וידליסטה – מה זה ולמה היא נועדה

שוק תרופות האון הגברי נחשב לאחד משווקי הפארמה המפותחים והגדולים ביותר בעולם. מצד אחד, זה הרי הגיוני. גברים רבים חשים שהם מתקשים לתפקד כפי שהיו רוצים בחדר המיטות ומוכנים להתנסות בתרופות שיעזרו להם להגשים את המטרה. מן הצד השני, קיימים גברים שאכן סובלים מבעיה קיימת ומבקשים לפתור אותה על ידי תרופות במרשם רופא שיכולות להקל על הבעיה ולהשיב את איכות החיים של הגבר. וידליסטה היא בדיוק אחת התרופות הללו והגיע הזמן שתכירו גם אותה:

 

וידליסטה: המקבילה של סיאליס לשיפור האון הגברי

וידליסטה (Vidalista) הוא חומר שמעורר את החשק המיני ופעילותו זהה לזו של הסיאליס. אז מה למעשה ההבדל ביניהם? היצרן. הוידליסטה, שמיוצר בהודו תחת התנאים המחמירים ביותר, שייך לחברת Centurion ומכיל טדאלאפיל – אותו החומר המצוי בסיאליס.

גברים שמכירים את תרופת הסיאליס שנועדה לטפל ולסייע לגברים במקרה של תפקוד מיני לקוי, ישמחו מאוד לשמוע על הוידליסטה, או בשמה הנפוץ יותר: סיאליס גנרי. המונח “גנרי” נועד להבהיר בעולם הרפואי שהמוצר, שנוצר על ידי חברה מסוימת, מכיל את אותם החומרים הפעילים בדיוק, בתרופה שמייצרת חברה שונה. ההבדל הוא כאמור בחברה המייצרת ולעתים גם במינונים. ואכן, הסיאליס הגנרי מכיל tadalafil במינון גבוה יותר מהסיאליס “הרגיל”.

את התרופה הרגילה נוטלים בין 3-4 שעות לפני קיום יחסי המין, מה שמבטל מאוד את הספונטניות, אך מאפשר לגבר להתגבר בצורה טובה על הבעיות בתפקוד המיני למשך 36 שעות. במהלך חלון הזמן הזה, יוכל הגבר להשיג זקפה תקינה, חזקה ומספקת עם כל התרחשות מגע מיני. כל זאת בזמן שאין ליטול כדור נוסף במהלך 48 שעות. את הוידליסטה, אפשר ליטול בשל המינון החזק כשעה וחצי בלבד לפני האקט.

 

מהי תרופה גנרית ומה ההבדל בין סיאליס לסיאליס גנרי?

תרופות גנריות באופן כללי, מספקות מענה כאשר בעלי הצורך הרפואי מובכים מהשימוש בתרופה המקורית (מתביישים לומר שהם צורכים תרופה תחת שם ספציפי) או כאשר ניתן להשיג את התרופה הגנרית, עם אותם החומרים הפעילים רק במחיר זול יותר. את התרופות שמטפלות באון הגברי ניתן לרכוש דרך אתרי אינטרנט המציעים מוצרים שונים, כך שאין עוד צורך להגיע לקליניקת הרופא ולדווח על בעיה.

באתרים אלו הזדמנה מתרחשת באופן דיסקרטי ובמשלוח אישי עד הבית, תוך התרשמות מסל המוצרים שמציע האתר. בחלק מהמקומות תוכלו להתייעץ גם לגבי וידיליסטה (סיאליס גנרי) ולהחליט האם להתנסות בה. כך או כך, תוצאות השימוש בתרופה טובות מאוד.

דבר נוסף שחשוב להתעכב עליו הוא אותו מינון חומרים גדול יותר המצוי בתרופת וידליסטה. התרופה מגיעה במינון כפול של טאלאדפיל (כ-40מ”ג) ולכן ניתן להסתפק בחצי כדור בלבד על מנת להשוות את האפקט לזה של הסיאליס הרגיל וליהנות מאותו חלון זמן שבו המגע המיני יהיה מוצלח.

 

האם ישנם גברים שלא יכולים להשתמש בתרופה?

וידליסטה (ובכלל, סיאליס) נאסר לשימוש בקרב גברים שנוטלים באופן קבוע ניטריטים. תרופות אלה המטפלות בלחץ הדם ולמעשה מרחיבות את כלי הדם (כמו למשל מונוקורד) עשויות ליצור “התנגשות” מסוכנת יחד עם השפעות הכדור ולכן נאסרות ומותנות בהתייעצות עם הרופא בלבד.

 

מה ההבדל בין סיאליס גנרי לויאגרה?

סיאליס למעשה הוא סוג של תרופה הפועלת בדומה לפעולתה של הויאגרה, שמרחיבה את כלי הדם בפין. זו תרופה של “שגר ושכח” שאפשר ליטול ביום חמישי בערב ולהיות רגועים בנוגע לכל הסופש עם תפקוד עוצמתי ומספק, מתי שרק תרצו. ועם זאת ולהבדיל מתרופת הויאגרה שלה השפעה מיידית לטווח של עד 6 שעות, הסיאליס הגנרי ישפיע תוך שעה וחצי לטווח של 36 שעות.

