לא מצליח לגמור

“אני לא מצליח לגמור” זוהי אחת מהטענות השכיחות ביותר בקרב גברים אשר חווים מצב של אין אונות. ראשית נגיד כי מדובר בסיטואציה יחסית שכיחה, כך שאין לכם מה להיכנס ללחץ או לפאניקה. בנוסף נוכל לשמח אתכם ולהגיד כי יש דרכים להתמודד עם התופעה כך שבסופו של יום תוכלו להגיע למצב שאתם כן תצליחו לגמור.

במאמר הבא תקבלו את כל הכלים והאפשרויות שעומדות לרשותכם אם אינכם מצליחים לגמור בכלל. כאשר אתם אומרים כי אתם לא מצליח לגמור, אתם צריכים גם לחפש את הדרכים אשר יכולות לסדר לכם את הבעיה ולא להשלים איתה. מצב שבו אינכם מצליחים לגמור זוהי סיטואציה שיכולה לפגוע בצורה ניכרת בסקס שלכם, לכן חשוב לטפל בה במהירות ויעילות עד אשר תגיעו למצב שהיא תישאר בתוך נחלת העבר.

“אני לא מצליח לגמור” זה שונה ממצב שבו אתם חווים שפיכה מאוחרת, לכן חשוב מאוד להדגיש כי הטיפים שאנו הולכים לתת לכם במאמר הקרוב קשורים אך ורק לגברים שאינם מצליחים לשפוך בכלל. יש לנו מאמר אחר אשר קשור למצב של שפיכה מאוחרת, ובו תוכלו למצוא טיפים ועצות אם אתם חווים את המצב הזה. אחרי שהבנתם בדיוק עבור אילו גברים המאמר פונה, זה הזמן שלכם לקבל את הטיפים שיהפכו את חיי המין שלכם להרבה יותר טובים.

  • לאתר ההכרויות עם אחוזי המאצ’ הגבוהים במדינה – LoverFinder

אני לא מצליח לגמור – השלב הראשון: פנייה לרופא אורולוג

כמו בכל תהליך הקשור לתפקוד המיני שלכם, גם כאן אתם צריכים לפנות לרופא אורולוג על מנת שיאבחן את הבעיה לעומק. המבוכה במצב הזה יכולה להיות לא פשוטה, אך עליכם להבין כי מדובר בבעיה אשר מחייבת אתכם לקבל את הטיפול הנכון. ישנן לא מעט סיבות אשר יכולות לגרום לכם לא לגמור בכלל, ולכן כאשר תגידו לרופא שאתה לא מצליח לגמור – הוא ככל הנראה יעשה לכם מספר בדיקות סטנדרטיות.

הבדיקות הללו נועדו בעיקר על מנת לשלול בעיות רפואיות בסיסיות, ולא מן הנמנע כי תצטרכו לעשות בדיקות נוספות מעמיקות קצת יותר. לאחר הבדיקות הבסיסיות, ככל הנראה תתבקשו לעשות בדיקות דם ובדיקה הבודקת את מצב בלוטת התריס שלכם. כך בסיום כל הבדיקות כאשר הרופא האורולוג יקבל את כל התוצאות תוכלו לקבל את התשובה הסופית.

אם מדובר על בעיה מוגדרת בתור בעיה רפואית ככל הנראה תצטרכו לעשות בדיקות נוספות ולקבל תרופות אשר יסייעו לכם לטפל באותה בעיה. אך בחלק לא קטן מהמקרים מצב שבו אינכם מצליחים לגמור בכלל מגיע על רקע פסיכולוגי כזה או אחר. בעיות פסיכולוגיות יכולות להשפיע לא מעט על החיים שלנו, גם על התפקוד המיני.

אם הרופא יראה כי הבדיקות תקינות, השלב הבא שלכם יהיה לפנות אל פסיכולוג אשר מתמחה במצבי אין אונות על מנת שייעץ לכם.
לא מצליח לגמור

 

השלב השני: פנייה לפסיכולוג לאין אונות

אם הרופא טוען כי הבדיקות שלכם תקינות לחלוטין, לא יהיה מנוס מפנייה לפסיכולוג. ככל הנראה מיד לאחר שתגידו לו את המשפט “אני לא מצליח לגמור”, הוא ישאל אתכם לא מעט שאלות הקשורות לתפקוד המיני שלכם בעבר ובהווה. השאלות נועדו על מנת לבחון את הרגע שבו התחלתם לחוות מצב של אין אונות לראשונה, ככל הנראה יש בעיה עמוקה אשר גורמת לכך שהזרע איננו יוצא מהגוף שלכם.

ברגע שהפסיכולוג ימצא את הרגע המדובר, הוא ככל הנראה ינסה לפתור אותו או להשאיר אותו בהיסטוריה שלכם. העניין הוא שרק אם תצליחו לפתור את הבעיה הספציפית שבגינה אינכם מצליחים לגמור, תוכלו להתחיל לראות בתוצאות הקשורות למצב השפיכה שלכם. השלב השני הוא שלב ארוך יחסית, ולכן חשוב מאוד שתהיו סבלניים – כי כל צעד פזיז שלכם עלול להחזיר אתכם לאחור.

