אין אונות על רקע נפשי

ישנם גברים רבים אשר סובלים מבעיות נפשיות כאלה ואחרות, אותן בעיות נפשיות בין אם הן קטנות או גדולות עשויות להשליך על המצב המיני. גברים רבים סובלים ממצב של אין אונות על רקע נפשי, אך אותם גברים צריכים להבין כי הם ממש לא לבד בסיטואציה הזאת. המצבים השכיחים ביותר של אין אונות: תפקוד זקפה לקוי או חוסר יכולת להגיע לאורגזמה יכולים להיות מושרשים מדיכאונות או ממצבים נפשיים לא טובים.
כמובן שבעיות פסיכולוגיות הקשורות לנפש האדם יכולות לפגוע במרכיבים רבים בחיי היומיום שלנו. אך את אחד מהפגיעות המשמעותיות ביותר אתם תחוו בחיי המין שלכם, שככל הנראה לא יהיו אותו הדבר מאז אותן בעיות נפשיות. אתם בטח שואלים את עצמכם מהי הסיבה לכך שישנו מצב של אין אונות על רקע נפשי? התשובה לכך למען האמת היא ממש פשוטה, המצוקות הנפשיות משפיעות על תפקודו של המוח וכך נוצר מצב של אין אונות ובעיות מיניות אחרות.
אז הגענו למסקנה כי תפקוד תקין של המוח יגרום למצב שבו כל אחד מבני הזוג יוכל לתפקד בצורה תקינה במיטה, ולהגיע למצב של זקפה ואורגזמה – כל אחד מבני הזוג בהתאם ליכולותיו כמובן. במאמר הבא תקבלו את כל המידע הקשור לתחום של אין אונות על רקע נפשי. כך שתוכלו לדעת בדיוק את הקשר בין שתי המצבים הללו, וכמובן כיצד ניתן לזהות בהקדם האפשרי את הופעת המצוקות הנפשיות עוד לפני שהן מביאות אתכם למצב של אין אונות.

 

כיצד ישנו קשר בין בעיות נפשיות ובין בעיות מיניות?

התפקוד המיני הבסיסי של האדם מתחיל במוח שלו, כאשר המוח שולח פקודות אשר יורדות בכלי הדם של גופנו עד אשר הן מגיעות לפין. נוירוטרנסמיטורים שהם כימיקלים מיוחדים במוח אמונים על התפקוד המיני שלנו, וגורמים לנו להגיע למצב של אורגזמה. לכן כאשר קיימת בעיה מסוימת בתפקודו של המוח, ההשפעה המיידית כמעט תהיה על התפקוד המיני של כל אחד מאיתנו.
דיכאון ומצב רוח חרדתי משפיעים בצורה ישירה על תפקודו של המוח, ולכן הם מביאים לכך שמהר מאוד תקבלו לא מעט השפעה על מוטיבים מרכזיים בחייכם. לעיתים המצב יהיה כל כך קיצוני עד שתאבדו את החשק המיני שלכם, וכל מה שתרצו זה רק להימנע ממגע מיני על כל גווניו.
אין אונות על רקע נפשי הפכה להיות בעיה מוכרת מאוד בשנים האחרונות, דבר שהקל מאוד על גברים לשתף את אשר יושב על ליבם. מיליוני גברים מכל רחבי העולם העידו כי בעיות נפשיות הן אלה שגורמות להם להימנע ממגע מיני או לחוות מצבים של אין אונות לעיתים שכיחות ותדירות במיוחד. לכן הגיע הזמן להתמודד עם הבעיה ולא להסתיר אותה מאחורי מסכות.

 

כיצד ניתן לאתר בעיות נפשיות עוד בתחילתן?

אחת מהבעיות המרכזיות ביותר זה שקשה מאוד לאתר בעיות נפשיות עוד בטרם הן מצליחות להשפיע על גופנו. לרוב בעיות נפשיות נמצאות בגופנו זמן רב עד אשר הן פורצות ללא כל התראה מוקדמת ומשבשות כמעט כל אלמנט טוב הקשור לחיינו. אז כיצד תוכלו להימנע מלהגיע למצב של אין אונות על רקע נפשי?
ראשית כל נסביר כי לא תמיד מיד עם הופעת הבעיות הנפשיות יגיעו גם בעיות האין אונות. לכן אם תדעו לטפל בבעיות הנפשיות עוד בתחילתן, תוכלו להגיע למצב שבו אתם מונעים מבעיות אין אונות להופיע ביחד איתן. אחד מהבעיות המרכזיות היא שגברים רבים מתביישים להודות כי הם סובלים מבעיות נפשיות, וכך הם מושכים את הזמן עד אשר מגיעות גם בעיות אין אונות.
לכן אסור לכם להתבייש! עליכם להבין כי בעיות נפשיות יכולות להביא איתן פגיעה מאסיבית ומשמעותית מאוד בחיים שלכם. מדובר בסיטואציה לא נעימה שבה תצטרכו לוותר על לא מעט דברים טובים רק בגלל שאתם חוששים או חרדים. אין אונות על רקע נפשי יכולה להיפתר אם תטפלו בבעיות הנפשיות עוד בתחילת הדרך שלהן. כך גם תקבלו טיפול מהיר יותר, ולא פחות חשוב ההשפעה הכללית של אותן בעיות על רקע נפשי תהיה מינורית ולא מורגשת בשום סיטואציה בחיים שלכם.

