ציפרלקס

ישנם לא מעט תרופות פסיכיאטריות אשר נרשמות על ידי רופאים עבור מטופלים שונים אשר חווים מצבי דיכאון וחרדה. אחת מהתרופות הנפוצות והוותיקות ביותר המסייעות נגד חרדה ודיכאון היא תרופה בשם ציפרלקס. המטרה המרכזית של התרופה זה לשפר את יעילותו של הנוירוטרנסמיטר סרוטונין במוח ובכך להפחית את הסיכוי למצבים של חרדה ודיכאון.

מחקרים ומטופלים רבים מראים כי ישנו קשר ישיר בין תרופות נוגדות דיכאון וחרדה ובין בעיות אין אונות בדרגות חומרה שונות. גברים רבים אשר לוקחים ציפרלקס טוענים כי חיי המין שלהם חוו פגיעה כזו או אחרת. לכן חשוב מאוד להבין מהן הגורמים אשר בגינן אותו ציפרלקס עלול לגורם לבעיות בתפקוד המיני, וכמובן כיצד אתם יכולים להתמודד עם בעיות מהסוג הזה ולהחזיר את התפקוד המיני שלכם בחזרה למסלולו התקין.

מהן הגורמים אשר מקשרים בין ציפרלקס ובין בעיות אין אונות?

ההשפעה של הציפרלקס על בעיות הדיכאון והחרדה מגיעה בזכות בעקבות השפעתו על רמת הסרוטונין בגוף האדם. בזכות הפעולה הזאת, התרופה גורמת לרמת הסטרס בגופנו לרדת בצורה משמעותית, וכך תוכלו לחזור להיות הרבה יותר שלווים ורגועים.

אך לצד ההפחתה בתחושת הלחץ, תחושת הרוגע שמגיעה כתוצאה מהשימוש בתרופת הציפרלקס מביאה גם להורדת הליבידו. בעקבות כך כל ההורמונים אשר אמורים לסייע לגוף להגיב בצורה נכונה למגע המיני נרגעים גם הם, וכמובן התקשורת התקינה בין המוח ובין הגוף לוקה בחסר בעקבות השימוש בתרופה. כך שאם תרצו להבין את כל הסיטואציה בצורה פשוטה יותר, ציפרלקס פוגע בתפקוד המיני וגורם לגבר לא להגיב בצורה אידיאלית לכל סוג של סיטואציה מינית.

התופעה הנפוצה ביותר אצל גברים אשר לוקחים ציפרלקס היא חוסר היכולת שלהם להגיע למצב של זקפה. ישנם אפילו דיווחים אשר מעידים על שפיכה מאוחרת או מוקדמת, דברים שלטענת הגברים הם לא חוו לפני לקיחת התרופה. לכן חשוב מאוד שתדעו כיצד תוכלו להתמודד עם הסיטואציה שהגיעה אליכם ללא כל התראה מוקדמת. כך תוכלו במידה מסוימת להחזיר את החשק המיני אל המסלול התקין, וכמובן את התשוקה ליחסי מין בריאים ותקינים.

כיצד ניתן לקחת ציפרלקס ולא לפגוע בתפקוד המיני?

ברוב המקרים יהיה קשה מאוד לקחת ציפרלקס בכמות הנדרשת, ובאותה נשימה גם לשמור על תפקוד מיני תקין. בסופו של דבר המטרה של התרופה זה כמובן להרגיע את החרדות והפחדים שלכם, וברגע שזה מגיע גם התפקוד המיני ככל הנראה יפגע גם הוא. אך ישנה דרך אחת שאם תקפידו עליה תוכלו להביא למצב שבו תחוו פגיעה מינימאלית בתפקוד המיני, ובאותה נשימה גם תוכלו לקחת ציפרלקס על מנת שיסייע למצב הנפשי שלכם.

