לאונן זה מזיק או בריא

יש לא מעט איסורים אשר הפכו את האוננות להיות אחד מהדברים שרוב האנשים שותקים לגביהם. אך אם נקרא לילד בשמו, כמעט ואין גבר או אישה שאינם מאוננים – ולכן חשוב מאוד שנסביר פעם אחת ולתמיד האם לאונן זה מזיק או בריא? כך תוכלו לדעת את התשובה האמיתית, ולא להסתתר מאחורי איסורים שלעולם לא קיבלו חותמת רשמית. במאמר הבא תקבלו את כל האינפורמציה ליתרונות ולחסרונות של אוננות, ובסופו של דבר גם תקבלו את התשובה המערכת לשאלה – האם לאונן זה מזיק או בריא? כי זה ללא ספק אחד מהדברים המרכזיים שמעסיקים אותנו.
נתחיל מנתונים יבשים אשר מעידים כי מרבית הגברים ומרבית הנשים בישראל ובעולם כולו אוננו לפחות פעם אחת בחייהם. לעיתים מדובר אפילו באוננות קבועה אשר מגיעה על בסיס יומיומי. עם השנים עלו לא מעט שמועות אשר טענו כי אוננות איננה בריאה, ואפילו כי בדת היהודית אסור לאונן בכלל. אך בסופו של דבר כולם מבינים כי עם דחף מיני אי אפשר להתמודד, וברוב המקרים הוא גם יהיה זה שמכריע אתכם לטוב או לרע. אתם רק צריכים להחליט כיצד אתם הולכים להתמודד עם המצב, והאם אתם תרצו ללכת ראש בראש עם הרצונות שלכם או לתת לעצמכם לעשות את מה שאתם באמת רוצים.

 

לאונן זה מזיק או בריא?

התשובה לשאלה הזאת היא איננה חד משמעית, שכן ברוב המקרים זה תלוי בכמות הפעמים שאתם מאוננים במהלך היום. אך ברוב המקרים כל עוד מדובר באוננות בכמות סבירה, היא לא עושה שום דבר רע לגוף שלכם. יש כאלה שאפילו טוענים כי אוננות זה דבר בריא אשר יגרום לכם להרגיש הרבה יותר טוב מבחינת מובנים רבים. לכן חשוב שתבינו מהם הסיבות שהפכו את האוננות להיות אחד מהגורמים המרכזיים בחייהם של גברים ונשים מכל העולם.
הדבר המשמעותי ביותר שאוננות גורמת לגוף האדם זה תחושת אורגזמה מטורפת, כזאת שלפעמים אפילו לא מרגישים במהלך פעילות מינית. אז מה כל כך מיוחד באוננות? ראשית כל אתם לא צריכים שתהיה אתכם בחורה או גבר, אתם יכולים לאונן מתי שרק אתם רוצים וכך אתם לא מוגבלים בכלל. בנוסף אוננות יכולה לפרוק לא מעט לחץ וסטרס שיש בגוף שלכם, דבר שיכול להפוך אתכם להיות הרבה יותר מבוקרים והחלטיים. כך שאם אתם מרגישים בלחץ או בהתרגשות לקראת משהו מסוים, כל מה שאתם צריכים לעשות זה לאונן, ואתם כבר תהיו רגועים. דבר נוסף שניתן להגיד לזכות האוננות זה שהיא תגרום לכם להיות הרבה יותר מסורים ונאמנים לבנות או לבני הזוג שלכם. הדחף המיני קיים אצל כל אחד מאיתנו, ובכל פעם שתרגישו שהדחף המיני שולט בכם פשוט תוכלו לאונן וכך להרגיע את כל המערכות בגוף.

 

האם אפשר להוסיף אוננות לסקס?

בהחלט כן! גברים רבים לא יודעים זאת או מתביישים להציע אך נשים אוהבות מאוד שמוסיפים אוננות לסקס שלהן. כל מה שאתם צריכים לעשות זה להציע, ברוב המקרים אתם גם לא תקבלו שום סירוב על ההצעה שלכם. נשים ברוב המקרים רוצות להוסיף דברים לחיי המין והן חוששות מהתגובה של הגבר, ומהצד השני גבר גם רוצה להוסיף והוא חושש מהתגובה של האישה להצעה.
לכן הדבר הטוב ביותר לאחר שענינו על השאלה האם לאונן זה מזיק או בריא? זה שאתם לא צריכים להתבייש מבת הזוג שלכם. ככל שתהיו יותר פתוחים עם בת הזוג שלכם, כך תוכלו להפוך את חיי המין שלכם להרבה יותר מיוחדים. השאלה האם לאונן זה מזיק או בריא היא חשובה, אך לא פחות חשוב שתבינו כי מבוכה בסקס היא אחד מהדברים הגרועים ביותר. אומנם בהתחלה מבוכה יכולה להיות הגיונית, אך כאשר מבוכה הופכת להיות הדבר השולט במערכת היחסים שלכם זה אמור להדליק אצלכם נורה אדומה.
ברגע שתהיו פתוחים עם בת הזוג שלכם תוכלו להוסיף לא מעט דברים מיוחדים לחיי המין שלכם, ובין היתר תוכלו לאונן אחד לשני שזה הרבה יותר טוב ומגרה מאשר לאונן לבד בחדר כאשר בת הזוג הולכת או איננה נמצאת לצדכם.

