אין אונות בגיל השלישי

מחקרים מראים כי הגיל הוא אחד משחקני המפתח בכל הקשור לבעיות אין אונות. ככל שגבר מתבגר כך הסיכוי שלו לסבול מבעיות אין אונות הופך להיות גבוה יותר, ולכן חשוב מאוד להכיר את דרכי ההתמודדות עם אין אונות בגיל השלישי. המחקר מראה כי לאחר גיל חמישים גברים רבים יתקשו מאוד לקיים יחסי מין באופן תדיר, אך בנוסף לכך הרצון והתשוקה אינם יחלפו – וזה בהחלט יכול להיות מתסכל מאוד עבור גברים רבים שיתקשו לקיים יחסי מין.
אך אין לכם מה לחשוש, בעיות של אין אונות בגיל השלישי הן בעיות מוכרות ולכן ישנן לא מעט דרכי טיפול אידיאליות אשר יפתרו את הבעיות שמהן אתם סובלים. בעיות זקפה באות לידיי ביטוי כאשר הגבר מתקשה לשמור על זקפה לאורך כל זמן הפעילות המינית, דבר שפוגע בהנאה המשותפת של בני הזוג. בעבר הרופאים היו נוהגים לטעון כי מדובר בבעיות פסיכולוגיות או בתור עובדה גמורה שבאה בעקבות הגיל המבוגר. אך היום המצב שונה לחלוטין, מכיוון שיש לא מעט דרכים להתמודד עם הבעיה גם בגיל השלישי. לכן החלטנו להרים את הכפפה על מנת לספק לכם את כל האפשרויות העומדות לרשותכם גם בגיל השלישי להתמודד עם בעיות של אין אונות. בסופו של יום אתם אלה שיכולים לקבוע איך יראו יחסי המין שלכם גם בגיל מבוגר.

 

אין אונות בגיל השלישי – מכת מדינה

מחקרים רבים עוסקים בזמן האחרון בבעיות אין אונות מכיוון שהם הפכו להיות שכיחות מאוד. גברים רבים שבעבר לא דיברו על הנושא עקב מבוכה, מבינים כיום כי מדובר בתופעה רחבה מאוד אשר דורשת פתרון. לכן חשוב מאוד לשתף את המצב על מנת שיהיה ניתן לבנות תוכנית טיפול מסודרת אשר תכלול בתוכה את כל האלמנטים החשובים.
המחקרים הראו כי רוב הגברים שנשאלו מעל גיל 50 טענו כי הם סובלים ממצבי אין אונות. כמובן שאצל כל אחד מהם התופעה מגיעה בצורה קצת שונה, אך עדיין מרביתם סבלו מבעיות אין אונות. דבר שבהחלט מעדיף כי הגיל הוא שחקן מפתח בכל הקשור לבעיה הזאת.
הסיבות המרכזיות שבגללן אותם גברים סובלים מבעיות אין אונות זה ככל הנראה מחלות שונות המתלוות אל הגיל המבוגר, פעילות גופנית ירודה שבאה בעקבות קושי של הגיל, ואם הגבר צורך אלכוהול או מעשן בהחלט זה עשוי להוסיף לבעיות האין אונות.
אך לפני שאתם נכנסים לפאניקה, חשוב מאוד שתבינו כי יש איך להתמודד עם אין אונות בגיל השלישי. לא מדובר בבעיה אשר אין לה פתרון, והכוח שנמצא בידיים שלכם הוא הרבה יותר משמעותי מאשר בהתמודדות עם מחלות או בעיות אחרות ששם אתם יחסית חסרי אונים. זה הזמן שלכם להבין כיצד תוכלו להתמודד עם אין אונות בגיל השלישי ולא להסכים להוריד את כמות יחסי המין.

 

איך לפתור בעיות אין אונות בגיל השלישי?

