של זקיקי השיער. אין ספק שמדובר בתהליך מאוד לא נעים, שעשוי גם לגרום לגירודים רבים וגירויים בעור.

כשאתם בוחרים מכון קוסמטי להסרת שיער בלייזר או בכל מקום אחר שמתמחה בהסרת שיער, חשוב לבדוק לגבי הסמכות שונות שמסמיכות את אנשי הצוות לטפל בכם. במילים אחרות, אל תיתנו לחובבנים להפוך אתכם לשפני הניסיונות שלהם.

הסרת שיער מהמפשעות בלייזר

בחרו אך ורק במכוני קוסמטיקה או במכוני הסרת שיער מומלצים או מורשים. בכל מקרה, זכרו כי מדובר בלא פחות מאשר הגוף שלכם, וזה מצריך את מלוא ההתייחסות! לרוב, ניתן להיפטר מרוב זקיקי השיער תוך 10 טיפולים בממוצע. כמובן שמדובר בטיפולי לייזר המתבצעים במכשור מתקדם וחדיש, מה שמסייע את הסיכוי להכחיד את זקיקי השיער לטווח זמן ארוך יותר.

חובה לזכור שהשיטות הישנות להסרת שיער הינן פחות יעילות, וכיום כבר משתמשים באמצעים מאוד מתקדמים בכדי לנסות ולהכחיד את זקיקי השיער הצומחים במקומות הלא רצויים.

DateMe

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *