ערמונית מוגדלת

ישנן לא מעט בעיות אשר עלולות להיגרם כתוצאה מהופעתה של ערמונית מוגדלת. חלק מאותן בעיות קשורות לבעיות מיניות אשר דורשות מענה מיידי על מנת שתוכלו לחזור לפעילות שגרתית בתוך זמן קצר. ערמונית מוגדלת ברוב המקרים גורמת לבעיות קשות הקשורות ליציאת השתן מגופנו, כאשר בין שלל התופעות תוכלו למצוא: השתנה מרובה, חוסר יכולת לרוקן את שלפוחית השתן, זרימה חלשה של השתן ועוד מקרים רבים הקשורים להיבט הזה.

דרך הטיפול היעילה ביותר לאותה ערמונית מוגדלת זה ניתוח לכריתת הערמונית, שיכול להביא לכך שכל אותן בעיות לוואי יפתרו לחלוטין. אך כאמור לא כך מסתיים הסיפור שלכם, כאשר לאחר הניתוח עלולות להופיע בעיות מסוימות בתפקוד המיני שעלולות לפגום בצורה משמעותית בחיי המין שלכם.

ישנם מחקרים אשר מראים כי למעלה ממחצית מהגברים אשר עברו את הניתוח לכריתת הערמונית מעידים על בעיות שונות בשפיכה. זה יכול לבוא לידיי ביטוי בחוסר יכולת לשפוך או בשפיכה איטית וקטנה אשר כמעט ולא מורגשת. חשוב להבהיר כי למרות תופעות אלה, המצב איננו מסוכן ואיננו יכול לגרום נזק למעט אותן בעיות בתפקוד המיני.

גברים רבים אשר עברו ניתוח לכריתת הערמונית בעקבות ערמונית מוגדלת חווים כיום מצב שמוגדר בתור אין אונות. במאמר הבא תקבלו את כל האפשרויות העומדות לפניכם על מנת שתוכלו להחזיר את חיי המין שלכם אל המוטב. כמובן שזה דורש מכם לא מעט מאמץ, אך בסופו של יום חשוב שתדעו כי יש לכם מה לעשות על מנת שתוכלו לחוות חיי מין סוערים ומלאי תשוקה כמו שבטח היו לכם עוד לפני הניתוח.

ערמונית מוגדלת

האם ערמונית מוגדלת גורמת לבעיות מיניות?

אחת מהתהיות הראשונות של כל גבר אשר מקבל את הבשורה כי יש לו ערמונית מוגדלת היא עד כמה זה ישפיע על חיי המין שלו. אומנם כמו שציינו ההשפעה המשמעותית ביותר תגיע לאחר ניתוח הכריתה, אך האם במצב של ערמונית מוגדלת ישנן בעיות מיניות אשר יפגעו ביחסי המין?

באופן יבש נגיד כי ערמונית מוגדלת בשל עצמה איננה גורמת לבעיות זקפה או לבעיות אין אונות. אך ישנם מדענים אשר טוענים כי בעיות השתן הנגרמות כתוצאה מאותה ערמונית עלולים להביא למצב של בעיות בתפקוד המיני. הרצון להשתין באופן תדיר עלול להפריע להגיע למצב של זקפה מלאה, כך שגברים רבים מעדיפים לעשות את הניתוח על מנת שהם יוכלו להיפתר מבעיה אחת לפחות.

ישנם מקרים שבהם ערמונית מוגדלת עלולה גם להביא למצבים נפשיים לא פשוטים. החשש מהניתוח שעלול להיות קרוב או מהמצב הרפואי המורכב עלולים להביא להופעת מצבים שונים של אין אונות. אך כמו שציינו בתחילת דברנו, אין כל קשר ישיר בין ערמונית מוגדלת ובין בעיות מיניות. הסיכוי היחידי ששני המצבים הללו עלולים להיפגש זה כתוצאה מתופעות הלוואי של הערמונית המוגדלת אשר עלולים להפריע למצב תקין של זקפה ושל שפיכה.

האם ערמונית מוגדלת מופיעה רק אצל גברים מבוגרים?

באופן טבעי מרבית מהבעיות הקשורות לתפקוד המיני פוקדים גברים מבוגרים בגלל מגוון רחב של סיבות ונסיבות. בעיות הקשורות למערכת השתן הנגרמות מאותה ערמונית מוגדלת עלולים לפגום בחייהם של גברים מבוגרים בצורה דרסטית. הצורך לקום במהלך הלילה על מנת ללכת לשירותים או הצורך למצוא כמעט בכל מקום את השירותים הקרובים עלולים להיות מאוד לא פשוטים.

בנוסף לכך אצל גברים מבוגרים ישנם בעיות בדרכי השתן הנובעות מפאת הגיל המבוגר, ולכן השילוב ביחד עם הערמונית המוגדלת יכול להיות הרבה יותר מסובך ולא פשוט. לכן ישנן תופעות לוואי משמעותיות יותר אשר עלולות להביא למצבים לא פשוטים של אין אונות.

לכן אם אתם חווים מצב של ערמונית מוגדלת בגיל מבוגר, לא יהיה מנוס מביצוע ניתוח המיועד לכריתת הערמונית. אומנם התפקוד המיני שלכם צפוי להיפגע, אך בכל מקרה תוכלו לשפר אותו באמצעות תכשירים אחרים אשר נועדו לשיפור התפקוד המיני. הבעיה שתיפתר והצורך ללכת לשירותים לעיתים שכיחות רק יקל עליכם יותר ויגרום לכם להרגיש הרבה יותר טוב עם עצמכם. ערמונית מוגדלת עלולה להביא איתה גם לא מעט בעיות נפשיות, בעיקר בגיל מבוגר שבו כל דבר כמעט עלול לתפוס אתכם לא מוכנים.

איך ניתן לשפר את התפקוד המיני לאחר כריתת ערמונית?

כמו שכבר אמרנו לאחר ניתוח של כריתת הערמונית תוכלו להגיע למצב שבו בעיות השתן יפתרו לחלוטין. אך הבעיה שתופיע תהיה חוסר יכולת להגיע למצב של זקפה או חוסר תשוקה מינית שיכולה להיות משמעותית מאוד. אך יש לכך פתרונות טבעיים אשר יהפכו את החיים שלכם להיות הרבה יותר פשוטים. התכשירים שאנו מציעים לכם כאן עברו את כל האישורים של משרד הבריאות הישראלי, כך שהם בטוחים לשימוש ויכולים לשרת אתכם בצורה נאמנה. רק תבחרו את האופציה המועדפת עליכם, ותוכלו לקבל את התשוקה המינית שלכם בחזרה.

האופציה הראשונה שעומדת לרשותכם היא קרם “אקסטרה סייז” אשר נועד להגדיל את איבר המין ולעבות אותו על מנת שיהיה ניתן להגיע לתפקוד מיני מלא. הקרם הינו נוח מאוד לשימוש, וגברים רבים מעדיפים על איכותו הרבה. המריחה מתבצעת בקלות על הפין עצמו, ובתוך כחצי שעה בלבד כבר תוכלו להבחין כי הפין שלכם נמצא במצב של זקפה מלאה ומוכן לפעולה.

האופציה הנוספת לכל מי שמעדיף לקחת כדורים ולא למרוח קרמים זה קפסולות הנקראות “סופר מן”. המטרה העיקרית שלהן זה להביא את הגבר למצב של זקפה מלאה, וכמובן לשמור את הזקפה לאורך זמן כך שהיא תשפר את התפקוד המיני. גם כאן מדובר בהשפעה כמעט מיידית, ובתוך כשעה כבר תוכלו לראות בהשפעה של הקפסולות הללו.

DateMe