המשמעות היא שהאקט יכול להימשך זמן רב יותר, או להצטבר לכמה אקטים על פני יום וחצי שבהם הגבר ובת זוגו כלל לא סובלים מהבעיה. הבדל נוסף בין ויאגרה לסיאליס, הוא מגבלות הויאגרה על צריכת אלכוהול ומזונות ספציפיים שעלולים לפגוע באפקט. סיאליס לעומת זאת, מאפשר לצרוך אלכוהול ולאכול ארוחות ללא פגיעה בהשפעה. בשני המקרים, ההשפעה של הכדור תתחיל עם המגע או הגירוי המיני ולאורך כל פעם שהגירוי מתרחש, ללא מצב של זקפה רצופה במשך כל חלון הזמן של השפעת התרופה.

בשני המקרים, עלולות להיווצר תופעות לוואי כמו כאב ראש או סחרחורת, הפרעות עיכול או טשטוש ראייה. תופעות אלה יחסית נדירות והרופא שלכם יוכל לאבחן את הסיכוי לסבול מהן וליידע אתכם בנוגע להשלכות התרופה.

 

כשקונים וידליסטה, למה חשוב לשים לב?

משווקים אינטרנטיים שמוכרים סיאליס גנרי תחת המילים “סיאליס באריזה המקורית” או “ויאגרה באריזה המקורית”, לרוב מוכרים זיוף. במקרה הפחות נורא, החומר הפעיל בתרופת אלה הוא במינון נמוך בהרבה. במקרה חמור, התרופה עלולה להכיל חומרים רעילים ומסוכנים. חשוב לשים לב שאתם רוכשים וידליסטה מטעם אחת מחברות התרופות המובילות בעולם כמו Cipla ,aurochem ,centurion ו- Ajanta pharm. כל אחת מהחברות הללו מייצרת תרופות גנריות כמעט מכל הסוגים ואינן מכילות חומרים בלתי מזוהים או שיש בהם סכנה.

 

מידע נוסף לסקרנים

וידליסטה נועדה לטפל בכל בעיות האין אונות של גברים ולשפר את חיי המין שלהם בצורה מוצלחת. פעילות המנגנון בתרופה מתרחשת על בסיס NO – חנקן חד-חמצני בפין, הנקשר לקולטנים באנזים גואנילט ציקלאז. אנזים זה אחראי לייצור חומר בשם cGMP שנועד לבצע הרפיית שרירים באזור עורקי הפין. ההרפייה הזו, היא שגורמת להרחבת העורקים כך שכמות דם גדולה יותר תוכל לעבור בהם ובלחץ זרימה מוגבר.

ככל שזרימת הדם לעורקי הפין מתגברת, כך ניתן להגיע לזקפה חזקה ומוצלחת יותר. הבדל נוסף בין סיאליס לויאגרה, מצוי במבנה המולקולרי שלה. הויאגרה נקשרת לאנזים בשם פופודיאסטרז 5, האחראי לפרק את אנזים cGMP. התוצאה לפעולה זו היא שאנזים cGMP נותר ברמה גבוהה, כך שזרימת הדם תתגבר והזקפה תהיה מלאה וממושכת. למעשה, כאשר לא מתרחש גירוי מיני והמערכת איננה מופעלת על ידי החנקן החד חמצני (ה-NO), ויאגרה איננה אמורה לגרום כלל לזקפה.

DateMe

אין אונות

גברים בכל הגילאים סובלים מתופעה של אין אונות אשר משפיעה באופן ישיר על תחושת הגבריות כמו גם על איכות קיום יחסי המין. כיצד אם כן

קרא עוד »

רפואה סינית בבעיות מין

אין אונות הוא אחד מהמצבים השכיחים ביותר בקרב גברים בכל הגילאים, ולכן חשוב מאוד לדעת מהן האופציות העומדות לרשותם של הגברים בכדי להילחם בתופעה. לשמחת

קרא עוד »

רופא אורולוג לאין אונות

ישנן לא מעט סיבות העלולות להביא גבר למצב שבו הוא סובל מאין אונות. אין אונות יכולה להיגרם כתוצאה מבעיות פסיכולוגיות או מבעיות פיזיות – ואפילו

קרא עוד »

פיזיותרפיה

בעיות אין אונות הפכו להיות לבעיה נפוצה מאוד בקרב גברים רבים במדינת ישראל ובעולם כולו. החוקרים סבורים כי כל גבר יחוו אין אונות לכל הפחות

קרא עוד »

לא מצליח לגמור

“אני לא מצליח לגמור” זוהי אחת מהטענות השכיחות ביותר בקרב גברים אשר חווים מצב של אין אונות. ראשית נגיד כי מדובר בסיטואציה יחסית שכיחה, כך

קרא עוד »

גלי הלם

אחד מהפחדים הגדולים ביותר של כל גבר זה לחוות מצב של אין אונות בעת קיום יחסי מין. מדובר במצב שעלול אף ליצור טראומה עבור גברים

קרא עוד »

אין אונות על רקע נפשי

ישנם גברים רבים אשר סובלים מבעיות נפשיות כאלה ואחרות, אותן בעיות נפשיות בין אם הן קטנות או גדולות עשויות להשליך על המצב המיני. גברים רבים

קרא עוד »

אין אונות בגיל צעיר

אחת מהסטיגמות החזקות ביותר בכל הקשור לבעיות אין אונות זה שהן תוקפות רק גברים מבוגרים, והבעיה איננה נפוצה בקרב בני נוער או גברים צעירים באופן

קרא עוד »

אין אונות בגיל השלישי

מחקרים מראים כי הגיל הוא אחד משחקני המפתח בכל הקשור לבעיות אין אונות. ככל שגבר מתבגר כך הסיכוי שלו לסבול מבעיות אין אונות הופך להיות

קרא עוד »