חרדת ביצוע

בעיות מיניות הן חלק בלתי נפרד מחייו של כל גבר בעולם כולו, אך ישנן בעיות נפוצות אשר כמעט לכל גבר יצא לפגוש לפחות פעם אחת במהלך חייו. אחת מהבעיות המוכרות ביותר היא כמובן חרדת ביצוע, שיכולה להיות הרסנית מאוד בכל הקשור להנאה מיחסי המין הן עבור הגבר והן עבור האישה. חרדת הביצוע מתרחשת כאשר הגבר איננו שלם עם הביצועים שלו במהלך יחסי המין, או שהדימוי העצמי שלו נמוך יחסית וגורם לו לחששות רבות.

כמובן שלבעיה הזאת יש לא מעט השלכות אשר יגרמו ליחסי המין להיות הרבה פחות טובים מאשר הם היו יכולים להיות. אחת מההשפעות המשמעותיות ביותר זה כמובן אין אונות וחוסר יכולת להגיע למצב של זקפה ושמירה עליה לאורך זמן. במאמר הבא תוכלו לקבל את כל האינפורמציה הנדרשת בקשר בין חרדת ביצוע ובין מצבים שונים של אין אונות.

חרדת ביצוע

כיצד בא לידיי ביטוי מצב של חרדת ביצוע?

חרדת הביצוע היא ללא ספק אחד מהנושאים העיקריים שמעסיקים גברים ישראלים וגברים מעולם כולו. הרצון להרשים את בת הזוג במהלך יחסי המין, ביחד עם האגו הגברי יכולים להפוך את הסיטואציה להיות לא פשוטה. תחושת הלחץ כמובן תגיע במהירות, ובמקביל אליה כל הדימויים העצמיים שמהם חששתם כל השנים – וכל הסיטואציות הללו גורמות לשיתוק מלא מבחינתכם.

אך כאשר הלחץ עובר למצב של פאניקה, קשה מאוד לשלוט בגוף – מכאן הסיכוי להגיע לתפקוד מיני אפקטיבי הופך להיות כמעט אפסי. גם גברים אשר נמצאים במצב פיזי מצוין, יכולים למצוא את עצמם במצב של אין אונות או באי יכולת לשמור על זקפה לאורך זמן. זוהי סיטואציה מוזרה ולא פשוטה, והסיכויים לצאת ממנה ללא הטיפול הנכון יכולים להיות נמוכים מאוד.

לכן כאשר מגיע מצב של חרדת ביצוע חשוב מאוד לטפל בה בצורה אפקטיבית ובתוך זמן קצר. אם הטיפול לא יגיע בזמן, הוא ככל הנראה יימשך זמן רב יותר וידרוש מכם לא מעט מחויבות לתהליך. לכן חשוב מאוד לאתר מצב של חרדה בביצועים המיניים ולטפל במצב בצורה מהירה ויעילה עם אנשי המקצוע האמונים על כך.

מהם התסמינים של חרדת ביצוע?

ישנם לא מעט תסמינים אשר יכולים להעיד כי הנכם סובלים מחרדת ביצוע בכל הקשור לפעילות מינית. ראשית כל אתם יכולים להרגיש עד כמה אתם לחוצים לפני כל פעילות מינית עם בת הזוג שלכם. ברוב המקרים ישנה התרגשות טבעית והגיונית, אך ברגע שההתרגשות גורמת לכך שהנושא יהיה במחשבות שלכם כל היום – זוהי בהחלט נורה אדומה מבחינתכם.

בנוסף אם עד לא מזמן הייתה לכם שליטה מלאה בכל הקשור אל הזקפה ואל היכולת שלכם לגמור, אך פתאום ללא כל התראה מוקדמת אתם חווים קשיים בנושא הזה – גם זה אמור להדליק אצלכם נורה אדומה. לרוב חרדת הביצוע תגרום לכך שתתקשו מאוד להגיע למצב של גמירה, ואפילו להחזיק את הזקפה שלכם לאורך זמן יהיה לכם קשה מאוד.

אלמנט נוסף שיכול להיות משמעותי מאוד קשור לרצון שלכם לקיום יחסי מין. באופן טבעי מרבית הגברים רוצים לקיים יחסי מין כמעט כל בסיס יומיומי, זהו טבעו של האדם ברוב המקרים. אם אתם רואים כי אתם תמיד דוחים כל אקט מיני עם בת הזוג שלכם זהו בהחלט מצב חריג שלא אמור לקרות ברוב המקרים. בטח אם עד לא מזמן הייתם עושים פעילות מינית קבועה ביחד עם בת הזוג שלכם, ופתאום החלטתם כי זה לא בשבילכם.

מהו הגיל הנפוץ ביותר לחרדת ביצוע?

הדעה הרווחת היא כי מצב של חרדת ביצוע קורה בעיקר לאנשים צעירים אשר מגיעים ללא ניסיון מיני. אך המצב הזה איננו מתיישב בצורה מדויקת עם המצב בפועל. לחרדת ביצוע אין גיל, וניתן לראות גם אנשים מבוגרים אשר מוצאים את עצמכם ללא כל התראה מוקדמת סובלים מהמצב הזה. כמובן שהסיטואציה הזאת נדירה יותר אצל אנשים מבוגרים, אך זה בהחלט לא נדיר לראות בן אדם מבוגר אשר סובל מדימוי עצמי נמוך או מפחד לקיים יחסי מין בגלל סיבות כאלה ואחרות.

לכן חשוב מאוד שלא לקטלג את המצב של חרדת ביצוע לגיל ספציפי, ולהודות כי זה יכול לקרות בכל גיל. לכן אם אתם חווים את אחד מהתסמינים היכולים להעיד את מצב של חרדה מביצוע יחסי מין חשוב מאוד ללכת לבדוק את הנושא. כך תוכלו לשים את האצבע על הסיבות הגורמות למצב הזה, וכמובן לטפל בהן בתוך זמן קצר עם אנשי המקצוע שמסוגלים לעשות זאת.

כיצד ניתן לטפל בחרדת ביצוע בתוך זמן קצר?

אם אתם סובלים ממצב של חרדת ביצוע, ככל הנראה אתם תחפשו דרך יצירתית ומהירה לחזור למצב שבו הדימוי העצמי שלכם עולה שוב. כמובן שבמקביל לכל תכשיר או תרופה שאתם לוקחים, חשוב מאוד לפנות לאיש מקצוע על מנת שיכוון אתכם לפתרון ארוך טווח אשר יגרום לבעיה להגיע לסופה.

אופציה נהדרת להתמודדות עם חרדת ביצוע בתוך זמן קצר היא כמובן “דבש החשק” שמתאים גם לגברים וגם לנשים. הדבש עצמו יעורר את החשק המיני שעשוי להיות מופחת כתוצאה מאותה חרדה, וכך תוכלו לחזור לאהוב את יחסי המין עם בת הזוג שלכם. זה ללא ספק יכול להוסיף לביטחון העצמי שלכם.

אופציה נוספת שתוכלו לשלב ביחד עם “דבש החשק” זה קפסולות “סופר-מן” המשמשות בתור תחליף ויאגרה. הן כמובן ידאגו לכך שתהיה לכם זקפה יציבה לאורך זמן, ותוכלו לשמר אותה לאורך כל הפעילות המינית. כך תוכלו להחזיר לעצמכם את הביטחון העצמי שכנראה נעלם, וכמובן תוכלו להרשים את בת הזוג שלכם בצורה גדולה הרבה יותר.

DateMe