מוטב להקשיב לעצות של הפסיכולוג וכמובן לשתף איתו פעולה לכל אורך הדרך. רק שיתוף פעולה מלא מהצד שלכם יביא אתכם למצב שבו תוכלו לראות תוצאות במהירות יחסית בהשוואה לטיפולים פסיכולוגיים אחרים. עוד דבר שחשוב לתת עליו את הדעת זה שמוטב לפנות אל פסיכולוג אשר מתמחה במצבי אין אונות, כזה שכבר שמע מטופלים שאומרים לו “אני לא מצליח לגמור”. ברגע שתפנו אל פסיכולוג מנוסה יהיה לכם הרבה יותר קל להתנהל מולו ולשתף אותו במה שעובד עליכם.

 

השלב השלישי: טיפול עם תרופות טבעיות

כל זמן שבו אינכם מצליחים לגמור עלול להיות משמעותי מאוד עבורכם, הוא עשוי להעמיד אתכם במצב שבו אינכם מקיימים יחסי מין בכלל. במצבים שכאלה עלולה להתפתח אצלכם גם חרדת ביצוע, ולכן חשוב מאוד לבדוק טיפול תרופתי אפילו טיפול זמני אשר יסייע לכם לגמור כבר בתחילת הטיפול.

כיום בגלל שמדובר בתופעה יחסית נפוצה, ישנן לא מעט תרופות טבעיות כמובן אשר יכולות לסייע לזקפה שלכם וגם לתשוקה המינית שבסופה אתם יכולים להגיע למצב של אורגזמה. כמובן שגם אם בחרתם לקחת תרופה טבעית אשר מסייעת לכם באופן נקודתי, חשוב מאוד להמשיך את הטיפול הרפואי או הטיפול הפסיכולוגי לכל אורכו כי רק הוא יוכל לסייע לכם לטווח הרחוק יותר.

אז על איזה תרופה טבעית אנו יכולים להמליץ לכם? “יגואר און”  הינו תחליף ויאגרה אשר מגיע בקפסולות לנטילה דרך הפה. מדובר בתכשיר מעולה אשר משיג תוצאות טובות על מגוון רחב של גברים מכל הגילאים. התכשיר משפר את מצב הזקפה ומאפשר לכם לשמור אותה לאורך זמן, ובנוסף הוא עוזר לכם לשפר את החשק המיני.

מדובר בתרופה טבעית אשר עשויה מחומרים טבעיים בלבד, ובנוסף היא מאושרת על ידי משרד הבריאות הישראלי כך שאתם לא צריכים לדאוג או לחשוש כאשר אתם נוטלים את התרופה גם אם אתם לוקחים תרופות אחרות.

DateMe

אין אונות

גברים בכל הגילאים סובלים מתופעה של אין אונות אשר משפיעה באופן ישיר על תחושת הגבריות כמו גם על איכות קיום יחסי המין. כיצד אם כן

קרא עוד »

רפואה סינית בבעיות מין

אין אונות הוא אחד מהמצבים השכיחים ביותר בקרב גברים בכל הגילאים, ולכן חשוב מאוד לדעת מהן האופציות העומדות לרשותם של הגברים בכדי להילחם בתופעה. לשמחת

קרא עוד »

רופא אורולוג לאין אונות

ישנן לא מעט סיבות העלולות להביא גבר למצב שבו הוא סובל מאין אונות. אין אונות יכולה להיגרם כתוצאה מבעיות פסיכולוגיות או מבעיות פיזיות – ואפילו

קרא עוד »

פיזיותרפיה

בעיות אין אונות הפכו להיות לבעיה נפוצה מאוד בקרב גברים רבים במדינת ישראל ובעולם כולו. החוקרים סבורים כי כל גבר יחוו אין אונות לכל הפחות

קרא עוד »

גלי הלם

אחד מהפחדים הגדולים ביותר של כל גבר זה לחוות מצב של אין אונות בעת קיום יחסי מין. מדובר במצב שעלול אף ליצור טראומה עבור גברים

קרא עוד »

אין אונות על רקע נפשי

ישנם גברים רבים אשר סובלים מבעיות נפשיות כאלה ואחרות, אותן בעיות נפשיות בין אם הן קטנות או גדולות עשויות להשליך על המצב המיני. גברים רבים

קרא עוד »

אין אונות בגיל צעיר

אחת מהסטיגמות החזקות ביותר בכל הקשור לבעיות אין אונות זה שהן תוקפות רק גברים מבוגרים, והבעיה איננה נפוצה בקרב בני נוער או גברים צעירים באופן

קרא עוד »

אין אונות בגיל השלישי

מחקרים מראים כי הגיל הוא אחד משחקני המפתח בכל הקשור לבעיות אין אונות. ככל שגבר מתבגר כך הסיכוי שלו לסבול מבעיות אין אונות הופך להיות

קרא עוד »