ישנם לא מעט אלמנטים אשר יכולים לסייע לכם לפתור בעיות אין אונות בגיל השלישי. ראשית כל על מנת שיהיה ניתן לדעת מהם הגורמים האמיתיים לבעיות האין אונות חשוב מאוד לעשות בדיקה אשר תבדוק את התסמינים השונים. מפאת הגיל המבוגר יכול להיות שייווצרו מגוון רחב של סיבות אשר עלולות להצביע על בעיות אין אונות, לכן חשוב מאוד לבדוק כל בעיה בנפרד על מנת לאתר את הבעיה המרכזית לאותן בעיות.
בעיות אין אונות אשר נגרמות בגלל מחלות שונות כגון: סוכרת, לחץ דם, בעיות לב שהן נפוצות מאוד בגיל השלישי יכולות להשתפר על ידי שיפור התזונה והוספת ויטמינים ותוספי תזונה לתפריט היומי. גברים רבים בגיל השלישי נוטים שלא להקפיד על תזונה נכונה, דבר שבהחלט יכול להביא למצב של בעיות אין אונות מתקדמות.
בנוסף המלצה נוספת שחשוב מאוד שתיקחו בחשבון זה להוסיף מעט ספורט או פעילות גופנית לסדר היום שלכם. אומנם בגיל מבוגר קשה מאוד להקפיד על פעילות גופנית קבועה, אך זה בהחלט יכול לשפר את מצב האין אונות שממנו אתם סובלים. גברים רבים בגיל השלישי נוטים שלא לקיים פעילות ספורטיבית וביחד עם תזונה לקויה אלו הם הגורמים המרכזיים לאותם בעיות רפואיות שמהם אתם סובלים.
דבר אחרון שאתם צריכים להקפיד עליהם זה נושא העישון וצריכת האלכוהול. בגיל מבוגר לכל דבר מהסוג הזה יש השפעה מרכזית, ולכן חשוב מאוד שתבינו כי אלו הם הגורמים שיכולים להביא אתכם למצב של אין אונות. עישון במשך שנים רבות עשוי להשפיע בצורה ניכרת על זרימת הדם בגוף, דבר שככל הנראה גרם לזרימה לקויה של הדם אל הפין. ככל שזרימת הדם תהיה טובה יותר, כך תוכלו להגיע למצב שבו אתם שולטים על הזקפה שלכם גם בגיל מבוגר יחסית.
לכן אם תקפידו לקיים את כל הטיפים וההמלצות ככל הנראה תוכלו לחזור ולקיים יחסי מין באופן תדיר וללא כל חשש.

 

ויטמינים ותוספי תזונה – הפתרון המיידי

לאחר שהמלצנו לכם על מספר פתרונות אשר נועדו לשיפור מצב האין אונות שממנו אתם סובלים לטווח הרחוק, יש גם פתרון אידיאלי אשר יכול לשפר את מצב האין אונות לטווח הקצר. לכן אם אתם רוצים לקיים יחסי מין באופן תדיר, יש לכם מה לעשות בנידון גם בגיל השלישי.
משחת “אקסטרה סייז” הינה משחה אשר מסייעת להגדלת הזקפה ומעבה אותה. מדובר בקרם אשר נועד למריחה על הפין, וההשפעה שלו מתרחשת בתוך כחצי שעה בלבד. מדובר בקרם אשר מאושר על ידי משרד הבריאות הישראלי והוא עשוי מחומרים טבעיים בלבד. כך שאין כל סכנה להשתמש בו, ואתם יכולים להיות עם ראש שקט ורגוע.

אין אונות בגיל השלישי

DateMe

אין אונות

גברים בכל הגילאים סובלים מתופעה של אין אונות אשר משפיעה באופן ישיר על תחושת הגבריות כמו גם על איכות קיום יחסי המין. כיצד אם כן

קרא עוד »

רפואה סינית בבעיות מין

אין אונות הוא אחד מהמצבים השכיחים ביותר בקרב גברים בכל הגילאים, ולכן חשוב מאוד לדעת מהן האופציות העומדות לרשותם של הגברים בכדי להילחם בתופעה. לשמחת

קרא עוד »

רופא אורולוג לאין אונות

ישנן לא מעט סיבות העלולות להביא גבר למצב שבו הוא סובל מאין אונות. אין אונות יכולה להיגרם כתוצאה מבעיות פסיכולוגיות או מבעיות פיזיות – ואפילו

קרא עוד »

פיזיותרפיה

בעיות אין אונות הפכו להיות לבעיה נפוצה מאוד בקרב גברים רבים במדינת ישראל ובעולם כולו. החוקרים סבורים כי כל גבר יחוו אין אונות לכל הפחות

קרא עוד »

לא מצליח לגמור

“אני לא מצליח לגמור” זוהי אחת מהטענות השכיחות ביותר בקרב גברים אשר חווים מצב של אין אונות. ראשית נגיד כי מדובר בסיטואציה יחסית שכיחה, כך

קרא עוד »

גלי הלם

אחד מהפחדים הגדולים ביותר של כל גבר זה לחוות מצב של אין אונות בעת קיום יחסי מין. מדובר במצב שעלול אף ליצור טראומה עבור גברים

קרא עוד »

אין אונות על רקע נפשי

ישנם גברים רבים אשר סובלים מבעיות נפשיות כאלה ואחרות, אותן בעיות נפשיות בין אם הן קטנות או גדולות עשויות להשליך על המצב המיני. גברים רבים

קרא עוד »

אין אונות בגיל צעיר

אחת מהסטיגמות החזקות ביותר בכל הקשור לבעיות אין אונות זה שהן תוקפות רק גברים מבוגרים, והבעיה איננה נפוצה בקרב בני נוער או גברים צעירים באופן

קרא עוד »