אתם בטח שואלים את עצמכם מהי נוסחת הקסמים? אז לא באמת מדובר באיזה נוסחה מיוחדת. סך הכול באפשרותכם למנן את המינון של הציפרלקס על מנת שהוא יגרום לכם לתחושת שלווה אך באותה נשימה לא יפגע בתפקוד המיני שלכם.

הדרך הטובה ביותר היא לשאול את הרופא המטפל שלכם מהו המינון הטוב ביותר עבורכם על מנת שתוכלו לשמר את התשוקה המינית שלכם. כמובן שבחלק נכבד מהמקרים יעשה ניסיון להוריד במעט את המינון של התרופה על מנת לבדוק כיצד זה משפיע על התפקוד המיני שלכם אם בכלל. אך חשוב לזכור כי אסור להוריד את המינון ללא התייעצות עם רופא, יכולות להיות לכך לא מעט השפעות לא טובות בהיבטים רבים.

לכן ישנה דרך לקחת ציפרלקס ועדיין לשמור על תפקוד מיני תקין. באופן טבעי אצל כל גבר המצב יכול להיות שונה, ולכן אסור להבין מכך כי מדובר במצב אפשרי בכל סיטואציה. במקרים של בעיות נפשיות קשות יותר, החשיבות לקחת ציפרלקס נמצאת בראש סדר העדיפויות גבוה יותר מאשר להחזיר את התפקוד המיני בחזרה למסלולו התקין.

ציפרלקס

ציפרלקס פוגע בתפקוד המיני? נסו תרופה אחרת!

עוד דרך שתוכלו לחשוב עליה על מנת שתוכלו להחזיר את התפקוד המיני בחזרה למסלולו התקין זה להחליף את התרופה בתרופה אחרת. כיום לכל אותם גברים אשר סובלים מבעיות נפשיות כאלה ואחרות ישנם מגוון רחב של תרופות נוגדות דיכאון ומורידות לחץ. תופעות הלוואי של כל תרופה הנמצאת בסל האפשרויות הן שונות, וישנם תרופות שלא משפיעות על התפקוד המיני כמו אותו ציפרלקס.

לכן אם אתם מרגישים כי הבעיות בתפקוד המיני שלכם רק משפיעות לרעה על המצב הנפשי שלכם, יש לכם אפשרות לבקש מהרופא להחליף את התרופה. כמובן שתעשו את המהלך רק בהתייעצות עם הרופא שלכם, על מנת שלא תמצאו את עצמכם מחליפים את התרופה מבלי לדעת בדיוק מהן תופעות הלוואי הצפויות לכם.

יש לנו פתרון נהדר עבורכם!

אז אם התרגלתם כבר לתרופת הציפרלקס וקשה לכם לחשוב על תרופה אחרת נוגדת דיכאון או חרדה אשר תוכל לסייע לכם – יש לנו פתרון נהדר עבורכם. תכשיר אשר מיועד על מנת לשפר את הזקפה וכמובן לשמר אותה לאורך זמן. התכשיר שאנו נמליץ לכם עליו נבדק כמובן על ידי משרד הבריאות הישראלי ואושר על ידו כך שאין כל סכנה בשימוש בתרופה. תוכלו לקחת את התכשיר ביחד עם ציפרלקס או כל תרופה אחרת מכיוון שמדובר בתרופה טבעית לחלוטין אשר לא מכילה אף חומר סינטטי או מסוכן.

התכשיר הוא כמובן “יגואר און” אשר מגיע בקפסולות הניטלות דרך הפה. כל מה שאתם צריכים לעשות זה לקחת קפסולה אחת לפני הפעילות המינית, והזקפה תגיע במהירות שיא. היא תחזיק לכם מעמד לאורך זמן, ותוכלו לפגוש כוח גברא שכבר הספקתם לחשוב שקיים בכם. מדובר בדרך נוחה שבה תוכלו לקחת ציפרלקס והבעיות התפקוד המיני לא אמורות להטריד אתכם יותר.

DateMe