 

מה מוגדר בתור אוננות יתר?

לאונן זה מזיק או בריא? כמו שכבר אמרנו כל עוד אוננות נמצאת בגבול הטעם הטוב היא מוגדרת בתור דבר בריא אשר יכול להוסיף לכם לא מעט לחיים האישיים ולחיי הזוגיות שלכם. אך כאשר האוננות הופכת להיות סוג של אובססיה זה אמור להדליק אצלכם נורה אדומה. אם אתם תמיד מרגישים דחף לאונן או שהדבר הראשון שעולה לכם לראש בכל הזדמנות זה אוננות – אתם כנראה נמצאים במצב שבו האוננות הפכה להיות מעבר לאקט מיני, למשהו שאתם מכורים אליו.
הדרך הטובה ביותר להתמודד עם אוננות יתר זה על ידי פנייה לאיש מקצוע בדמות פסיכולוג או רופא אורולוג. כל אחד מהם יציע את הכלים העומדים לרשותו על מנת שתוכלו להתמודד עם מצב של אוננות יתר. לעיתים לאחר שהם יספקו לכם אמצעים להתמודדות עם אוננות יתר, אתם תחוו את המצב ההפוך של אין אונות. במצב כזה אתם יכולים לרכוש “יגואר און” שהוא תחליף ויאגרה אשר יעזור לכם לשפר את הזקפה וישפר את השפיכה שלכם. מדובר בתכשיר טבעי לחלוטין אשר עשוי מחומרים טבעיים בלבד, ובנוסף התכשיר מאושר על ידי משרד הבריאות הישראלי. כך שגם אם אתם חווים מצב של אין אונות או מצב של אוננות יתר, יש לכם מה לעשות על מה להתמודד עם הבעיה. כך שבתוך זמן קצר תוכלו לחזור לשגרת החיים הרגילה שלכם, וגם לחיי מין תקינים עם בת הזוג שלכם.

 

לאונן זה מזיק או בריא

DateMe

איך להזרים דם לפין

זרימת דם תקינה היא דבר חיוני מאוד לבריאות. הדם מכונה “נוזל החיים” ולא סתם. תפקידו הוא להוביל חמצן ורכיבי הזנה לכל תאי הגוף ולהעביר מהם

קרא עוד »

אוננות נשית

Girls Just Want to Have Fun”” מכריזה סינדי לאופר בלהיט המפורסם ואו-הו, כמה שהיא צודקת. לנשים כמו לגברים, יש יצרים מיניים, תשוקות, הנאות, צרכים וחשקים.

קרא עוד »

אוננות

אסור לדבר עליה, אבל כולם מבצעים אותה. היא טאבו, אבל נחשבת למאוד מומלצת. הדת, התרבות והחינוך שלנו לא רואים אותה בעין יפה, אבל היום כולם

קרא עוד »

איך לחזק את הזקפה

בעיות זקפה הפכו להיות בשנים האחרונות מנת חלקם של גברים רבים מכל הגילאים, כך שבהחלט צריך להתמודד עם הבעיה הזאת פנים מול פנים. לא פעם

קרא עוד »

איך להביא ביד

גברים רבים מוצאים את עצמם שואלים את אחת השאלות החשובות ביותר – איך להביא ביד? אומנם על פניו הפעולה הינה פעולה פשוטה, אך גברים רבים

קרא עוד »

איך מאוננים

איך לאונן? זוהי אולי אחת מהשאלות השכיחות ביותר בקרב בני נוער אשר נפגשים בפעם הראשונה עם המונח שנקרא אוננות. מדובר באחת מהדרכים היעילות ביותר להגיע

קרא עוד »

אוננות יתר

פעולת האוננות ברוב המקרים היא פעולה חיובית אשר יכולה לשחרר לא מעט לחצים ודחף מיני. כמעט כל רופא או איש מקצוע שתשאלו אותו יספר לכם

קרא עוד »