 

מהם דרכי הטיפול היעילות ביותר לבעיות אין אונות על רקע נפשי?

על מנת שתוכלו לשפר את המצב הנפשי שלכם, אתם צריכים להרגיש כי חיי המין שלכם ממשיכים ללא פגע. גבר שחווה בעיות אין אונות מוצא את עצמו נכנס לדיכאון קשה יותר, מתוך הבנה כי לקחו לו את אחד מהדברים המשמעותיים ביותר המרימים את האגו הגברי. אנו נשמח להמליץ לכם על 2 תכשירים שמיועדים לשפר את הדינמיקה המינית שלכם, וכך תוכלו כמעט שלא להרגיש שיש לכם בעיות אין אונות. כל התכשירים נבדקו ואושרו על ידי משרד הבריאות הישראלי, והם עשויים מחומרים טבעיים בלבד כך שאין כל סיכון בשימוש בהם.
ההמלצה הראשונה נועדה על מנת להחזיר את החשק המיני שיכול להיות שכבר אבד ביחד עם הבעיות הנפשיות.
“דבש החשק” נועד על מנת להגביר את החשק המיני ויכול לסייע גם לגברים וגם לנשים. ההשפעה של הדבש היא כמעט מיידית והוא משפיע בתוך חצי שעה בלבד, כך שתוכלו להיות בטוחים שהחשק המיני יחזור אליכם.
ההמלצה השנייה נועדה על מנת לשפר את הזקפה שלכם, ולגרום לה להישאר יציבה לאורך זמן ממושך ולכל הפעילות המינית. “יגואר און” הוא תחליף ויאגרה אשר נועד כאמור לשפר את הזקפה שלכם ולהביא אותה אל המקסימום. ההשפעה של הקפסולות הן בתוך שעה קלה, ומסייעים לכם להחזיק את הזקפה לכל אורך הפעילות המינית שלכם.

אין אונות רקע נפשי

DateMe

אין אונות

גברים בכל הגילאים סובלים מתופעה של אין אונות אשר משפיעה באופן ישיר על תחושת הגבריות כמו גם על איכות קיום יחסי המין. כיצד אם כן

קרא עוד »

רפואה סינית בבעיות מין

אין אונות הוא אחד מהמצבים השכיחים ביותר בקרב גברים בכל הגילאים, ולכן חשוב מאוד לדעת מהן האופציות העומדות לרשותם של הגברים בכדי להילחם בתופעה. לשמחת

קרא עוד »

רופא אורולוג לאין אונות

ישנן לא מעט סיבות העלולות להביא גבר למצב שבו הוא סובל מאין אונות. אין אונות יכולה להיגרם כתוצאה מבעיות פסיכולוגיות או מבעיות פיזיות – ואפילו

קרא עוד »

פיזיותרפיה

בעיות אין אונות הפכו להיות לבעיה נפוצה מאוד בקרב גברים רבים במדינת ישראל ובעולם כולו. החוקרים סבורים כי כל גבר יחוו אין אונות לכל הפחות

קרא עוד »

לא מצליח לגמור

“אני לא מצליח לגמור” זוהי אחת מהטענות השכיחות ביותר בקרב גברים אשר חווים מצב של אין אונות. ראשית נגיד כי מדובר בסיטואציה יחסית שכיחה, כך

קרא עוד »

גלי הלם

אחד מהפחדים הגדולים ביותר של כל גבר זה לחוות מצב של אין אונות בעת קיום יחסי מין. מדובר במצב שעלול אף ליצור טראומה עבור גברים

קרא עוד »

אין אונות בגיל צעיר

אחת מהסטיגמות החזקות ביותר בכל הקשור לבעיות אין אונות זה שהן תוקפות רק גברים מבוגרים, והבעיה איננה נפוצה בקרב בני נוער או גברים צעירים באופן

קרא עוד »

אין אונות בגיל השלישי

מחקרים מראים כי הגיל הוא אחד משחקני המפתח בכל הקשור לבעיות אין אונות. ככל שגבר מתבגר כך הסיכוי שלו לסבול מבעיות אין אונות הופך להיות

קרא עוד »